Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Dit is m'n Ajax-team nu :D Nog 10 potjes voor Berghuis, dat kan binnen anderhalf uur gedaan zijn. Nog steeds 4321 ingame, al switch ik heel vaak naar een 424. Ik hoop op een links en rechtsback evo binnekort, want Bakker en Dest/Gaaei kunnen wel een upgrade gebruiken. Akpom en Lucca samen voorop heeft ook wel wat moet ik zeggen ;c 

image.thumb.png.6c334fb681cf96edc220e20b7904df64.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vooral de scheidsrechters en het passen heel frustrerend af en toe :D

Lijk voor de meest simpele overtredingen teruggefloten te worden, terwijl mijn spelers door midden gezaagd kunnen worden en het spel wel verder mag. En passing die de alle kanten op gaat soms; druk ik maar heel zacht op het knopje omdat ik een hele korte pass moet geven en dan gaat de bal met een rotvaart langs alles en iedereen heen, andersom hetzelfde, wil ik een lange bal spelen, komt 'ie nog geen meter vooruit :cab:

Ik speelde net ook tegen iemand die Salah, flashback Aspas en Griezmann voorop had. Die deed een hele wedstrijd niks anders dan finesse shots van buiten de 16. Het ergste was, het werkte nog ook :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Gerrard41:

Hoe doe je een trailblazer striker evolution? Ik zie alleen centurion evolutions staan, snap er niks van. Voor sommige spits kaarten moet je eerst een trailblazer striker evolution en dan een centurion, lijkt het? Bij mij zijn alle opties centurion. ;e

Trailblazer evolution is al voorbij. Dus die kan je niet meer doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkt bij jullie die app op je telefoon ook zo dramatisch slecht? Loopt constant vast.

Moet denk ik wel opzoek naar een nieuwe tactiek: de 4-1-2-1-2 loopt erg matig in tegenstelling tot aan begin van de release.

Eusebio is echt een geweldige spits, verder nog mazzel met met Modric van 92 RTTC maar al overtuigd hij mij nog wat weinig.

Speel nu voornamelijk zo:

Ederson

Frimpong (83)

Rudiger (85)

De Ligt (mag vervangen worden) 

Grimaldo (84)

Marcos Llorente 

Bernardo Silva

Modric RTTC

Bruno Fernandes

Eusebio

Memphis (moet ik nog verder upgraden).

Bank: Darmian, Nacho, Tchouameni, Mane, Morata, Oshimen, Aspas.

Maar heb ook nog een CR7 en Tierney, Palacios en Wilson.

Nog tips voor spelers en tactiek? Speel het liefste wel met untradable spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thom:

Werkt bij jullie die app op je telefoon ook zo dramatisch slecht? Loopt constant vast.

Moet denk ik wel opzoek naar een nieuwe tactiek: de 4-1-2-1-2 loopt erg matig in tegenstelling tot aan begin van de release.

Eusebio is echt een geweldige spits, verder nog mazzel met met Modric van 92 RTTC maar al overtuigd hij mij nog wat weinig.

Speel nu voornamelijk zo:

Ederson

Frimpong (83)

Rudiger (85)

De Ligt (mag vervangen worden) 

Grimaldo (84)

Marcos Llorente 

Bernardo Silva

Modric RTTC

Bruno Fernandes

Eusebio

Memphis (moet ik nog verder upgraden).

Bank: Darmian, Nacho, Tchouameni, Mane, Morata, Oshimen, Aspas.

Maar heb ook nog een CR7 en Tierney, Palacios en Wilson.

Nog tips voor spelers en tactiek? Speel het liefste wel met untradable spelers. 

Prima elftal heb je, met Modric ook een echte topper en Eusebio is natuurlijk klasse, zelf speel ik het liefst ingame 4321, in jouw geval zou je dan wel een middenvelder moeten wisselen voor een spits, zelf zou ik dan opteren voor:

Spoiler

image.png.949ac0b67b95aabc76912829bad2e01d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oerlie:

Prima elftal heb je, met Modric ook een echte topper en Eusebio is natuurlijk klasse, zelf speel ik het liefst ingame 4321, in jouw geval zou je dan wel een middenvelder moeten wisselen voor een spits, zelf zou ik dan opteren voor:

Inhoud verbergen

image.png.949ac0b67b95aabc76912829bad2e01d.png

Top goede opstelling ja! Ga daar eens mee aan de slag. 

Die Llorente naar 87 spelen vind ik wel echt veel werk. Heb net besloten om Riquelme te gaan doen voor de sharpshooter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Thom:

Top goede opstelling ja! Ga daar eens mee aan de slag. 

Die Llorente naar 87 spelen vind ik wel echt veel werk. Heb net besloten om Riquelme te gaan doen voor de sharpshooter.

ahh, ik kan het wel echt aanraden, heb hem zelf ook op 87 en ben voor de rechtsback positie daardoor voorlopig erg goed voorzien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik packte een aantal high rated dupes, dus ik heb de Thiago Silva sbc maar gedaan. Heb 'm gebruikt voor de Centurions Cup waar ook de extra XP in zit. Won er direct 4 van de 4 :D Had dit team al even niet meer gebruikt, maar nu merk ik vooral hoe erg ik mezelf limiteer ingame door met m'n Ajax-team te spelen ;c Het centrale duo was echt een wereld van verschil, hier kwam echt bijna niemand langs. En ook gewoon de aanvallers met net wat extra pace.

image.thumb.png.7d0823dbfe5a0e46382fba3595453c5b.png

Met m'n Ajax-team kom ik ook niet uit divisie 5 na de reset van dit seizoen, maar met dit team knal ik er zo door heen. Toch maar mee gestopt, omdat ik niet constant wil verliezen in een hogere divisie met m'n Ajax-team ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke diverse teams allemaal hier, leuk om te zien!

Dit is mijn team nu. Gisteren met heel veel geluk Cole gepackt uit een 3 zeldzame spelers pack:classic_biggrin:

Ingame 4-2-3-1 met Koeman als CVM. Als iemand nog een leuke suggestie heeft hoor ik het graag. Pedro, Koeman en Son zijn tradable! 

IMG_2299.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei aron24:

Screenshot_20231112_102214_Companion.jpg.9026c27af46e76eda4212e29cef2c067.jpg

Screenshot_20231112_102150_Companion.thumb.jpg.617d6c1823daa0e510a386d92d3cbe93.jpg

Die POTM Son is echt niet normaal 

Als ik dit team in een loading screen zou zien, dan stond ik mentaal al 1-0 achter ;c Son, Salah en Rodrygo zijn echt drie spelers die m'n kryptonite zijn. En dan ook nog eens Pires erbij, wat drie spelers met de finesse shot trait maakt.

Zie gewoon nu al die ballen er van buiten de 16 er in vliegen ;c

edit; Leuk pakketje, 85x2 uit de season pass :mrgy:

image.png.011d8cf18ae6490771c453bfb34db9a9.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-11-2023 om 11:39 zei TheRealOne:

Als ik dit team in een loading screen zou zien, dan stond ik mentaal al 1-0 achter  Son, Salah en Rodrygo zijn echt drie spelers die m'n kryptonite zijn. En dan ook nog eens Pires erbij, wat drie spelers met de finesse shot trait maakt.

Zie gewoon nu al die ballen er van buiten de 16 er in vliegen

edit; Leuk pakketje, 85x2 uit de season pass 

image.png.011d8cf18ae6490771c453bfb34db9a9.png

Die Gallagher packte ik net ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites