Vitesse88 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2021 Gisterenavond mid-prime icon gedaan. Prime Hagi eruit. 4* 4*, ga hem wel gebruiken op 10. Niet de beste maar eentje die je anders nooit gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Zinchenko en G. Jesus omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2021 Die 532 is echt om te janken. Vanmiddag de laatste 30 ingame minuten geen bal meer aan kunnen raken omdat zo’n kneus ook nog eens 1 bar dropback speelde. Druk zetten heeft gewoon geen nut, het werkt oprecht niet. Controller weggelegd. Ga geen rivals meer spelen, alleen als het nodig is voor objectives om wat xp punten te behalen. Doe de objectives die interessant zijn (lang niet alles meer) en speel wat SB omdat ik dan op start kan drukken wanneer ik dat wil. Maar als ik streams bekijk van Castro of Koen Weijland, niet normaal hoe treurig mensen spelen. En het ligt niet eens zozeer aan de tegenstanders maar aan EA die dit weer überhaupt mogelijk maakt. Jammer, het spel was aan het begin van het jaar leuk en goed bespeelbaar maar helaas verzieken ze het (weer). Promo’s zijn dit jaar ook een stuk minder dan voorgaande jaren. Veelal dezelfde spelers. Mis daarin ook wel de variatie. Het spel heeft al jaren veel potentie maar helaas doet EA er te weinig mee. Wat een verhaal Dacht net even aan die 532. Hoe spelen jullie trouwens tegenwoordig? En hoe zien jullie teams eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Ik ben meerdere malen zonder vaseline genomen met die 5-3-2 tactiek in de WL. Zelf nooit geprobeerd. FIFA begint elk jaar eerder af te nemen. Vorig weekend tot 14 gespeeld en toen he-le-maal klaar mee. Daarvoor drie weken geen WL, dit weekend ook niet. Speel vrijwel altijd 4-2-2-2 en tegen een sterke tegenstander 4-2-3-1. Maar dan merk ik vaak toch dat ik te weinig mensen voorin heb. Twee spitsen in de zestien is ideaal, eentje te weinig. Deze week maar wat icon swaps halen. Moet alleen nog 9 WL overwinning en die vreselijke SB potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Same hier hoor. Speel misschien 1 of 2 rival wedstrijden. Beetje SB. Objectives ook bijna niet meer. Het heeft ook allemaal weinig zin want die rewards leveren toch niks op. Duurste pack was Frenkie TOTW en dan doe ik voor mijn gevoel echt veel SBC's. Ik snap dat ze fifa points willen verkopen maar op deze manier haalt het de lol er wel vanaf. Swaps zijn nog wel geinig door die golden goal. Dan ga je er wel snel doorheen. Ik heb nu dit. Ben op dit moment aan het sparen voor Mid Cruyff, hoop daarmee weer wat plezier terug te krijgen. Zit nu op 2 miljoen maar kan wel +- 3,5 miljoen bij elkaar krijgen als ik Rijkaard en Overmars (neem toch die 91 swap) en wat spelers uit mijn club verkoop. Dus wel nog eventjes sparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Lekker team man! Gravenberch zie je nog steeds veel mensen mee spelen. Ik twijfel dus heel erg om ook die Overmars Moments te halen. Had hem vorig jaar, héérlijke kaart met zijn pace en 5* WF. Glitchell van Bergen vibes. Of Overmars, of Blanc... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 IK speel zelf in zowel career mode als in Online seasons 523. Heerlijke taktiek. Dropback and bij aanval lange bal. Nu rond divisie 7 is nog weinig tegenstand maar zal vanaf 4-3 of hoger vast meer worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Gisteren met drie vrienden die icon pick pack gedaan. Moest daarvoor Mbappé verkopen, pack ik niks dan is het redelijk klaar voor mij. Vriend 1: Mid Rush, Prime Gattuso, Mid Lampard Vriend 2: Mid Puyol, Mid Rijkaard, Prime Guardiola Thierry: Prime Keane, Mid Litmanen, Mid Vidic Doe. Fucking. Normaal. Ik zie de hele dag op stream de gekste dingen. Wij krijgen drie icons van samen nog geen 800K. RIP FIFA21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Die SBC kun je ook beter doen als je er geen miljoen voor uit hoeft te trekken denk.. Zelf wel redelijk lucky, maar geen echte klapper: Laatste tijd enorm aan het traden geslagen en daardoor dit team bij elkaar kunnen sparen. Tussendoor niets van 100k+ gepackt, dus wel redelijk trots. Kulusevski is erg goed, maar wil hem misschien vervangen door Saint-Maximin Freeze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Ik had echt getekend voor Stoichkov @Jespresso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 4 minuten geleden zei Thierryvane: Ik had echt getekend voor Stoichkov @Jespresso. Ja ik ook hoor, ging van het ergste uit dus mag niet klagen. Gelukkig ook maar 100k uitgegeven voor de hele SBC. Vrienden van me kregen na mij Puskas prime en mid Eusebio. Heel leip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2021 Ik twijfel om hem te doen. Vind hem vrij duur, heb ze ingevuld maar kan ook gewoon Kluivert doen. Nog maar over nadenken deze dagen. Ga toch maar een NL/eredivisie team maken als 2e team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Dit is mijn team op het moment, vrij armoedig al zeg ik het zelf. Zeker voor deze tijd van het jaar. Iedereen heeft monsterploegen. Begin van FIFA Hierro gepacked (400K) en een keertje Griez IF (210K). Verder he-le-maal niks van waarde. Alles untrade. Half City met United-legend Keane. 70K over. Mis Mbappé nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Dit is mijn team op het moment, vrij armoedig al zeg ik het zelf. Zeker voor deze tijd van het jaar. Iedereen heeft monsterploegen. Begin van FIFA Hierro gepacked (400K) en een keertje Griez IF (210K). Verder he-le-maal niks van waarde. Alles untrade. Half City met United-legend Keane. 70K over. Mis Mbappé nu al. Op packs wachten lukte me echt niet meer. Ben me gewoon gaan verdiepen in traden en daar gelukkig de vruchten van geplukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Die van mij heeft me door die 81+ picks ook bijna niks gekost. Geloof 3 tradables erin en niet eens hoge. Die 81+ die bleef maar geven. Heb na deze sbc nog steeds best wel wat hoge spelers in mijn club zitten. In die 85+ ook nog die What If Smalling. Nee laatste dagen gingen eindelijk eens lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2021 Kluivert voltooid. 84+ geopend, What If Pepe. Die heeft de tofste dynamic pic. Mooie keuze iig. Ik heb de 25x83 nog staan maar ga hem niet openen, team 2 is niet echt interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2021 Geen spijt van de icon pp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Op 6-3-2021 om 21:01 zei Vitesse88: Geen spijt van de icon pp Rijkaard is wel erg nice ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Op 5-3-2021 om 20:49 zei Vitesse88: Kluivert voltooid. 84+ geopend, What If Pepe. Die heeft de tofste dynamic pic. Mooie keuze iig. Ik heb de 25x83 nog staan maar ga hem niet openen, team 2 is niet echt interessant. En hoe bevalt Kluivert?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Gisteren Neymar tradable gepacked en What If Richarlison uit die gegarandeerde What If pack. Goed dagje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2021 3 uur geleden zei Arsène: En hoe bevalt Kluivert?? Tot nu toe goed. Beetje lomp maar hij jankt iedere bal erin. 5* wf is echt top aan hem. Vanmiddag Puyol voltooid en ik ga denk ik Nedved ook voltooien. Ik heb meer dan genoeg fodder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Ja die Nedved lijkt wel een beest te zijn, ook 5* WF. Puyol twijfel ik ook nog over, kan alleen mijn Mid Rijkaard niet meer voor een normale prijs kwijt :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Ik heb maar Fer gedaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Ik ook wil eigenlijk geen kakkies maarja soms komt er iemand voorbij die je niet kan laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Dat gaat te fer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten