Oerlie Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 2 uur geleden zei Keeza: We vallen er elk jaar voor, zo ook ik... Toch blijven die eerste paar weken/maanden leuk (even helemaal los van de gameplay etc.) Het stukje grinden in zowel SBC's, objectives maar ook gewoon potjes om naar een bepaald doel te werken weet me toch wel een tijd te vermaken altijd. Op het moment dat je een 'superteam' hebt, dan is de lol er nagenoeg vanaf maar moet zeggen dat dit nooit eerder dan december is geweest voor mij. het leuke valt er in mijn optiek vaak af door TOTY, vanaf dan beginnen de immens goede spelers te komen. Tot dan zijn de promo's ook nog wel redelijk normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 9 uur geleden zei Keeza: We vallen er elk jaar voor, zo ook ik... Toch blijven die eerste paar weken/maanden leuk (even helemaal los van de gameplay etc.) Het stukje grinden in zowel SBC's, objectives maar ook gewoon potjes om naar een bepaald doel te werken weet me toch wel een tijd te vermaken altijd. Op het moment dat je een 'superteam' hebt, dan is de lol er nagenoeg vanaf maar moet zeggen dat dit nooit eerder dan december is geweest voor mij. Dat was vorig jaar ook een voordeel van het spelen met een evo past en present team. Een echt superteam heb je op die manier niet heel snel, en zo bleef het net wat langer leuk voor mezelf 9 uur geleden zei Oerlie: Hier zit ik inderdaad ook aan te denken. Al sluit ik niet uit dat ik gewoon met m'n beste untradeables speel. Nederlanders/(ex) eredivisie spelers hou ik dit jaar wel bij. Heb sowieso de Ultimate edition al op tijd besteld dus kan vrijdag al eens spelen. Ik dacht er ook aan om een speler te kiezen en daar de hele game m'n team om bouwen. Een Gaaei to glory ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Vanavond dus Web app. Wat zijn de strategieën heren? En wat gaan jullie met de 4600 points doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 september Auteur Share Geplaatst 18 september Pffff gezwicht voor de game, haha Geen doel dit jaar want geen Vitesse meer. Maybe een team bouwen rondom een goede speler die gepackt wordt. Jullie nog ideeën? 44 minuten geleden zei Keeza: Vanavond dus Web app. Wat zijn de strategieën heren? En wat gaan jullie met de 4600 points doen? Denk gebruiken voor wat packs of voor juiste betaalde evo’s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 13 minuten geleden zei Vitesse88: Pffff gezwicht voor de game, haha Geen doel dit jaar want geen Vitesse meer. Maybe een team bouwen rondom een goede speler die gepackt wordt. Jullie nog ideeën? Idealiter pack je een beuker zoals Vini of Hansen, daar kan je wel wat tijd mee vooruit. Geen idee wanneer de Hero pack beschikbaar is voor de pre-orders, maar dat zou ook nog een optie zijn. Anders heb je, vanwege de vele promo's, toch wel snel dat een gewoon en redelijk betaalbaar goud kaartje al binnen afzienbare tijd niet meer interessant is. Wil dit jaar weer een RTG doen en dan maar hopen op het beste (exclusief die 4600 points bij aanvang dus). Vorige editie wilde ik dit ook doen, totdat ik wat aangeschoten met wat maten in een party het een goed idee vond om 12k in te laden. Eind goed, al goed want packte Mbappe Dit jaar de verleiding proberen te weerstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Zo wat is het lang geleden dat ik FUT gespeeld heb zeg. Gelukkig ook totaal niet in de verleiding om het weer te kopen. Het leukste aan FUT vond ik altijd om een ziek bronzen of zilveren team te maken en hiermee een beetje seasons te spelen. Zoveel ragequits van de tegenstander gezien in de eerste helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 september Auteur Share Geplaatst 18 september 33 minuten geleden zei Keeza: Idealiter pack je een beuker zoals Vini of Hansen, daar kan je wel wat tijd mee vooruit. Geen idee wanneer de Hero pack beschikbaar is voor de pre-orders, maar dat zou ook nog een optie zijn. Anders heb je, vanwege de vele promo's, toch wel snel dat een gewoon en redelijk betaalbaar goud kaartje al binnen afzienbare tijd niet meer interessant is. Wil dit jaar weer een RTG doen en dan maar hopen op het beste (exclusief die 4600 points bij aanvang dus). Vorige editie wilde ik dit ook doen, totdat ik wat aangeschoten met wat maten in een party het een goed idee vond om 12k in te laden. Eind goed, al goed want packte Mbappe Dit jaar de verleiding proberen te weerstaan. Ik ben te laat voor de Hero pack, gisteren pas besteld. Vorig jaar niet 1x Hansen gepackt, echt bizar. Wil sowieso geen fp kopen dit jaar, alleen dan die 4600. Nog maar ff nadenken de komende dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 11 minuten geleden zei Vitesse88: Ik ben te laat voor de Hero pack, gisteren pas besteld. Speel je op PS4/5? Dan is dat inderdaad jammer. Ea Play Pro is echt chill. Ik speel op de pc en stop het abonnement vanzelfsprekend als ik het spelletje niet meer ga spelen. Maar bij EA Play Pro maakt pre-order dus niets uit. Vrijdag gewoon spelen + Hero Pack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 3 uur geleden zei Vitesse88: Pffff gezwicht voor de game, haha Geen doel dit jaar want geen Vitesse meer. Maybe een team bouwen rondom een goede speler die gepackt wordt. Jullie nog ideeën? Denk gebruiken voor wat packs of voor juiste betaalde evo’s Je kan natuurlijk altijd nog met ex-Vitesse spelers spelen die wel in de game zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 september Auteur Share Geplaatst 18 september 4 uur geleden zei Keeza: Speel je op PS4/5? Dan is dat inderdaad jammer. Ea Play Pro is echt chill. Ik speel op de pc en stop het abonnement vanzelfsprekend als ik het spelletje niet meer ga spelen. Maar bij EA Play Pro maakt pre-order dus niets uit. Vrijdag gewoon spelen + Hero Pack Yes op de PS5 maar speel de ps4 versie haha. Eerst zo maar kijken hoe de webapp gaat zo, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Nou, ff al de foundations sbc's gedaan. Beste wat ik er uit kreeg was 88 Renard Ook maar eens gaan kijken wat ik nou met die evo's wil doen. Denk dat ik een RvN to glory ga doen ofzo. Z.s.m. Ruudje kopen, en dan spelers gebruiken die ik op een of andere manier aan hem kan linken, hoe meer links met z'n carriere hoe hoger de prioriteit ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Die rush gamemode is best een leuke toevoeging in FUT Ga dit jaar gewoon met een Eredivisie/KKD/Nederlands (p&p) team spelen. Zojuist Openda gepackt, komt dat ff goed uit Daarvoor een paar potjes gedaan met Gakpo, Wieffer en Dumfries in het team ipv Hancko, Lobotka en Openda. Maar dan zal ik Geertruida maar in die rechtsback evo stoppen, die kan ook centraal achterin dus da's mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Speelt het effectief wat beter nu? En hoe is carriere mode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Vind het tering sloom aanvoelen, waarbij die speed boost exploit op dit moment misschien wel de enige manier is om echt kansen te creëren. Verder niet ontevreden en vooral die Rush mode is inderdaad een leuke toevoeging. Zit zelf op zo'n 400k coins en een untradable starter team met een mix van de Portugese en Engelse competitie van o.a. Gyokeres. Als de prijzen zakken, bij de eerste promo waarschijnlijk, gaan we een team kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Toch weer gevallen voor de val. Eerste pack die ik open met die FP vanaf de start: Bellingham. Christus, dit spel heeft me meteen weer bij de ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september Die Leverkusen sbc is do goedkoop en ziet er zo goed uit, mag je niet laten liggen. Ik heb Mendy (Real) voor linksback, heb even wat spelers nodig voor chem. Gravenberch doe ik dubbel qua evo dus wordt een 85. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Op 21-9-2024 om 23:42 zei Netzwerk: Speelt het effectief wat beter nu? En hoe is carriere mode? Toch nog iemand die carrière speelt i.p.v. dat achterlijke FUT Heb 'm vorig jaar overgeslagen, nu weer eens proberen omdat de Kuip er in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Carrière Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Hier ook al ff bezig, Carragher kreeg ik uit de hero pack doordat ik al vroeg een pre-order had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Hier speel ik wel eens een potje Rush, wat een egoisten zitten daar tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september (bewerkt) 4 uur geleden zei MarcFR: Toch nog iemand die carrière speelt i.p.v. dat achterlijke FUT Heb 'm vorig jaar overgeslagen, nu weer eens proberen omdat de Kuip er in zit. Nooit echt FUT gedaan. Proclubs doe ik heel soms eens maar vooral carriere. Seizoenen ook nog lang gedaan maar recent toch mee gestopt omdat je verplicht wordt om met een topclub te spelen. Wel benieuwd naar die rush mode. 25 september bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september Auteur Share Geplaatst 25 september 3 uur geleden zei La Pulga: Hier speel ik wel eens een potje Rush, wat een egoisten zitten daar tussen Ik vind het idee nog best leuk, maar het is echt bagger indd. Je moet eigenlijk met vrienden spelen, krijg je ook meer punten voor volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Net de Hybrid sbc's gedaan voor een groot gedeelte uit de club. Neymar en Musiala gepackt Eerstgenoemde wordt een supersub, want kan hem niet linken... Geheel 'gratis' ook de Aleix Garcia SBC gedaan, dus komt dat even goed uit want Malen en Openda zijn de absolute sterren van dit team op het moment. Wie ook rete goed is, vooral dankzij zijn 5* weakfoot, is Gyokeres. Dus we gaan de komende weken voor een Duits-Portugees tintje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september (bewerkt) 8 uur geleden zei Keeza: Carrière De modus met de meeste mogelijkheden, zonde dat EA er jarenlang niets aan heeft gedaan en ook totaal geen concurrentie heeft. Benieuwd naar dit jaar, schijnen wat veranderingen te zijn. FUT heeft de game eigenlijk compleet verziekt. Verder ontwikkelen is niet nodig, geld komt toch wel binnen. De melkkoe van EA. Te bezopen dat veel kinderen serieus geld uitgeven aan FIFA punten. Dat heeft België beter voor elkaar en zouden alle landen moeten volgen. 25 september bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september Auteur Share Geplaatst 25 september 1 uur geleden zei Keeza: Net de Hybrid sbc's gedaan voor een groot gedeelte uit de club. Neymar en Musiala gepackt Eerstgenoemde wordt een supersub, want kan hem niet linken... Geheel 'gratis' ook de Aleix Garcia SBC gedaan, dus komt dat even goed uit want Malen en Openda zijn de absolute sterren van dit team op het moment. Wie ook rete goed is, vooral dankzij zijn 5* weakfoot, is Gyokeres. Dus we gaan de komende weken voor een Duits-Portugees tintje: Cool, zijn er nu niet wat Portugese sbc’s/objectives? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten