Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Add ColdBurn als je wilt spelen :) dacht dat je alleen Xbox had.

Ik heb alles man, maar heb voornamelijk een xbox gekocht door die paupercontroller. Kon er niet lekker mee spelen. Nu speel ik op de xbox en heb ik in BO een kd van 2.40 waar ik in MW2 gewoon kut was ;e Zal 'em binnenkort eens aansluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wtf, deed paar dagen terug voor de tweede keer 3rd person view, meteen 9 kill streak :-D Jammer dat ik als killstreaks UAV-CP-Sentry had, dat wel.

Wauw, 9 kills, toppertje.. nee

3rd person view is juist easy, achter een muurtje staan en dan kan je kijken of ze eraan komen zonder dat ze jou zien. Nuke moet makkelijk haalbaar zijn daarin:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze game zaterdag gehad voor m'n verjaardag van een paar vrienden, ben een Battlefield speler maar ze vonden dat ik er toch maar eens aan moest geloven met MW3 op komst. Ben benieuwd, gister al een aantal uur gespeeld en beviel goed in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, 9 kills, toppertje.. nee

3rd person view is juist easy, achter een muurtje staan en dan kan je kijken of ze eraan komen zonder dat ze jou zien. Nuke moet makkelijk haalbaar zijn daarin:m:

Voor een eerste potje 3rd person view vind ik dat niet onaardig, en het was niet met campen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel nog wel eens online. Speel meestal Mercenary Deathmatch. Andere 'modes' heb ik eigenlijk nog niet gespeeld omdat ik niet zo goed weet wat het 'doel' van die spellen is.

Vind het wel prima eigenlijk. Ben zelf niet echt goed, maar het niveau is ook niet zo super hoog dus ik kan wel aardig meekomen. Heb wel vaak de foutmelding 'could not migrate host' waardoor soms spellen 'uitvallen' zegmaar, maar ik weet niet of ik daar iets aan kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de laatste drie, met die juggernauts, weleens op drie sterren gehaald? Zo ja, hoe?

Nee ik heb Echo nog niet eens. :-D daarom ook met Spec Ops begonnen.

Heb wel bij een vriend op 2 sterren gehaald, Wetwork meende ik. Gewoon naar het einde toelopen (net zoals in die campaign missie zeg maar) bij dat Helikopter platform. Kunnen ze maar door 1 deur komen. Gewoon steeds claymores daarvoor leggen, zijn ze al wat hp kwijt. Daarna ging ik steeds op het platform liggen met zo'n light machine gun en hij met een Sniper achteer die toren. Zo lukte het prima. Af en toe noobtuben of frags naar ze gooien en het lukt wel.

Op 3 sterren zou dat niet zoveel moeilijker moeten zijn volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites