Arsène Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) Hmm Benzema TOTS in mijn 1e La Liga upgrade. In die 85+ Navas. 10 mei 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha, zal ik heel eerlijk zijn? 0. Misschien ooit eentje gehad maar over het algemeen eigenlijk vrij weinig. Misschien helpt het ook dat ik wedstrijden meestal niet 'nipt' win maar vaak echt wel de overhand heb. Heb echt heel vaak cijfers als 30/70 balbezit en dan 3/4 x zoveel schoten. Dat komt dan niet alleen door je team meer denk ik. Overigens heb ik dit weekend echt iets vrij bizars gehad. Mijn eerste nederlaag was in pot 7. Ik kwam een gast tegen die echt vrij heftig was, speelde met die Coutinho en die gast met R1 dribbling in de 16 is echt unreal. Kwam 1-3 achter, wist het nog tot pingels te slepen maar daar net één teveel gemist. Naja, kan gebeuren. Speelde hierna nog twee potten die ik echt omver blies. Ik start pot 10 en ik zie zijn team en naam: dezelfde gast als in pot 7 die ik op pingels verloor. Weer achter, kwam vrij snel terug naar 2-2 en toen in de allerlaatste minuut glitcht Johan er doorheen, 3-2 winst, maar wtf. Twee keer binnen het uur dezelfde tegenstander?! Ik heb dit een paar weken geleden gehad. Eerste WL pot met twee vingers in de neus. RQ bij 3-0 na een minuutje of 15. Gelijk door naar de volgende pot: weer die gast en weer een snelle RQ. Hoe dan?! Zo maar even die 85 x 5 SBC doen. Wel bij een Llorente untrade, kan Ndombélé weer verkocht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) 59 minuten geleden zei Arsène: Hmm Benzema TOTS in mijn 1e La Liga upgrade. In die 85+ Navas. Daar kreeg ik IF Pizzi uit en natuurlijk Marquinhos, Verratti, busquets Die 3 had ik al untradable dus nu Trippier maar voltooid. 10 mei 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Mijn 85+ was niet misselijk. Flinke pack luck de laatste tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik heb dit een paar weken geleden gehad. Eerste WL pot met twee vingers in de neus. RQ bij 3-0 na een minuutje of 15. Gelijk door naar de volgende pot: weer die gast en weer een snelle RQ. Hoe dan?! Zo maar even die 85 x 5 SBC doen. Wel bij een Llorente untrade, kan Ndombélé weer verkocht worden. Ja echt heel bizar. Er spelen duizenden, misschien wel honderdduizenden mensen tegelijk (als het niet nog meer is) en ik tref één gappie twee keer binnen het uur. Al was het nou een slechte speler, zou dat heel chill zijn maar deze gast was zo goed. Wonder dat ik die tweede wel binnen wist te hengelen. Llorente ziet er echt heeel leip uit. Zal niet beter zijn dan Vieira en Bruno voor mij maar toch. @Jespresso haha jeetje, jouw packluck is inderdaad ook aan zeg. Die Fekir man Dat vind ik zo'n fijn kaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja echt heel bizar. Er spelen duizenden, misschien wel honderdduizenden mensen tegelijk (als het niet nog meer is) en ik tref één gappie twee keer binnen het uur. Al was het nou een slechte speler, zou dat heel chill zijn maar deze gast was zo goed. Wonder dat ik die tweede wel binnen wist te hengelen. Llorente ziet er echt heeel leip uit. Zal niet beter zijn dan Vieira en Bruno voor mij maar toch. @Jespresso haha jeetje, jouw packluck is inderdaad ook aan zeg. Die Fekir man Dat vind ik zo'n fijn kaartje. Vaste supersub geworden. Isak objective kaart is ook wel een heerlijke sub zeg. Corners gevaarlijk, wendbaar voor zijn lengte en echt bizarre schoten. Moet heel mijn team omgooien voor Frenk, maar dit gaat hem worden denk ik. 10 mei 2021 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Hey kijk eens aan, een actief FIFA topic. Goed om de leuke packs en picks te zien in dit topic. Ik zit de laatste tijd wat te kloten met tactieken, want ik kom in de WL nooit verder dan Goud 2 of Goud 1 helaas. Welke formatie en custom tactics spelen jullie? Dit is mijn team trouwens: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2021 19 minuten geleden zei Jespresso: Vaste supersub geworden. Isak objective kaart is ook wel een heerlijke sub zeg. Corners gevaarlijk, wendbaar voor zijn lengte en echt bizarre schoten. Moet heel mijn team omgooien voor Frenk, maar dit gaat hem worden denk ik. Doe ff die cantona moments sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 @ELHenryTof teampie hoor. Tijd voor een Frenkie 94 player pick! Hoe speelt Coutinho? Ik speel zelf 4-1-2-1-2(2) als basis, maar eigenlijk is dat veel te aanvallend. Opkomende backs en CM's op gebalanceerd. Kan het niet aan om saai FIFA te spelen, wil gewoon naar voren vliegen en aanvallen. @Vitesse88 had ik maar zoveel fodder. Wat een beest joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 19 minuten geleden zei ELHenry: Hey kijk eens aan, een actief FIFA topic. Goed om de leuke packs en picks te zien in dit topic. Ik zit de laatste tijd wat te kloten met tactieken, want ik kom in de WL nooit verder dan Goud 2 of Goud 1 helaas. Welke formatie en custom tactics spelen jullie? Dit is mijn team trouwens: Probeer eens een 4-2-2-2 zou ik zeggen, gebalanceerd en lange bal. Alleen mis je wel een CM/CDM voor naast Frenkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2021 10 minuten geleden zei Jespresso: @ELHenryTof teampie hoor. Tijd voor een Frenkie 94 player pick! Hoe speelt Coutinho? Ik speel zelf 4-1-2-1-2(2) als basis, maar eigenlijk is dat veel te aanvallend. Opkomende backs en CM's op gebalanceerd. Kan het niet aan om saai FIFA te spelen, wil gewoon naar voren vliegen en aanvallen. @Vitesse88 had ik maar zoveel fodder. Wat een beest joh Idemdito, alleen dan 1 opkomende back ipv 2. 1 cm op achterblijven en 1 op gebalanceerd. Werkt prima. De back die achter de cm staat die achterblijft, laat ik overlappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 @Jespresso ja thanks! Coutinho speelt erg relaxed, samen met Klaiber misschien wel de beste players SBC qua prijs/kwaliteitsverhouding @Thierryvane Ja ik speel sinds jaar en dag met één controleur. ik speel altijd heel erg tiki taka en zeer aanvallend voetbal (soms iets te aanvallend). Dus ik wordt helaas regelmatig geslacht op de counter, maar ik ben benieuwd waar ik kan eindigen als ik wat defensiever ga spelen. de 4-2-2-2 ga ik zeker overwegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Lekker ouwe! Hoeveel berichtjes krijg jij na potjes? 'FC Creditcard!' Ik had twee fifa's terug een team met best veel icons. Niet bovengemiddeld ofzo, maar wel enkele in mijn team. Toen heeft de tegenstander een keer de hele pot, met dik limburgs accent, naar me gezongen tijdens de pot: "Je kunt alleen maar winnen met icons, alleen maar winnen met icons, alleen maar winnen met iiiiiiicons, je kunt alleen maar winnen met iiiiiconnnnsss. Kostelijk vermaakt die pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Dit ga je niet menen. Doe nog effe een random player pick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Verdomme lekker topic is dit aan het worden jongens! FIFA22 gaan we gewoon door. 5 x 85 SBC: Sancho als hoogste. Verder die TOTS keeper uit Saudi League, Pogba, Pjanic en Leno. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Zal ik er dan ook nog maar eentje droppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 W of L? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Ik packte vanochtend ook die Kounde. Leuk voor de sfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 3 minuten geleden zei Jespresso: Lekker hoor Hoeveel heb jij er al gedaan? Holy fuck joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Hoeveel heb jij er al gedaan? Holy fuck joh. Denk 25-30. Dit was de laatste die ik ging doen, want zat al bij mn 81 rares. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Heb er net nog 7 player picks gedaan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Pack weight is in ieder geval stuk hoger dan bij die Premier League. Ik speel eigenlijk vrijwel altijd 442(2). Nu ik met Patrick zijn prime speel, speel ik hem op stay back, maar ga deze week proberen zijn Moments kaart te halen en die komt mooi op balanced. Andere CVM staat ook op balanced, beiden alleen cover center dan. LM en RM allebei terugkomen bij verdedigen en verder alleen get into the box by crosses. Aanvallers beiden alleen op stay central en backs op stay back met overlap. Defensie op 7 depth en 4 width en aanvallend 4/5 of 5/6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 4-2-2-2 Defensief Gebalanceerd 4 4 Aanvallend Long Ball 4 6 2 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 10 minuten geleden zei Thierryvane: 4-2-2-2 Defensief Gebalanceerd 4 4 Aanvallend Long Ball 4 6 2 2 En wat voor rang haal je meestal in de WL>? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten