Juiceman Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 1:12:371 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Heb het gevoel dat er nog wel iets meer in zit. 1.13.550 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Had de intentie te spelen. Vind dit echt een toffe baan. Kom net uit de kantine en kan concluderen dat ik beter geen controller meer aanraak want heb een paar pilsjes op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 39 minuten geleden zei timpy00: Had de intentie te spelen. Vind dit echt een toffe baan. Kom net uit de kantine en kan concluderen dat ik beter geen controller meer aanraak want heb een paar pilsjes op. Dan doen we bij jou toch gewoon -3 seconde er vanaf? Uiteindelijk zal je toch wel sneller zijn dan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Halen we de deadlines en punten toch weg en doen we in een openingspost ofzo gewoon een top 5 hall of fame? Net als het records topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 5 minuten geleden zei neva: Halen we de deadlines en punten toch weg en doen we in een openingspost ofzo gewoon een top 5 hall of fame? Net als het records topic. Ook een goed idee, alleen door die deadlines zet ik juist mijn PS5 aan want verder is die vooral aan het afstoffen. Ik denk dat het dan snel doodbloed hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 19 minuten geleden zei La Pulga: Ook een goed idee, alleen door die deadlines zet ik juist mijn PS5 aan want verder is die vooral aan het afstoffen. Ik denk dat het dan snel doodbloed hier. Is ook wel weer zo ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Volgende baan wordt dus Amerika? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Yes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Even een banker. Zal hopelijk morgen de stand updaten en de mentions eruit gooien. 1:37.346 Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 (bewerkt) Uitslag GP Canada 1. neva 1:11.728 2. Juiceman 1:12.371 3. The Saint 1:13.550 4. La Pulga 1:13.867 Klassement na 6 races 1. neva 150 2. @Juiceman 94 3. (+1) @The Saint 60 4. (-1) @timpy00 56 5. (+1) @La Pulga 48 6. (-1) @aron24 36 7. @komodo25 28 8. @Arezo 21 Volgende: GP Austin (VS) Deadline zondag 24/10 23:59 20 oktober 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 1:35:892 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Oké, dan moet ik nog ff aan de slag morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 1:35.166 Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hebben we nog best lang volgehouden toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik had maandag/dinsdag geen tijd, wilde nog wel de stand updaten, maar het wordt wat karig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Geen idee wie er nog wilt spelen maar hij is in Steam in de aanbieding voor €13,79. Wel voor de PC uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Op 30-10-2021 om 15:05 zei neva: Ik had maandag/dinsdag geen tijd, wilde nog wel de stand updaten, maar het wordt wat karig ja. Kunnen beter een ronde record per baan bijhouden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 https://twitter.com/F1Manager/status/1500863849360244736 @F1Manager: 𝘋𝘳𝘪𝘷𝘦 𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘋𝘦𝘤𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯. 𝗙𝟭® 𝗠𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲𝗿 𝟮𝟬𝟮𝟮. Coming this summer. More 👉 https://t.co/p2AGvdCXgd https://t.co/Zd45hJFfTK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Oew, dat heeft zeker wel potentieel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Klinkt allemaal erg nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) Is F1 2021 wat aan als je een enorme leek bent op racegebied? En nog wat vragen: - Is het te spelen met een doodnormale controller (geen stuurding oid) - Kan je met twee controllers tegen elkaar racen (dus gewoon IRL, niet online) - Is er een moeilijkheidsgraad voor amateurs/noobs? @neva @La Pulga @timpy00 & co 10 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Is F1 2021 wat aan als je een enorme leek bent op racegebied? En nog wat vragen: - Is het te spelen met een doodnormale controller (geen stuurding oid) Ja, vind ik wel smooth gaan ook. - Kan je met twee controllers tegen elkaar racen (dus gewoon IRL, niet online) Ja, volgens mij wel. Behalve geen carriere etc maar wel quick games. Moet alleen wel even iemand anders bevestigen. - Is er een moeilijkheidsgraad voor amateurs/noobs? Ja, ik zou mijn kat zelfs een race kunnen laten winnen als je alle assistentie aanzet. @neva @La Pulga @timpy00 & co Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Socrates: Is F1 2021 wat aan als je een enorme leek bent op racegebied? En nog wat vragen: - Is het te spelen met een doodnormale controller (geen stuurding oid) - Kan je met twee controllers tegen elkaar racen (dus gewoon IRL, niet online) - Is er een moeilijkheidsgraad voor amateurs/noobs? @neva @La Pulga @timpy00 & co Zelf speel ik het ook met een controller en dat gaat heel aardig. Ligt er ook aan wat je zelf wil natuurlijk, maar als je geen ambities hebt om de online wereldtop te bestormen is het met een controller ook gewoon erg leuk om te doen. Met twee spelers durf ik niet te zeggen, ik heb geen tweede controller. De moeilijkheidsgraad kan je tot in den treure aanpassen. Naast allerlei assists om je eigen wagen onder controle te houden, is er een flashback modus waarbij je de replay van je crash of je fout kan bekijken en dan kan je deze terugspoelen naar een punt waar je het opnieuw op wil pakken. Ik geloof dat je tot een seconde of 6 terug kan. Ten slotte is er ook nog gewoon de AI-moeilijkheidsgraad en als ik mij niet vergis is deze ingedeeld in een schaal van 1 tot 120, dus daar valt genoeg aan te tweaken. Als leek is dit een stuk beter dan een Assetto Corsa of Project Cars, waarbij je eindelang in je instellingen loopt te prutsen op zoek naar een setup. In F! heb je vijf standaardsetups en je hebt uiteraard ook nog wel zelf de kans om het e.e.a. naar je eigen inzicht in te stellen, maar dat is niet per se nodig om te slagen. Overigens zijn er ook online gewoon setups te vinden die je zo kan overnemen, is een kwestie van twee minuutjes om alles aan te passen. In je carrièremodus ligt er wel wat nadruk op ontwikkeling van onderdelen, maar ook hier kan je gewoon de AI een keuze laten maken. 11 april 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten