Justin Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Ik doe het ook nog wel eens ja. Vooral voor het quickscopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2011 Oh god, ik ga het weer eens proberen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Oh god, ik ga het weer eens proberen.. Hey, psst.. jongetje.. hierzo.. kom is dichterbij! (speel battlefield bad company 2) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik heb het laatst even geprobeerd en wtf, wat een zaadspel. Heb een positieve k/d over 3 potjes best knap omdat ik de mappen niet ken en het vol zit met noobtubers met dangerclose of met die lui die commando launch hebben. Dat laatste is wel het meest hilarische in het spel. Komt ineens iemand aanvliegen ;e. ONS1AUGH7 heeft ook een leuke serie weer, road to the nuke en daar heeft ie een game in die ik echt briljant vind. [YOUTUBE]yLUyq7CYAP0[/YOUTUBE] Ik vind hem ook een van de relaxte commentators. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Hehe ging gister voor de gein eens noobtuben. Haha jem oet die gasten eens boos zien worden. Steeds op Wasteland die bunker in maaien. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2011 Ja nou wat een lol!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 juni 2011 Share Geplaatst 4 juni 2011 Ja vind ik wel. Hun naaien mij ook als ik lekker een potje wil snipen. Nou wie de noobtube schiet kan hem terug verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Vanavond maar weer eens MW2 in me PS3 gepleurd en moet zeggen dat het toch echt een heerlijk spel blijft : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Vanavond maar weer eens MW2 in me PS3 gepleurd en moet zeggen dat het toch echt een heerlijk spel blijft :< Ik ownde je toch echt hard in Private Match :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Gaan ze private match spelen als ik weg ga e.e Jullie weten allebei dat ik als winnaar daaruit zou stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Speelt iemand dit nog? Hardcore only :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Ik, HCHQ. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Gisteren toevallig nog wat potjes met Jeremy gespeeld. Kan me toch nog flink amuseren met dit spel, gewoon domination en wat rondrennen met een Spas :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Mw2 is imo beter dan bo. Beide veel uren in zitten maar mw2 blijft goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik heb het de afgelopen maanden gespeeld. Maar sinds enkele dagen weer black ops. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Iemand die dadelijk met Ivo en mij mee wilt doen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
swasma Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 mensen die bekend zijn met xbox live?? heb nooit live kunne spelen door rand dingen maar wil het nu wel spelen en die maand zit erdoorheen... hoe kan ik nieuwe xbox live abbo halen en wat is het betrouwbaarst?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 mensen die bekend zijn met xbox live?? heb nooit live kunne spelen door rand dingen maar wil het nu wel spelen en die maand zit erdoorheen... hoe kan ik nieuwe xbox live abbo halen en wat is het betrouwbaarst?? Op internet of winkel voor 18 voor 3 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
swasma Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Op internet of winkel voor 18 voor 3 maanden. op internet gewoon via de xbox site?? of kan een andere site ook die als betrouwbaar word weergeven?? heb namelijkg een creditcard. en ja anders idd naar de winkel:p tnx anyway!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Iemand die dadelijk met Ivo en mij mee wilt doen? :) Ik wil opzig wel meedoen. Poos terug ook regelmatig met Ivo gespeelt. :) Maar wat doen jullie dan? Private matches of online ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 op internet gewoon via de xbox site?? of kan een andere site ook die als betrouwbaar word weergeven?? heb namelijkg een creditcard. en ja anders idd naar de winkel:p tnx anyway!! Doorzoek eens het xbox-topic, daar staat een link van een betrouwbare site met kaarten voor 12 maanden, voor 40 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik wil opzig wel meedoen. Poos terug ook regelmatig met Ivo gespeelt. :) Maar wat doen jullie dan? Private matches of online ook? Online ;) Maar weet niet of Ivo nog lang doorgaat :P Kom maar hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Nee ga nu niet. Was verkeerd gezegd. :P M'n controller doet het niet zo goed meer, dus wat wordt me iets te frustrerend. :P Maar wat doen jullie dan? Gewoon online of private ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ook weer paar keer gespeeld de afgelopen dagen, blijft vet _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Als een wedstrijd wordt afgebroken vanwege je verbinding of de consoles freezed, wordt je score dan alsnog opgeslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten