Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Kampioen geworden en beker gewonnen met Sociedad in 2023. Doel van te voren was kampioen of CL winnen op wereldklasse en dan over op Legendarisch. Gaan we dus nu doen! 

Paar van mijn beste spelers :

Oyarzabal 89

Guedes 88

Pellegrini 86

Isak 85

Sule 87

Kovacic 87

En meer :)

IMG_20210703_145126.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2021 om 16:19 zei Vitesse88:

Ja lekker bezig met m’n RTG. Vermaak me daar prima mee. Main account alleen nog wat sbc’s. Kreeg uit die TOTS of PTG player pick Griezmann en Firmino :D

RTG team

F19C8B5A-5B72-4603-BAD1-7CD43ACCAB24.jpeg

Heb duidelijk al een tijdje geen FIFA meer aangeraakt/streams gekeken. Wat zijn die groene kaartjes? Die Hernandez achterin poh. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Heb duidelijk al een tijdje geen FIFA meer aangeraakt/streams gekeken. Wat zijn die groene kaartjes? Die Hernandez achterin poh. :<

Er is een promo festival of football gaande. Groene kaartjes zijn upgradeable op basis van het EK. 3 wins = upgrade +2, 4 wins +1, 5 wins +1 en bij 6 wins wordt de speler 5* 5*. Hernandez heeft helaas geen upgrade gekregen. Die Vini van Real kan 99 worden. @NicoHaakheeft die :<

Hansie is een fof sbc geweest, die zijn niet upgradeable. Overigens wel raar want hij was niet op het EK :-D 

Mijn team nu, dit weekend Kimmich en Lothar voltooid. Met dank aan de packs die ik nog had + de 80+ player picks. Lothar echt goedkoop met maar 7 segmenten.

FB061D4F-220D-4DA9-91A9-4DD0AA4D0275.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei AntiChrist7:

Dus de nieuwe engine komt naar PS, Xbox en godbetert, Stadia, maar niet naar pc.

Dan moet je niet verbaasd zijn dat je game wordt gepiraat. Elke keer als je denkt dat EA niet lager kan zinken, doen ze het weer

Dit was volgens mij ook het geval toen het van PS3 naar PS4 ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geruchten gaan ook dat PES dit jaar gratis zal zijn, niet dat die €60,- mij iets boeit maar meer om het principe.

Power Unlimited gaf het ook aan, je betaald eigenlijk elk jaar €60,- voor een update en dat kan in deze tijd echt niet meer, vooral als je ziet wat voor inkomsten ze krijgen met FUT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Thierryvane:

Dit is top! (y) Lekker 'rustig' op de zondag 20 potten i.p.v. stressen.

Is dit juist niet nadelig voor de casuals als wij? Nu gaan nog meer pro’s een tweede en wellicht derde account starten. Vind het wel goed dat de rewards beter worden bij betere ranks. Beter stoppen ze ook met het uitdelen van 400 punten per WL pot.   

Vind de Heroes een mooie toevoeging, hoop dat de eredivisie er ook eentje krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2021 om 12:27 zei La Pulga:

Nu weet ik ook waarom jij met je Sule naar ManUtd kwam.

Maar je bent goed bezig Karel, ga zo door.

Op 5-7-2021 om 11:00 zei NicoHaak:

Mooi kastje sowieso. 

Hier vorige week die Vinicius groene kaart uit die player pick sbc. 4 miljoen. En dan met mijn bedroevende skilss met zo'n speler voetballen. EA heeft echt een hekel aan de community.

Even update ten eerste thx heren! Ten tweede sorry voor late reactie!  Ik heb helaas nog geen punten gepakt op legendarisch maar het komt steeds dichterbij! Uit bij Girona met Sociedad 4-3 verloren maar ik stond bij rust al 3-0 achter...

Ik kreeg hele snelle pingel tegen voor 1-0 (ik drukte niet eens een knop in, bizar) en na rust terug tot 3-3 door oa 2 goals van Gabriel Jesus die 87 heeft. Vlak voor einde van wedstrijd, WEL terechte pingel tegen maar ik dacht ik hem buiten 16 neerhaalde helaas net niet 4-3 verloren. Maar op legendarisch van 3-0 achter tot 3-3 terug komen tankt voor mij zeker vertrouwen! Laatst ook al in de CL, met Sociedad nipt 2-1 verloren bij Celtic. Verschillen zijn steeds kleiner, en ik heb bijna evenveel kansen na 90 minuten als mijn legendarische AI tegenstander maar telkens nog net verlies. Ik blijf volhouden en spelen/oefenen af en toe tussendoor wedstrijdje simuleren zodat ik niet ontslagen wordt haha. Is toch wel wat anders van kampioen op Wereldklasse, naar laatste op legendarisch. Gelukkig heb ik nu aardig team met bijvoorbeeld Kovacic 87, Tonali 84 en Camavinga 82 en voorhoede met Gnabry 88, Isak 85 en dus Jesus 87.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-7-2021 om 13:51 zei AntiChrist7:

oh ze hebben het zeker al meermaals gedaan. En elke keer was er een storm van kritiek. Maar daar trekken ze zich dus niets van aan.

Eigenlijk zou je als pcspeler dit gewoon moeten laten links liggen en PES spelen, want dit is betalen om in je gezicht uitgelachen te worden

Dit is van EA gewoon een zakelijke beslissing. Hoeveel mensen zullen een PC bezitten die nu next-gen graphics en engines kunnen draaien? Die kans is kleiner dan dat mensen nu capable PC's hebben voor old/current gen. Je stelt de next-gen overgang naar PC een jaar uit en geeft mensen die graag ook next-gen willen ervaren de tijd om te upgraden. Volgend jaar is de groep mensen die next-gen kan draaien op PC gegroeid en tadaa, je merkt er weinig van in de omzet uit de game. Want hoe je het ook wend of keert, de markt voor current gen is groter dan next gen. Die mensen maak je lekker met de mogelijkheden van next gen en hopelijk kun je in een vijf jaren plan je game van de old gen af halen.

En succes met eFootball trouwens. Ik heb jaren trouw PES gespeeld, maar dit jaar ga ik voor het eerst over naar FIFA denk ik sinds FIFA 12. Konami gaat een totaal andere kant op met die game en niet een kant die ik als ML speler en modder wil zien. Alhoewel ik het wel begrijp vanuit hun om de omzetten te vergroten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moet je nietdoen alsof Next gen Fifa de benchmark gaat zijn voor de komende jaren qua graphics en prestaties. het is geen forza horizon, Crysis 3 of metro exodus.  Als je fifa op pc speelt, lijkt mij dat je wel een deftige gamepc zal hebben. Waarom zou je het anders niet op console kopen als dat het enige is wat je speelt?

De enige zakelijke beslissing hier is geen moeite steken in pc want met je licentie monopolie heb je toch het overwicht. EA fuckt de pcspeler al jaren, omdat daar minder geld is te halen. Daar komt het gewoon op neer.

En idd ML is flauw. Maar career mode in fifa is dat ook (en daar hebben ze ook al jaren niets aan gedaan). maar wat wel duidelijk verschilt is de gameplay, die toch wel veel beter en realistischer is dan arcade FIFA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei AntiChrist7:

Nu moet je nietdoen alsof Next gen Fifa de benchmark gaat zijn voor de komende jaren qua graphics en prestaties. het is geen forza horizon, Crysis 3 of metro exodus.  Als je fifa op pc speelt, lijkt mij dat je wel een deftige gamepc zal hebben. Waarom zou je het anders niet op console kopen als dat het enige is wat je speelt?

De enige zakelijke beslissing hier is geen moeite steken in pc want met je licentie monopolie heb je toch het overwicht. EA fuckt de pcspeler al jaren, omdat daar minder geld is te halen. Daar komt het gewoon op neer.

En idd ML is flauw. Maar career mode in fifa is dat ook (en daar hebben ze ook al jaren niets aan gedaan). maar wat wel duidelijk verschilt is de gameplay, die toch wel veel beter en realistischer is dan arcade FIFA

Ik zag dat er in ieder geval een carrière modus komt met een My Team optie. Dat is toch wel een redelijk big thing als je kijkt naar veranderingen op dat gebied. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites