Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Die 532 is echt om te janken. Vanmiddag de laatste 30 ingame minuten geen bal meer aan kunnen raken omdat zo’n kneus ook nog eens 1 bar dropback speelde. Druk zetten heeft gewoon geen nut, het werkt oprecht niet. Controller weggelegd. Ga geen rivals meer spelen, alleen als het nodig is voor objectives om wat xp punten te behalen. Doe de objectives die interessant zijn (lang niet alles meer) en speel wat SB omdat ik dan op start kan drukken wanneer ik dat wil. 

Maar als ik streams bekijk van Castro of Koen Weijland, niet normaal hoe treurig mensen spelen. En het ligt niet eens zozeer aan de tegenstanders maar aan EA die dit weer überhaupt mogelijk maakt. Jammer, het spel was  aan het begin van het jaar leuk en goed bespeelbaar maar helaas verzieken ze het (weer).

Promo’s zijn dit jaar ook een stuk minder dan voorgaande jaren. Veelal dezelfde spelers. Mis daarin ook wel de variatie. Het spel heeft al jaren veel potentie maar helaas doet EA er te weinig mee. 

Wat een verhaal :cab: Dacht net even aan die 532. Hoe spelen jullie trouwens tegenwoordig? En hoe zien jullie teams eruit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben meerdere malen zonder vaseline genomen met die 5-3-2 tactiek in de WL. Zelf nooit geprobeerd. FIFA begint elk jaar eerder af te nemen. Vorig weekend tot 14 gespeeld en toen he-le-maal klaar mee. Daarvoor drie weken geen WL, dit weekend ook niet.

Speel vrijwel altijd 4-2-2-2 en tegen een sterke tegenstander 4-2-3-1. Maar dan merk ik vaak toch dat ik te weinig mensen voorin heb. Twee spitsen in de zestien is ideaal, eentje te weinig.

Deze week maar wat icon swaps halen. Moet alleen nog 9 WL overwinning en die vreselijke SB potjes. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Same hier hoor. Speel misschien 1 of 2 rival wedstrijden. Beetje SB. Objectives ook bijna niet meer. Het heeft ook allemaal weinig zin want die rewards leveren toch niks op. Duurste pack was Frenkie TOTW en dan doe ik voor mijn gevoel echt veel SBC's. Ik snap dat ze fifa points willen verkopen maar op deze manier haalt het de lol er wel vanaf.

Swaps zijn nog wel geinig door die golden goal. Dan ga je er wel snel doorheen.

Ik heb nu dit. Ben op dit moment aan het sparen voor Mid Cruyff, hoop daarmee weer wat plezier terug te krijgen. Zit nu op 2 miljoen maar kan wel +- 3,5 miljoen bij elkaar krijgen als ik Rijkaard en Overmars (neem toch die 91 swap) en wat spelers uit mijn club verkoop. Dus wel nog eventjes sparen. 

afbeelding.thumb.png.674d5b187b962e93dcf023b66bc16120.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met drie vrienden die icon pick pack gedaan. Moest daarvoor Mbappé verkopen, pack ik niks dan is het redelijk klaar voor mij.

Vriend 1: Mid Rush, Prime Gattuso, Mid Lampard

Vriend 2: Mid Puyol, Mid Rijkaard, Prime Guardiola

Thierry: Prime Keane, Mid Litmanen, Mid Vidic

Doe. Fucking. Normaal. Ik zie de hele dag op stream de gekste dingen. Wij krijgen drie icons van samen nog geen 800K.

RIP FIFA21. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die SBC kun je ook beter doen als je er geen miljoen voor uit hoeft te trekken denk..

Zelf wel redelijk lucky, maar geen echte klapper:

d8bce297f80ccb20d8ed5f0b5e9f3066.png

Laatste tijd enorm aan het traden geslagen en daardoor dit team bij elkaar kunnen sparen. Tussendoor niets van 100k+ gepackt, dus wel redelijk trots.

Kulusevski is erg goed, maar wil hem misschien vervangen door Saint-Maximin Freeze.

4db99263bc756f606ed30c91c9730ad6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mijn team op het moment, vrij armoedig al zeg ik het zelf. Zeker voor deze tijd van het jaar. Iedereen heeft monsterploegen. Begin van FIFA Hierro gepacked (400K) en een keertje Griez IF (210K). Verder he-le-maal niks van waarde.

1808073986_2021-03-0511_45_56-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.474ee144f44c500157dfbc45486b32e2.png

Alles untrade. Half City met United-legend Keane. 70K over. :cry: Mis Mbappé nu al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Dit is mijn team op het moment, vrij armoedig al zeg ik het zelf. Zeker voor deze tijd van het jaar. Iedereen heeft monsterploegen. Begin van FIFA Hierro gepacked (400K) en een keertje Griez IF (210K). Verder he-le-maal niks van waarde.

1808073986_2021-03-0511_45_56-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.474ee144f44c500157dfbc45486b32e2.png

Alles untrade. Half City met United-legend Keane. 70K over. :cry: Mis Mbappé nu al.

Op packs wachten lukte me echt niet meer. Ben me gewoon gaan verdiepen in traden en daar gelukkig de vruchten van geplukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij :uhoh: heeft me door die 81+ picks ook bijna niks gekost. Geloof 3 tradables erin en niet eens hoge. Die 81+ die bleef maar geven. Heb na deze sbc nog steeds best wel wat hoge spelers in mijn club zitten. 

In die 85+ ook nog die What If Smalling. Nee laatste dagen gingen eindelijk eens lekker. 

BC71DCCE-31CB-4F30-923D-863695481504.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-3-2021 om 20:49 zei Vitesse88:

Kluivert voltooid. 84+ geopend, What If Pepe. Die heeft de tofste dynamic pic. Mooie keuze iig. Ik heb de 25x83 nog staan maar ga hem niet openen, team 2 is niet echt interessant. 

En hoe bevalt Kluivert??

Link naar opmerking
Deel via andere websites