Kyrill Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Deze goal maakte ik vandaag, met Fifa 23 Careermode, op Legendarisch. Context is wel we 11e staan in de PL. In EL makkelijk door na 6-4 en 1-2 winst op Club Brugge. 20240108_152734.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Zie je op YT dat die nieuwe Icon player pick SBC best goede picks oplevert, doe je hem zelf, niks natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 2 uur geleden zei Michaelinho*: Zie je op YT dat die nieuwe Icon player pick SBC best goede picks oplevert, doe je hem zelf, niks natuurlijk You felled for the trick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Speel al jaren UT, maar dit jaar voor het eerst een RTG. Dit vooral omdat ik het spelletje ergens vorige maand voor het eerst aan heb geraakt, dus je loopt eigenlijk al dik achter. Om de één of andere reden was de hype er niet dit jaar, zoals voorgaande jaren, vooral door de toevoeging van vrouwelijke spelers. Gameplay is nog steeds ruk, misschien zelfs nog erger dan voorgaande edities . Passen is letterlijk een kansspel, zit geen logica achter en het lijkt één grote pinball machine, maar goed... Toch blijft het maken van SBC's, de 'spanning' om iets goeds te packen (vooral bij de wat grotere packs) en het competitieve van bijvoorbeeld een Weekend League toch wel leuk ondanks de kuren. Moet zeggen dat het relatief eenvoudig is, als je het maar een beetje slim aanpakt, om een (redelijk) goed team te bouwen in afzienbare tijd en zonder geld erin te pompen. Natuurlijk loop ik achter op de powercurve, maar toch niet ontevreden over mijn (bijna volledige) first owner teampje. Speelde afgelopen weekend voor het eerst WL en eenvoudig 11 wins gehaald en daarna gestopt. Speel op PC overigens, weet niet hoe dit in verhouding staat met het niveau op de consoles maar vond het redelijk meevallen afgelopen weekend. Geen flaters geslagen met de Hero en Icon picks, dus heb een mooi middenveld staan (speel ingame 4321). Moore heb ik bijna klaar, iemand hier ervaring mee? Ik merk dat de 'grotere' verdedigers moeite hebben met van die dribbelaartjes die maar kappen en draaien, dus wilde een behendige verdediger erbij achterin. Daarnaast is eerstvolgende upgrade vanzelfsprekend een rechtsback en daarna een goede spits. Merk trouwens dat er best wat spelers extinct zijn, denk door EVO's? Dacht eerst dat het aan de markt van PC gamers lag, maar zie dat ook de consoles met dit probleem kampen. Dit weerhoudt me nog om Walker toe te voegen als rechtsback en te evolven naar 87 rated. Snipen heeft tot nu toe niet veel opgeleverd helaas Iemand trouwens nog tips om meer XP te krijgen? Zie niet barre veel doelstellingen waarin je XP krijgt en om nou geld/coins te betalen voor wat Nike tenuetjes vind ik ook overdreven. Zo duurt het levelen naar mijn idee best lang, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 3 uur geleden zei Keeza: Speel al jaren UT, maar dit jaar voor het eerst een RTG. Dit vooral omdat ik het spelletje ergens vorige maand voor het eerst aan heb geraakt, dus je loopt eigenlijk al dik achter. Om de één of andere reden was de hype er niet dit jaar, zoals voorgaande jaren, vooral door de toevoeging van vrouwelijke spelers. Gameplay is nog steeds ruk, misschien zelfs nog erger dan voorgaande edities . Passen is letterlijk een kansspel, zit geen logica achter en het lijkt één grote pinball machine, maar goed... Toch blijft het maken van SBC's, de 'spanning' om iets goeds te packen (vooral bij de wat grotere packs) en het competitieve van bijvoorbeeld een Weekend League toch wel leuk ondanks de kuren. Moet zeggen dat het relatief eenvoudig is, als je het maar een beetje slim aanpakt, om een (redelijk) goed team te bouwen in afzienbare tijd en zonder geld erin te pompen. Natuurlijk loop ik achter op de powercurve, maar toch niet ontevreden over mijn (bijna volledige) first owner teampje. Speelde afgelopen weekend voor het eerst WL en eenvoudig 11 wins gehaald en daarna gestopt. Speel op PC overigens, weet niet hoe dit in verhouding staat met het niveau op de consoles maar vond het redelijk meevallen afgelopen weekend. Geen flaters geslagen met de Hero en Icon picks, dus heb een mooi middenveld staan (speel ingame 4321). Moore heb ik bijna klaar, iemand hier ervaring mee? Ik merk dat de 'grotere' verdedigers moeite hebben met van die dribbelaartjes die maar kappen en draaien, dus wilde een behendige verdediger erbij achterin. Daarnaast is eerstvolgende upgrade vanzelfsprekend een rechtsback en daarna een goede spits. Merk trouwens dat er best wat spelers extinct zijn, denk door EVO's? Dacht eerst dat het aan de markt van PC gamers lag, maar zie dat ook de consoles met dit probleem kampen. Dit weerhoudt me nog om Walker toe te voegen als rechtsback en te evolven naar 87 rated. Snipen heeft tot nu toe niet veel opgeleverd helaas Iemand trouwens nog tips om meer XP te krijgen? Zie niet barre veel doelstellingen waarin je XP krijgt en om nou geld/coins te betalen voor wat Nike tenuetjes vind ik ook overdreven. Zo duurt het levelen naar mijn idee best lang, eerlijk gezegd. Voor de XP’s wachten op de laatste week. Tot nu toe pompen ze in die laatste week telkens vet veel easy objectives waarmee je heel snel XP kunt harken. Die kits kopen is voor mij nog niet nodig geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 5 uur geleden zei Keeza: Speel al jaren UT, maar dit jaar voor het eerst een RTG. Dit vooral omdat ik het spelletje ergens vorige maand voor het eerst aan heb geraakt, dus je loopt eigenlijk al dik achter. Om de één of andere reden was de hype er niet dit jaar, zoals voorgaande jaren, vooral door de toevoeging van vrouwelijke spelers. Gameplay is nog steeds ruk, misschien zelfs nog erger dan voorgaande edities . Passen is letterlijk een kansspel, zit geen logica achter en het lijkt één grote pinball machine, maar goed... Toch blijft het maken van SBC's, de 'spanning' om iets goeds te packen (vooral bij de wat grotere packs) en het competitieve van bijvoorbeeld een Weekend League toch wel leuk ondanks de kuren. Moet zeggen dat het relatief eenvoudig is, als je het maar een beetje slim aanpakt, om een (redelijk) goed team te bouwen in afzienbare tijd en zonder geld erin te pompen. Natuurlijk loop ik achter op de powercurve, maar toch niet ontevreden over mijn (bijna volledige) first owner teampje. Speelde afgelopen weekend voor het eerst WL en eenvoudig 11 wins gehaald en daarna gestopt. Speel op PC overigens, weet niet hoe dit in verhouding staat met het niveau op de consoles maar vond het redelijk meevallen afgelopen weekend. Geen flaters geslagen met de Hero en Icon picks, dus heb een mooi middenveld staan (speel ingame 4321). Moore heb ik bijna klaar, iemand hier ervaring mee? Ik merk dat de 'grotere' verdedigers moeite hebben met van die dribbelaartjes die maar kappen en draaien, dus wilde een behendige verdediger erbij achterin. Daarnaast is eerstvolgende upgrade vanzelfsprekend een rechtsback en daarna een goede spits. Merk trouwens dat er best wat spelers extinct zijn, denk door EVO's? Dacht eerst dat het aan de markt van PC gamers lag, maar zie dat ook de consoles met dit probleem kampen. Dit weerhoudt me nog om Walker toe te voegen als rechtsback en te evolven naar 87 rated. Snipen heeft tot nu toe niet veel opgeleverd helaas Iemand trouwens nog tips om meer XP te krijgen? Zie niet barre veel doelstellingen waarin je XP krijgt en om nou geld/coins te betalen voor wat Nike tenuetjes vind ik ook overdreven. Zo duurt het levelen naar mijn idee best lang, eerlijk gezegd. PC heeft crossplay met de andere platforms, dus je komt online gewoon andere mensen tegen die op next gen consoles spelen. Wat betreft spelers die extinct zijn door evo's, wordt er op platforms zoals twitter gewoon veel geleaked zoals evo requirements die de prijs van die spelers omhoog drijven. Vaak delen die mensen dat dan nog eerst in hun 'exclusieve' discordserver waardoor je al meer betaald voor zo'n kaartje. Op futbin kan je dat al vaak zien omdat die gold cards onder de popular tab staan. Dat de PC dan weer geen crossplay qua markt heeft speelt ook wel een beetje mee, maar vaak niet voor gold cards Qua XP is het inderdaad dat ze in de laatste week meer droppen. Als je standaard alle objectives doet die EA uitbrengt (zonder dingen die je moet kopen), dan ben je meestal een week of 2/3 voor het einde van een seizoen klaar, dus je kan sowieso XP missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Thanks mannen! Hoelang duurt zo'n seizoen ook alweer? Zie dat er namelijk nog 15 dagen over zijn, dus laatste weekje breekt bijna aan. Ik speel echt sinds net iets voor Kerst oid en heb Podolski (uit mijn hoofd level 8) nog niet eens Ik denk dus dat ik vooral wat ben misgelopen in de 'eerste weken'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 1 uur geleden zei Keeza: Thanks mannen! Hoelang duurt zo'n seizoen ook alweer? Zie dat er namelijk nog 15 dagen over zijn, dus laatste weekje breekt bijna aan. Ik speel echt sinds net iets voor Kerst oid en heb Podolski (uit mijn hoofd level 8) nog niet eens Ik denk dus dat ik vooral wat ben misgelopen in de 'eerste weken'. Ik geloof dat squad battles, rivals en WL ook XP geven. Squad battles en WL sowieso, over rivals ben ik niet zeker. Zo'n seizoen verschilt, hiervoor hadden we twee korte seizoenen, deze is weer een wat langere. Ik speel daarom per week minimaal een potje of 10 (mix van squad battles en rivals), soms wat meer als ik WL doe en echt evo's grind en ik ben nog niet eens level 15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 15 uur geleden zei TheRealOne: Ik geloof dat squad battles, rivals en WL ook XP geven. Squad battles en WL sowieso, over rivals ben ik niet zeker. Zo'n seizoen verschilt, hiervoor hadden we twee korte seizoenen, deze is weer een wat langere. Ik speel daarom per week minimaal een potje of 10 (mix van squad battles en rivals), soms wat meer als ik WL doe en echt evo's grind en ik ben nog niet eens level 15 Klopt, is wel minimaal maar it's something Er zitten wel mooie pakketjes om de zoveel levels. Probeer level 18 te halen voor TOTY en dan vanzelfsprekend de pakketjes te bewaren. Als er geen TOTY wordt gepackt, dan in ieder geval goede fodder. Met de matige laatste promo's wordt het wel steeds makkelijker om pakketjes te bewaren moet ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 16 uur geleden zei TheRealOne: Ik geloof dat squad battles, rivals en WL ook XP geven. Squad battles en WL sowieso, over rivals ben ik niet zeker. Zo'n seizoen verschilt, hiervoor hadden we twee korte seizoenen, deze is weer een wat langere. Ik speel daarom per week minimaal een potje of 10 (mix van squad battles en rivals), soms wat meer als ik WL doe en echt evo's grind en ik ben nog niet eens level 15 Ik probeer meestal iedere avond 3-4 potjes te spelen. Meestal 3 dit seizoen. Dan pak ik namelijk die daily xp bonus, + de +1 in de weekly. En de versus daily play bonus + daily completion. Ik heb geen kits gekocht, weinig tot geen rivals/WL gespeeld, haal meestal gold 1 of elite 3 in squad battles en heb bijv. geen xp gehaald uit versus cups. Maar wel nog uit de Yerry Mina en Stuani objective. En ik zit nu op 50xp na op level 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 42 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik probeer meestal iedere avond 3-4 potjes te spelen. Meestal 3 dit seizoen. Dan pak ik namelijk die daily xp bonus, + de +1 in de weekly. En de versus daily play bonus + daily completion. Ik heb geen kits gekocht, weinig tot geen rivals/WL gespeeld, haal meestal gold 1 of elite 3 in squad battles en heb bijv. geen xp gehaald uit versus cups. Maar wel nog uit de Yerry Mina en Stuani objective. En ik zit nu op 50xp na op level 20. De daily's en weekly's zullen wel lekker aantikken inderdaad Moet zeggen dat ik er dit seizoen ook minder voor ga, hangt meestal ook van de rewards af. Toen Klaassen in de season pass zat, ben ik wel even extra veel gaan spelen. Nu heb ik Koeman bijna, en hoef ik verdere rewards ook niet direct te hebben. Mocht er komend seizoen weer een speler voor m'n Ajax p&p aan het einde zitten, dan wordt het weer even knallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Je zou denken, TOTY staat voor de deur, ze gooien er nog gekke SBC's in, paar icontjes ofzo, maar gewoon helemaal nieeeeeente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari 23 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je zou denken, TOTY staat voor de deur, ze gooien er nog gekke SBC's in, paar icontjes ofzo, maar gewoon helemaal nieeeeeente. En het erge is dat er nog een team 2 komt Irritant trouwens die gelekte evo’s, hele markt schiet weer alle kanten op. Eigenlijk niet leuk dat het lekt, nu B.V. amper kans om Alaba te packen/snipen. Vandaag verdubbelde de icons ineens door een leak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 1 minuut geleden zei Vitesse88: En het erge is dat er nog een team 2 komt Irritant trouwens die gelekte evo’s, hele markt schiet weer alle kanten op. Eigenlijk niet leuk dat het lekt, nu B.V. amper kans om Alaba te packen/snipen. Vandaag verdubbelde de icons ineens door een leak. Haha ach, dat is al jaren zo. Leaks zijn gewoon onderdeel van de game geworden, thanks to FutSherrif & co. Ik vind het wel prima, heb een volledig untradable team en nog zo'n 350k op de bank. Kan geen kant op omdat ik op een goede SBC wacht wat overigens prima is want dan kan ik gewoon packs blijven sparen en kom ik niet in de verleiding om packs te openen. Wat was de leak over de icons? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari 9 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha ach, dat is al jaren zo. Leaks zijn gewoon onderdeel van de game geworden, thanks to FutSherrif & co. Ik vind het wel prima, heb een volledig untradable team en nog zo'n 350k op de bank. Kan geen kant op omdat ik op een goede SBC wacht wat overigens prima is want dan kan ik gewoon packs blijven sparen en kom ik niet in de verleiding om packs te openen. Wat was de leak over de icons? De leak was een evo voor de de base icons. Dus Rijkaard ging van van discard naar 150k oid. Socrates extinct op 240k. Volgens mij kun je de icon een +2 rating geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 14 minuten geleden zei Vitesse88: De leak was een evo voor de de base icons. Dus Rijkaard ging van van discard naar 150k oid. Socrates extinct op 240k. Volgens mij kun je de icon een +2 rating geven. Ik zag het inderdaad, nou komt het toch nog goed uit dat ik Zola en Petit nog niet in een SBC heb gepleurd. Rijkaard helaas wel Samen met nog wel wat namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari Hier Rijkaard en Veron in de Eusebio sbc gemikt Maar is toch een betaalde evo. Zag 1000 fp of 200k coins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 8 uur geleden zei Vitesse88: De leak was een evo voor de de base icons. Dus Rijkaard ging van van discard naar 150k oid. Socrates extinct op 240k. Volgens mij kun je de icon een +2 rating geven. ja vooral jammer dat Butragueno te veel pace heeft als de requirements kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 1 uur geleden zei Oerlie: ja vooral jammer dat Butragueno te veel pace heeft als de requirements kloppen. Rijkaard zou er niet eens inkunnen als de requirements kloppen omdat hij te weinig shooting heeft, en zo'n Centurions (?) Koeman ook niet, want het zou alleen om base icons gaan Ik had gelukkig een Seedorf in de club (al eerder gekocht), dus wie weet stop ik die er wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) Icons dit jaar (uit packs / picks): - 92 Müller (ST) - 91 Van Nistelrooy (GK) - 91 Baresi (CB) - 90 Rivaldo (LW) - 90 Del Piero (CF) - 89 Stoichkov (ST) - 89 Drogba (ST) - 89 Smith (ST) - 88 Rush (CM) - 87 Petit (CDM) - 87 Wright (ST) Heroes dit jaar (uit packs / picks): - 88 Di Natale (ST) - 88 Francescoli (CF) - 87 Berbatov (ST) - 86 Dudek (GK) - 86 Smolarek (ST) - 85 Beasley (LM) Stoichkov, Campbell, Di Natale en in mindere mate Smith zijn de enige bruikbare spelers in deze rijtjes Op Campbell en Di Natale na moet je hier echter niemand meer van in je team willen hebben, zijn echt veel betere opties beschikbaar. Echt te droevig voor woorden, die pack luck van me. Als dat rond TOTY niet beter is, dan is dat weer een mooi moment om te stoppen. Zeker als je ziet welke packs (en welke hoeveelheid) ik klaar heb staan. Heb nog wel Centurions Rashford (88) untradeable, maar verder pack ik hooguit fodder. Werkt niet bepaald motiverend, zeker niet aangezien het dit jaar meer Pay2Win is dan ooit tevoren. Gameplay is drama, vrijwel iedereen vist uit een pool van zo'n 30 meta spelers en elke pot kom je dezelfde tactiek / speelstijl tegen. Een paar jaar geleden boeide me dat minder, tegenwoordig een stuk meer. Tikte toen een veel hoger niveau aan dan nu en was constant met dat spel bezig. Dit jaar te veel SBCs (waaronder bijv. Blanc) gemist of laten lopen en de meta dingetjes / exploits zitten niet in m'n systeem. Wellicht iets meer in verdiepen als ze me met TOTY een paar leuke spelers gunnen. 12 januari bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 6 uur geleden zei JanVertonghen: Icons dit jaar (uit packs / picks): - 92 Müller (ST) - 91 Van Nistelrooy (GK) - 91 Baresi (CB) - 90 Rivaldo (LW) - 90 Del Piero (CF) - 89 Stoichkov (ST) - 89 Drogba (ST) - 89 Smith (ST) - 88 Rush (CM) - 87 Petit (CDM) - 87 Wright (ST) Heroes dit jaar (uit packs / picks): - 88 Di Natale (ST) - 88 Francescoli (CF) - 87 Berbatov (ST) - 86 Dudek (GK) - 86 Smolarek (ST) - 85 Beasley (LM) Stoichkov, Campbell, Di Natale en in mindere mate Smith zijn de enige bruikbare spelers in deze rijtjes Op Campbell en Di Natale na moet je hier echter niemand meer van in je team willen hebben, zijn echt veel betere opties beschikbaar. Echt te droevig voor woorden, die pack luck van me. Als dat rond TOTY niet beter is, dan is dat weer een mooi moment om te stoppen. Zeker als je ziet welke packs (en welke hoeveelheid) ik klaar heb staan. Heb nog wel Centurions Rashford (88) untradeable, maar verder pack ik hooguit fodder. Werkt niet bepaald motiverend, zeker niet aangezien het dit jaar meer Pay2Win is dan ooit tevoren. Gameplay is drama, vrijwel iedereen vist uit een pool van zo'n 30 meta spelers en elke pot kom je dezelfde tactiek / speelstijl tegen. Een paar jaar geleden boeide me dat minder, tegenwoordig een stuk meer. Tikte toen een veel hoger niveau aan dan nu en was constant met dat spel bezig. Dit jaar te veel SBCs (waaronder bijv. Blanc) gemist of laten lopen en de meta dingetjes / exploits zitten niet in m'n systeem. Wellicht iets meer in verdiepen als ze me met TOTY een paar leuke spelers gunnen. Oh dat is met al die SBC's en evo's dus niet meer erg dat je een speler als Blanc mist. Heb m gedaan, en daarna nog twee keer uit die Icon SBC gekregen, zit niet eens op de bank Op dit moment staat Hierro erin, die met 99 DEF. Wat the fuck is dat joh haha. Oh en Maldini, die je dan overigens beter kan doen dan Blanc. Gameplay is om te janken joh, heb dit jaar 3 x rang 1 gehaald in WL maar dat gaan we niet meer doen. Bezorgd me veel te veel stress. Lekker beetje spelen en dan zien we t wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) Hoe zitten we met de gespaarde packs voor TOTY? Hier staat de teller bijna op 100, veel kleinere packs ook zoals 2x 83+ etc maar ook best wat 10x83+ 5x84+ en nog wat 100k packs. #roadtofodder 12 januari bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) 19 uur geleden zei Keeza: Hoe zitten we met de gespaarde packs voor TOTY? Hier staat de teller bijna op 100, veel kleinere packs ook zoals 2x 83+ etc maar ook best wat 10x83+ 5x84+ en nog wat 100k packs. #roadtofodder Ik heb er bijna een stuk of 50 nu. Maar ben pas een week aan het sparen nu. Zal uiteindelijk wel helemaal niets uit komen, maar ze nu openen brengt ook weinig. Al is team 2 van fire & ice wel beter. 13 januari bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Vorig jaar had ik m'n packs wel gespaard, maar nu ik voornamelijk met een Ajax p&p speel eigenlijk niet aan gedaan. Was geen enkele (ex-) Ajax speler genomineerd, dus hoef er ook niet direct een te packen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Toch een leuke evo voor maar 75k (meer in game stats dan R9). Kon hem chainen met een evo die je na vandaag niet meer kan claimen en de 2 nieuwe evo's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten