Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Vooral schorsingen. Marcellis en Moisander en nog wel een dacht ik.. Romero geblesseerd. Holman wel weer terug uit Australië, meteen maar basis ipv Gudmundsson :(

En Nigel; idd, Verbeek kennende wordt het gewoon met een 433 vol d'r op kletsen.

Met tien man verdedigen en twee / drie scherpe counters plaatsen heb je PSV meer mee, getuige de laatste wedstrijden :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal GJ ff bellen jongens, dan kan ie gewoon 442 spelen met Sigthorsson en Benschop in de spits en de rest lekker achterin houden (d)

Nee, ik hoop ook dat ie gewoon PSV het spel laat maken en dan toeslaan in counters of halve kansen, maar dat zal wel niet gebeuren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter laat je PSV gewoon opbouwen, dat kunnen ze sws niet met dat middenveld van hun

Reken maar, wel als ze de ruimte krijgen. Als je er vol opklapt, en dus wat GJ Verbeek echt wel van plan is, dan maak je het ze moeilijk. Hutch op zijn aanname pakken, en Engelaar op zijn snelheid.

Hoop van harte dat ze ons gewoon lekker laten opbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reken maar, wel als ze de ruimte krijgen. Als je er vol opklapt, en dus wat GJ Verbeek echt wel van plan is, dan maak je het ze moeilijk. Hutch op zijn aanname pakken, en Engelaar op zijn snelheid.

Hoop van harte dat ze ons gewoon lekker laten opbouwen.

Dat liet WII jullie ook en kijk wat er gebeurde ;c

Maaruh waarom durfde je niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij had Holman niet op moeten stellen gezien zijn recente terugkeer van de Asia Cup. Je zag gewoon dat hij de scherpte miste.

Hij heeft alles gespeeld bij Australië, een week rust gehad en nu mist hij scherpte? :sorry: Ik heb het niet gezien en ook maar deels de samenvatting gekeken, maar het lijkt me niet dat hij daardoor scherpte mist(te). Ik zie ook liever Guðmundsson, maar Holman is in principe ook een prima rechter aanvaller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites