Justin Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik heb weer een nieuwe controller, dus mensen die mee online willen of quickscopen of wat dan ook, laat het maar weten. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Dit spel is op de PS3 haast niet meer te spelen door hackers hoor. Op de 360 valt het nog wel mee volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Uh nee ps3 is zowat hackvrij sinds patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Oh mja lang niet meer gespeeld maar paar maanden geleden was het echt erg, dus dacht dat ze niks meer aan het spel deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Jawel hebje deze op ps3 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Add ColdBurn als je wilt spelen :) dacht dat je alleen Xbox had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Iemand interesse in clan, PS3? We heten MrC we doen aan snipen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Is het een probleem als ik al in een clan zit? Zit namelijk ook in 2EzY met vrienden maat wil best met jullie mee doen als dat goed is :) ik speel voornamelijk hc moshpit/SnD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Iemand interesse in clan, PS3? We heten MrC we doen aan snipen Ik snipe ook voornamelijk maar heb het al tijden niet gedaan dus moet dan eerst op niveau komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Wtf, deed paar dagen terug voor de tweede keer 3rd person view, meteen 9 kill streak :-D Jammer dat ik als killstreaks UAV-CP-Sentry had, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Add ColdBurn als je wilt spelen :) dacht dat je alleen Xbox had. Ik heb alles man, maar heb voornamelijk een xbox gekocht door die paupercontroller. Kon er niet lekker mee spelen. Nu speel ik op de xbox en heb ik in BO een kd van 2.40 waar ik in MW2 gewoon kut was ;e Zal 'em binnenkort eens aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Wtf, deed paar dagen terug voor de tweede keer 3rd person view, meteen 9 kill streak :-D Jammer dat ik als killstreaks UAV-CP-Sentry had, dat wel. Wauw, 9 kills, toppertje.. nee 3rd person view is juist easy, achter een muurtje staan en dan kan je kijken of ze eraan komen zonder dat ze jou zien. Nuke moet makkelijk haalbaar zijn daarin:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Deze game zaterdag gehad voor m'n verjaardag van een paar vrienden, ben een Battlefield speler maar ze vonden dat ik er toch maar eens aan moest geloven met MW3 op komst. Ben benieuwd, gister al een aantal uur gespeeld en beviel goed in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 Wauw, 9 kills, toppertje.. nee 3rd person view is juist easy, achter een muurtje staan en dan kan je kijken of ze eraan komen zonder dat ze jou zien. Nuke moet makkelijk haalbaar zijn daarin:m: Voor een eerste potje 3rd person view vind ik dat niet onaardig, en het was niet met campen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Spelen mensen dit nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Af en toe met een vriend online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Speel het heel soms nog, maar speel vaker MW1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Vind het wel toffer geworden nu dan voorheen. Je hebt nu meer beginnende spelers waar voorheen vooral hackers de dienst uit maakten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Speelde het eergister ofzo nog, na 1 potje uitgezet. Was al slecht, nu was het dramaaaatisch. M'n hart, bij elke kill kreeg ie een aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Vanmiddag met een maat Special Ops gedaan. Weinig gedaan in dit spel, maar eigenlijk is dit gewoon een toffe mode zeg. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spits Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ik speel nog wel eens online. Speel meestal Mercenary Deathmatch. Andere 'modes' heb ik eigenlijk nog niet gespeeld omdat ik niet zo goed weet wat het 'doel' van die spellen is. Vind het wel prima eigenlijk. Ben zelf niet echt goed, maar het niveau is ook niet zo super hoog dus ik kan wel aardig meekomen. Heb wel vaak de foutmelding 'could not migrate host' waardoor soms spellen 'uitvallen' zegmaar, maar ik weet niet of ik daar iets aan kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Vanmiddag met een maat Special Ops gedaan. Weinig gedaan in dit spel, maar eigenlijk is dit gewoon een toffe mode zeg. :) Heb je de laatste drie, met die juggernauts, weleens op drie sterren gehaald? Zo ja, hoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ik speel het nog vaak maar de laatste tijd terug van die campers en noobtubers tegen gekomen in Sabotage. Spijtig want het is mijn lievelingsmode die ik altijd speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Heb je de laatste drie, met die juggernauts, weleens op drie sterren gehaald? Zo ja, hoe? Nee ik heb Echo nog niet eens. :-D daarom ook met Spec Ops begonnen. Heb wel bij een vriend op 2 sterren gehaald, Wetwork meende ik. Gewoon naar het einde toelopen (net zoals in die campaign missie zeg maar) bij dat Helikopter platform. Kunnen ze maar door 1 deur komen. Gewoon steeds claymores daarvoor leggen, zijn ze al wat hp kwijt. Daarna ging ik steeds op het platform liggen met zo'n light machine gun en hij met een Sniper achteer die toren. Zo lukte het prima. Af en toe noobtuben of frags naar ze gooien en het lukt wel. Op 3 sterren zou dat niet zoveel moeilijker moeten zijn volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten