joostmakaay Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Haha mooi om te lezen over die streamers, vroeger (of nu nog steeds) had je z'n E-divisie in Nederland. Was er z'n gast bij die voor Willem II speelde, en die had zoveel schijt dat hij gewoon constant rode kaarten ging pakken als het kut ging. Wat een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Haha mooi man. Tegenwoordig is er inderdaad nog steeds een edivisie maar deze is reeds wel wat serieuzer dan als ik hier zo zie. Je hebt er ook echt geniale gappies tussen lopen en ook nog een paar jongens die hier ook al bij zaten. Als je bijvoorbeeld een Dani Visser en een Levi de Weerd ziet, poh poh poh. Zelf vind ik die Julian van de Berg ook echt een toppertje alleen is die niet zo consistent in de Edivisie als in de WL, maar als je ziet hoe die gasten hun aanval opzetten etc. Genieton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat te denken van die gek Lev Vinken. Daar zit een steekje los hoor. Kreeg uit die Saudi SBC Gomis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 28 minuten geleden zei Thierryvane: Wat te denken van die gek Lev Vinken. Daar zit een steekje los hoor. Kreeg uit die Saudi SBC Gomis. Haha waar doel je precies op? Zijn speelstijl is wel echt leip, qua persoon te weinig van hem gezien. Ik vind die Dani Hagebeuk echt een enge kwast. Misschien ook door mijn clubvoorkeur maar qua persoon mag ik hem ook echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Lev heeft altijd en overal problemen. Waar hij ook speelt. Nu ook weer bij Heracles. Echt een naar ventje. Dani is echt een vreemde vogel, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 15 uur geleden zei joostmakaay: Haha mooi om te lezen over die streamers, vroeger (of nu nog steeds) had je z'n E-divisie in Nederland. Was er z'n gast bij die voor Willem II speelde, en die had zoveel schijt dat hij gewoon constant rode kaarten ging pakken als het kut ging. Wat een held Echt verschrikkelijk die stemmen en commentaar van die bankzitters tijdens die match. Als die mijn pot zouden verslaan dan zou ik ook standaard 3x rood pakken uit irritatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Wat te denken van die gek Lev Vinken. Daar zit een steekje los hoor. Kreeg uit die Saudi SBC Gomis. Die is nu weg bij Heracles toch? Ik kreeg die Zweed uit de sbc. 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha mooi man. Tegenwoordig is er inderdaad nog steeds een edivisie maar deze is reeds wel wat serieuzer dan als ik hier zo zie. Je hebt er ook echt geniale gappies tussen lopen en ook nog een paar jongens die hier ook al bij zaten. Als je bijvoorbeeld een Dani Visser en een Levi de Weerd ziet, poh poh poh. Zelf vind ik die Julian van de Berg ook echt een toppertje alleen is die niet zo consistent in de Edivisie als in de WL, maar als je ziet hoe die gasten hun aanval opzetten etc. Genieton. Levi is echt buitencategorie, die is ook zo goed op Europese toernooien. Julian ging dit jaar toch ook iets van 297-0 in de WL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Ging inderdaad per direct weg wegens een conflict. Julian had een zieke reeks staan samen met dat jochie uit Denemarken/Oostenrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Klopt ja. Julian ging ook iets van 297-0. Echt bizar, heeft tijdje terug ook twee keer op rij een DC in zijn laatste pot gehad waardoor die 29-1 ging in plaats van 30-0. Zo'n goed spel spelen we. Levi is inderdaad op toernooien echt een baas, die passing van hem van achteruit naar voren is zo bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Ik heb die Wright SBC maar gedaan. Was gewoon een levensdoel vanwege die foto. Het moest. Nu dit team voor in rivals om die Westham Objective te fixen: LIKE VOOR PACKLUCK!!!!!!!!!!!!!111 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Hoop vanavond echt op één van de drie wingers, maakt me ech tniet uit welke. Dan zit ik echt gescheten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 32 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hoop vanavond echt op één van de drie wingers, maakt me ech tniet uit welke. Dan zit ik echt gescheten. Son of Rash zouden bij mij ook zó goed uitkomen. Dan hoef ik Harvey Barnes niet te halen. Wil dit team gaan maken, kom er alleen zo'n 400k tekort voor, dus moet echt geluk hebben met G1 rewards/PP/TOTS SBC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Joao Cancelo dus, flinke W Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Ik heb van week wat FUT gedaan ik had voor Duits team gekozen. Eggstein met 76 ofzo en on loan Lewandowski eerste squad battle gedaan op Wereldklasse, 3-1 winst, eerst potje FUT in 5 jaar of langer. Vond niet veel aan. Verder gewoon team met totale noobs ik den ik voor grap vrijdag ga proberen te plaatsen voor de WL, weet maar nooit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2021 3 uur geleden zei Jespresso: Joao Cancelo dus, flinke W Mount hier, erg blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Ik heb van week wat FUT gedaan ik had voor Duits team gekozen. Eggstein met 76 ofzo en on loan Lewandowski eerste squad battle gedaan op Wereldklasse, 3-1 winst, eerst potje FUT in 5 jaar of langer. Vond niet veel aan. Verder gewoon team met totale noobs ik den ik voor grap vrijdag ga proberen te plaatsen voor de WL, weet maar nooit... Hier ga je spijt van krijgen. 11 uur geleden zei Jespresso: Joao Cancelo dus, flinke W Oef lekker man. Ik heb zelf Ruben Dias, geen dikke W maar wel een W aangezien ik m wel kan gebruiken. Dacht doe er ook eentje op mijn sbc account en ja hoor, fucking Son. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Hier ga je spijt van krijgen. Oef lekker man. Ik heb zelf Ruben Dias, geen dikke W maar wel een W aangezien ik m wel kan gebruiken. Dacht doe er ook eentje op mijn sbc account en ja hoor, fucking Son. Hoe bedoel je maat? Spijt van krijgen? Ik heb net ''geprobeerd'' FUT te doen... Er was een update maar wat verschrikkelijk, onduidelijk, verwarrend en gebruikersonvriendelijk interface en gebruikers interface..niet normaal als je jaren niet meer gedaan hebt. nee vrienden ik blijf bij lekker FM21 knallen, normale seasons en careermode met Sociedad.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 13 minuten geleden zei Kyrill: Hoe bedoel je maat? Spijt van krijgen? Ik heb net ''geprobeerd'' FUT te doen... Er was een update maar wat verschrikkelijk, onduidelijk, verwarrend en gebruikersonvriendelijk interface en gebruikers interface..niet normaal als je jaren niet meer gedaan hebt. nee vrienden ik blijf bij lekker FM21 knallen, normale seasons en careermode met Sociedad.... Ik bedoel dat je er spijt van krijgt als je met zo'n team de WL in zou gaan. Toxic gebeuren, ik zou het gewoon lekker houden op FM21 en careermode. Beter voor je eigen gemoedstoestand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 18 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik bedoel dat je er spijt van krijgt als je met zo'n team de WL in zou gaan. Toxic gebeuren, ik zou het gewoon lekker houden op FM21 en careermode. Beter voor je eigen gemoedstoestand True true! Bedankt met normale seasons divisie 4 inmiddels, misschien probeer ik daar nog divisie 1 te halen. Is met 20 ook gelukt alleen bleef er vrij kort in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Nou picks waren weer super hoor. Gundogan en Soucek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou picks waren weer super hoor. Gundogan en Soucek. Super serieus of sarcasme? Ik weet niet hoe goed ze in FUT zijn maar ze beesten wel enorm in t echt voor WHU en City? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Super serieus of sarcasme? Ik weet niet hoe goed ze in FUT zijn maar ze beesten wel enorm in t echt voor WHU en City? Oordeel zelf maar hoeveel ik er aan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Zojuist zei ReneLeBlanc: Oordeel zelf maar hoeveel ik er aan heb. Troelala , niks, nada, noppes Jammer man, wat een BEESTEn team zeg, niet normaal! Hebt ook echt 7 van de 11 met pace van 90 of hoger hahah, geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Ederson in de SBC en Fofana + Kane in de picks. Voor wat het nog waard is: Geen idee of ik überhaupt nog ga spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Gisteren Cancelo, vandaag KDB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten