Fantasy Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Met Esteban in de goal en Poulsen op rechtsback ja ;c Nee, een gelijkspel lijkt me een reëel doel voor vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Hoop het beste voor AZ! Laat Sigthorson maar weer eens losgaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik hoop van harte dat AZ kan winnen van PSV, maar jullie hebben redelijk wat blessures toch? Dan zie ik het eerlijk gezegd somber in :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Met Esteban in de goal en Poulsen op rechtsback ja ;c Nee, een gelijkspel lijkt me een reëel doel voor vanavond. Gewoon lekker achterover hangen en zorgen dat PSV het spel moet maken. Alleen zo is Verbeek niet echt volgens mij :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Vooral schorsingen. Marcellis en Moisander en nog wel een dacht ik.. Romero geblesseerd. Holman wel weer terug uit Australië, meteen maar basis ipv Gudmundsson :( En Nigel; idd, Verbeek kennende wordt het gewoon met een 433 vol d'r op kletsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Beter laat je PSV gewoon opbouwen, dat kunnen ze sws niet met dat middenveld van hun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Vooral schorsingen. Marcellis en Moisander en nog wel een dacht ik.. Romero geblesseerd. Holman wel weer terug uit Australië, meteen maar basis ipv Gudmundsson :( En Nigel; idd, Verbeek kennende wordt het gewoon met een 433 vol d'r op kletsen. Met tien man verdedigen en twee / drie scherpe counters plaatsen heb je PSV meer mee, getuige de laatste wedstrijden :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik zal GJ ff bellen jongens, dan kan ie gewoon 442 spelen met Sigthorsson en Benschop in de spits en de rest lekker achterin houden (d) Nee, ik hoop ook dat ie gewoon PSV het spel laat maken en dan toeslaan in counters of halve kansen, maar dat zal wel niet gebeuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BangBro Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Jullie moeten wel even winnen van PSV heh:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Beter laat je PSV gewoon opbouwen, dat kunnen ze sws niet met dat middenveld van hun Reken maar, wel als ze de ruimte krijgen. Als je er vol opklapt, en dus wat GJ Verbeek echt wel van plan is, dan maak je het ze moeilijk. Hutch op zijn aanname pakken, en Engelaar op zijn snelheid. Hoop van harte dat ze ons gewoon lekker laten opbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Reken maar, wel als ze de ruimte krijgen. Als je er vol opklapt, en dus wat GJ Verbeek echt wel van plan is, dan maak je het ze moeilijk. Hutch op zijn aanname pakken, en Engelaar op zijn snelheid. Hoop van harte dat ze ons gewoon lekker laten opbouwen. Dat liet WII jullie ook en kijk wat er gebeurde ;c Maaruh waarom durfde je niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Verbeek zal er gewoon vol op knallen ja, maar daardoor zal er ook redelijk wat ruimte voor PSV ontstaan. Ben benieuwd wat het wordt, maar ik verwacht dat PSV met de overwinning aan de haal gaat. Ook omdat AZ nogal wat afwezigen kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Het gaat goed, alleen jammer dat het 3-0 voor PSV staat. Echt jammer voor jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Hoe kan je Dzsudszak zoveel tijd en ruimte geven. Enorm zwak verdedigd ;e En oja, Holman heeft een cursus afwerken nodig. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Het leek net FM man... En Holman daar ga ik geen woorden aan vuil maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Hij had Holman niet op moeten stellen gezien zijn recente terugkeer van de Asia Cup. Je zag gewoon dat hij de scherpte miste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 zo slecht vond ik die Esteban niet. Vooral dat schot van Toivonen voor het goal van Berg was een sublieme redding. Op die goals kon hij bijna niks doen Nu fouten verbeteren en er vol tegen Heerenveen FC Twente en Ajax vol voor gaan en hopen op ong 5 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 en die bal van engelaar hadie ook nog goed niet te vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Hij had Holman niet op moeten stellen gezien zijn recente terugkeer van de Asia Cup. Je zag gewoon dat hij de scherpte miste. Hij heeft alles gespeeld bij Australië, een week rust gehad en nu mist hij scherpte? :sorry: Ik heb het niet gezien en ook maar deels de samenvatting gekeken, maar het lijkt me niet dat hij daardoor scherpte mist(te). Ik zie ook liever Guðmundsson, maar Holman is in principe ook een prima rechter aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Je zag gewoon dat hij net telkens in de laatste fase wat miste en dat noem ik dan scherpte;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Ja, maar je refereert naar de Asia Cup, dus die link snap ik niet helemaal ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Je moet die Holman gewoon een seizoenskaart geven en die Gudmundsson lekker laten spelen. Holman vind ik echt tekort komen voor AZ, gewoon een speler voor niveau NEC ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Ik vond Holman altijd één van de beste spelers/aanvallers bij Az... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Ik niet, Schaars was gister wel lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Holman is bij dit AZ gewoon een van de betere spelers hoor, zat er gister wat door heen door die Asia Cup waarschijnlijk, maar anders gewoon een van de betere :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten