Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Sorry hoor maar als dat het hoogtepunt is als je van Ajax wint.;e

Beetje laat, maar toch maar ff reageren: ik bedoel natuurlijk dat het één van de vele hoogtepunten was. Ik moe(s)t er in elk geval erg om lachen. Net zoals om die gestolen overwinning van gister.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestolen?

Mwoa, gekheid is niet nodig, AZ was bepaald niet de bovenliggende partij, zelfs niet tegen 10 man. Niet dat FCT heel gevaarlijk kon worden, dus dat hebben ze wel weer goed gedaan, maar het had net zogoed andersom kunnen zijn, en ik denk dat als het 11 tegen 11 was gebleven dat Twente had gewonnen. Het eerste half uur van AZ was namelijk weer om te huilen.

Hulde voor AZ trouwens. Ik zag het aan het begin van dit seizoen heel somber in voor ze, vooral na de wedstrijd tegen NAC. Maar ze zijn begin aan een beer van een reeks en doen weer mooi bovenin mee, zeer knap van Verbeek om met dit elftal dergelijke prestaties te leveren :)

Misschien ben ik te negatief, maar zoals ik het zie zijn de goede resultaten nergens op gebaseerd. Wat ik bedoel is dat het vertoonde spel niet het vertrouwen geeft dat er (bijna) elke wedstrijd meer scoort dan dat je er tegen krijgt, er lijkt niet echt een plan achter te zitten. Het is té veel gebaseerd op bevliegingen, hopen dat een balletje een keer goed valt, maar dit wordt redelijk gemaskeerd doordat de resultaten vrij goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, ik kijk ook alleen maar af en toe de samenvatting :P Wat geluk heb je nodig, maar om op deze manier dan elke keer je punten binnen te slepen is ook een kunst. Ik vind ons PSV ook wel (in mindere maten weliswaar) in je omschrijving passen, maar die zijn zo wel meermaals kampioen geworden. Dus ja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites