Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha, zal ik heel eerlijk zijn? 0. Misschien ooit eentje gehad maar over het algemeen eigenlijk vrij weinig. Misschien helpt het ook dat ik wedstrijden meestal niet 'nipt' win maar vaak echt wel de overhand heb. Heb echt heel vaak cijfers als 30/70 balbezit en dan 3/4 x zoveel schoten. Dat komt dan niet alleen door je team meer denk ik.

Overigens heb ik dit weekend echt iets vrij bizars gehad. Mijn eerste nederlaag was in pot 7. Ik kwam een gast tegen die echt vrij heftig was, speelde met die Coutinho en die gast met R1 dribbling in de 16 is echt unreal. Kwam 1-3 achter, wist het nog tot pingels te slepen maar daar net één teveel gemist. Naja, kan gebeuren. Speelde hierna nog twee potten die ik echt omver blies. Ik start pot 10 en ik zie zijn team en naam: dezelfde gast als in pot 7 die ik op pingels verloor. ;c;c Weer achter, kwam vrij snel terug naar 2-2 en toen in de allerlaatste minuut glitcht Johan er doorheen, 3-2 winst, maar wtf. Twee keer binnen het uur dezelfde tegenstander?! ;c;c 

Ik heb dit een paar weken geleden gehad. Eerste WL pot met twee vingers in de neus. RQ bij 3-0 na een minuutje of 15. Gelijk door naar de volgende pot: weer die gast en weer een snelle RQ. Hoe dan?!

Zo maar even die 85 x 5 SBC doen. Wel bij een Llorente untrade, kan Ndombélé weer verkocht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Arsène:

Hmm Benzema TOTS in mijn 1e La Liga upgrade. In die 85+ Navas.

Daar kreeg ik IF Pizzi uit en natuurlijk Marquinhos, Verratti, busquets :-D Die 3 had ik al untradable dus nu Trippier maar voltooid.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ik heb dit een paar weken geleden gehad. Eerste WL pot met twee vingers in de neus. RQ bij 3-0 na een minuutje of 15. Gelijk door naar de volgende pot: weer die gast en weer een snelle RQ. Hoe dan?!

Zo maar even die 85 x 5 SBC doen. Wel bij een Llorente untrade, kan Ndombélé weer verkocht worden.

Ja echt heel bizar. Er spelen duizenden, misschien wel honderdduizenden mensen tegelijk (als het niet nog meer is) en ik tref één gappie twee keer binnen het uur. Al was het nou een slechte speler, zou dat heel chill zijn maar deze gast was zo goed. Wonder dat ik die tweede wel binnen wist te hengelen. Llorente ziet er echt heeel leip uit. Zal niet beter zijn dan Vieira en Bruno voor mij maar toch.

@Jespresso haha jeetje, jouw packluck is inderdaad ook aan zeg. Die Fekir man :< Dat vind ik zo'n fijn kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja echt heel bizar. Er spelen duizenden, misschien wel honderdduizenden mensen tegelijk (als het niet nog meer is) en ik tref één gappie twee keer binnen het uur. Al was het nou een slechte speler, zou dat heel chill zijn maar deze gast was zo goed. Wonder dat ik die tweede wel binnen wist te hengelen. Llorente ziet er echt heeel leip uit. Zal niet beter zijn dan Vieira en Bruno voor mij maar toch.

@Jespresso haha jeetje, jouw packluck is inderdaad ook aan zeg. Die Fekir man :< Dat vind ik zo'n fijn kaartje.

Vaste supersub geworden. Isak objective kaart is ook wel een heerlijke sub zeg. Corners gevaarlijk, wendbaar voor zijn lengte en echt bizarre schoten.

Moet heel mijn team omgooien voor Frenk, maar dit gaat hem worden denk ik.

3ee4f7f8459a715d1efd95a9a1dc9d72.png

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey kijk eens aan, een actief FIFA topic. Goed om de leuke packs en picks te zien in dit topic.

Ik zit de laatste tijd wat te kloten met tactieken, want ik kom in de WL nooit verder dan Goud 2 of Goud 1 helaas.

Welke formatie en custom tactics spelen jullie?

Dit is mijn team trouwens:

image.thumb.png.34a7de53dd6eb73036716bc99e62c0bd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Jespresso:

Vaste supersub geworden. Isak objective kaart is ook wel een heerlijke sub zeg. Corners gevaarlijk, wendbaar voor zijn lengte en echt bizarre schoten.

Moet heel mijn team omgooien voor Frenk, maar dit gaat hem worden denk ik.

3ee4f7f8459a715d1efd95a9a1dc9d72.png

Doe ff die cantona moments sbc ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELHenryTof teampie hoor. Tijd voor een Frenkie 94 player pick! Hoe speelt Coutinho?

Ik speel zelf 4-1-2-1-2(2) als basis, maar eigenlijk is dat veel te aanvallend. Opkomende backs en CM's op gebalanceerd. Kan het niet aan om saai FIFA te spelen, wil gewoon naar voren vliegen en aanvallen. 

@Vitesse88 had ik maar zoveel fodder. Wat een beest joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei ELHenry:

Hey kijk eens aan, een actief FIFA topic. Goed om de leuke packs en picks te zien in dit topic.

Ik zit de laatste tijd wat te kloten met tactieken, want ik kom in de WL nooit verder dan Goud 2 of Goud 1 helaas.

Welke formatie en custom tactics spelen jullie?

Dit is mijn team trouwens:

image.thumb.png.34a7de53dd6eb73036716bc99e62c0bd.png

Probeer eens een 4-2-2-2 zou ik zeggen, gebalanceerd en lange bal. Alleen mis je wel een CM/CDM voor naast Frenkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Jespresso:

@ELHenryTof teampie hoor. Tijd voor een Frenkie 94 player pick! Hoe speelt Coutinho?

Ik speel zelf 4-1-2-1-2(2) als basis, maar eigenlijk is dat veel te aanvallend. Opkomende backs en CM's op gebalanceerd. Kan het niet aan om saai FIFA te spelen, wil gewoon naar voren vliegen en aanvallen. 

@Vitesse88 had ik maar zoveel fodder. Wat een beest joh

Idemdito, alleen dan 1 opkomende back ipv 2. 1 cm op achterblijven en 1 op gebalanceerd. Werkt prima. De back die achter de cm staat die achterblijft, laat ik overlappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jespresso ja thanks! Coutinho speelt erg relaxed, samen met Klaiber misschien wel de beste players SBC qua prijs/kwaliteitsverhouding

@Thierryvane Ja ik speel sinds jaar en dag met één controleur. ik speel altijd heel erg tiki taka en zeer aanvallend voetbal (soms iets te aanvallend). Dus ik wordt helaas regelmatig geslacht op de counter, maar ik ben benieuwd waar ik kan eindigen als ik wat defensiever ga spelen. 

de 4-2-2-2 ga ik zeker overwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Lekker ouwe! Hoeveel berichtjes krijg jij na potjes? 'FC Creditcard!'

Ik had twee fifa's terug een team met best veel icons. Niet bovengemiddeld ofzo, maar wel enkele in mijn team. Toen heeft de tegenstander een keer de hele pot, met dik limburgs accent, naar me gezongen tijdens de pot: "Je kunt alleen maar winnen met icons, alleen maar winnen met icons, alleen maar winnen met iiiiiiicons, je kunt alleen maar winnen met iiiiiconnnnsss. Kostelijk vermaakt die pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pack weight is in ieder geval stuk hoger dan bij die Premier League. ;c

Ik speel eigenlijk vrijwel altijd 442(2). Nu ik met Patrick zijn prime speel, speel ik hem op stay back, maar ga deze week proberen zijn Moments kaart te halen en die komt mooi op balanced. Andere CVM staat ook op balanced, beiden alleen cover center dan. LM en RM allebei terugkomen bij verdedigen en verder alleen get into the box by crosses. Aanvallers beiden alleen op stay central en backs op stay back met overlap. Defensie op 7 depth en 4 width en aanvallend 4/5 of 5/6. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites