Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Orrie:

Ik speel op de PS5 ook. Als ik dit zo zie, met dat "invite nearby Players", was dat niet in een aparte gamemode? Of heb je dit in elke gamemode? Zover ik weet heb ik niks veranderd. Als ik google kom ik alleen de ping kleur tegen. 

Dit is gewoon een random google foto, het gaat om die 'ping wheel'. Elke keer als ik het pijltje naar boven indruk, komt eerst deze wheel en vervolgens moet ik één van die opties in die wheel kiezen.

Heb al een reddit post gevonden, echter geen oplossing :P:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Keeza:

Dit is gewoon een random google foto, het gaat om die 'ping wheel'. Elke keer als ik het pijltje naar boven indruk, komt eerst deze wheel en vervolgens moet ik één van die opties in die wheel kiezen.

Heb al een reddit post gevonden, echter geen oplossing :P:

Wtf, ik kom hier later even op terug wanneer ik weer gespeeld heb. Ik heb dit zelf echt nog nooit gehad namelijk :classic_blink: Speel wel alleen Warzone en geen Multiplayer, maar dat zou niet moeten uitmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Orrie:

@Keezaenige wat ik kan bedenken is dat je hem te lang ingedrukt houdt? Als ik een gebouw wil pingen druk ik hem kort, en als ik iemand zie lopen druk ik hem ook kort. Heb hem nog nooit lang ingedrukt dus daarom heb ik dat wheel nog nooit gezien denk ik. 

Thanks maat, maar dat is hem helaas niet. Ook al druk ik hem een microseconde in, die kut wheel komt. Ach ja, het is wat het is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Keeza:

Thanks maat, maar dat is hem helaas niet. Ook al druk ik hem een microseconde in, die kut wheel komt. Ach ja, het is wat het is...

Heel vaag. Zit nu te spelen, druk ik één keer heb ik gewoon hoe het pingen altijd was. Als ik hem langer ingedrukt hou, krijg ik pas dat wheel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei neva:

Iemand die DMZ een beetje snapt? Je dropt zonder wapens, maar ken die ook nergens vinden joh. Snap er geen reet van.

DMZ is wat ik de laatste tijd het meest speel, dus begin het ook meer te snappen. Wat wil je precies weten? :P 

Over de wapens:

Je kan een eigen loadout gebruiken. Als je niet extract in DMZ, dus met de helicopter 'ontsnapt' zeg maar, dan ben je dit wapen kwijt voor twee uur. Je kan dan een nieuw potje DMZ niet beginnen met een loadout. Verder kan je contrabands verdienen door missies te doen. Dit zijn reeds gemaakte loadouts die je niet kunt aanpassen. Deze kun je ook meenemen en hiervoor geldt hetzelfde verhaal: extract je niet, ben je ze kwijt. Verder kun je natuurlijk wapens van gekillde AI's pakken.

In principe komt het er op neer dat alles wat je (nog) bij je 'draagt' als je extract, meeneemt naar een (eventueel) volgend potje. In het ergste scenario ben je je contrabands kwijt en moet je wachten tot je loadout wapen weer beschikbaar is. Dan kan je 'random weapon' aanzetten bij wapens. Dit zorgt ervoor dat je dus met, in ieder geval, één wapen in een nieuw DMZ potje spawnt. 

Verder heb ik de volgende tips voor je:

- Als je het met vrienden speelt, zorg dat je dezelfde missies 'aan zet' in het menu zodat je deze samen kan doen.

- Doe deze missies ook zo veel mogelijk voor meer contrabands, XP en natuurlijk uiteindelijk skins/blueprints. 

- Ontdek de map, de mogelijkheden etc eerst voordat je de wat 'serieuzere' dingen gaat doen zoals de Chemist, juggernaut en de weapon cases.

- ALTIJD munition box selecteren als field upgrade. Je hebt hem nodig, geloof me.

- Je hoeft niet altijd een heel veld van AI enemies te ruimen. Soms is wegrennen of wat schuilen ook goed. En LET OP: ze zijn verradelijk (goed) soms. 

- Je hebt de kans om echte spelers tegen te komen. TIP: de laatste tijd kampen ze vaak bij extraction points (k*tgedrag als je het mij vraagt), maar wees er op verdacht.

- Extract op tijd! Hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat als je goede loot hebt gevonden (3 plate vest, self revive etc) en je hebt een aantal missies afgevinkt, dat ik dan zou extracten. Zo kun je deze loot weer gebruiken in je nieuwe potje. Want zoals gezegd, als je niet extract dan ben je alles kwijt ;) Tevens meen ik dat er minder extraction points zijn hoe langer je wacht met extracten. Daarbij terugkomend op mijn vorige punt: hoe minder extraction points over, hoe meer kans om echte spelers tegen te komen.

Maar kijk ook even op google naar DMZ guides etc. Staat vol met handige info :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is al een prima eerste stap, thanks :D

Speel voornamelijk alleen, gewoon af en toe tussendoor, maar snapte het gewoon niet zo. Ik spawn met alleen m'n vuisten en probeer dan maar aan wapens te komen. Wel uitgevonden nu dat je dus je loot makkelijk kan verkopen om daarmee aan wapens te komen. Zal het straks even een nieuwe poging geven (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-8-2023 om 19:43 zei bas huijsmans:

Speelt hier iemand nog wel eens Warzone? Heb de Playstation vandaag eindelijk bij mijn ouders opgehaald en heb alle updates geïnstalleerd. Nu nog mensen vinden die het nog spelen.....

Geen Warzone, wel Multiplayer. Dus als je dat ook speelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-8-2023 om 19:43 zei bas huijsmans:

Speelt hier iemand nog wel eens Warzone? Heb de Playstation vandaag eindelijk bij mijn ouders opgehaald en heb alle updates geïnstalleerd. Nu nog mensen vinden die het nog spelen.....

Warzone speelde ik wel eens ja, is nu wel al even geleden. Speelde vooral plunder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Arezo:

Geen Warzone, wel Multiplayer. Dus als je dat ook speelt?

Welke multiplayers heb je? Heb zelf Modern Warfare, Black Ops Cold War en Vanguard dacht ik. Dan is de Modern Warfare van die drie wel het leukste.

14 uur geleden zei Bogatyr:

Warzone speelde ik wel eens ja, is nu wel al even geleden. Speelde vooral plunder.

Ah Plunder ik eigenlijk niet. Speelde vooral Rebirth Island en Verdansk. Maar sinds die twee weg waren heb ik het eigenlijk bijna niet meer gespeeld haha

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Naturlich. Lvl 33 alweer in MP. Zit er weer vol in samen met wat vrienden. 

Hopen dat de warzone variant weer richting variant 1 gaat, dan ben ik weer hooked. 

Nice, hoorde inderdaad goede verhalen. De Zombies mode is ook helemaal weer aangepakt, zag er goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites