diono Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Straks hier weer chaos op waagplein, als ze over 2 weken kampioen worden moet ik die zondag brakkig een toernooi spelen denk ik zo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 7 april 2009 Share Geplaatst 7 april 2009 Nu je het zegt, moet die zondag daarop ook nog een wedstrijd spelen. Crap, dat gaat dan niks worden denk ik:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 april 2009 Share Geplaatst 7 april 2009 Volgend seizoen is iedereen weer voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 7 april 2009 Share Geplaatst 7 april 2009 Volgend seizoen is iedereen weer voor Ajax. Daar durf ik een wedje op te leggen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Als ze kampioen worden :cab: als ik dennis mag geloven met successupporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FOOTBALLER Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Proficiat AZ met de Titel ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Nu moet je niet optimistisch gaan doen hé :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 9 april 2009 Share Geplaatst 9 april 2009 H'veen wordt het niet meer hoor;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Dembele _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Inderdaad, het kampioenschap kán nu bijna niet meer stuk. Als ze het nu niet meer worden dan eet ik al mijn petjes en sokken op:cab: En geloof me, dat zijn er veel:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-503531/category/sport/ Ik vind dat AZ erg knappe prestaties boekt, maar dit had van mij niet per se gehoeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Die vriendin is gravemalaria lelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Die vriendin is gravemalaria lelijk Ik bedoel maar en het is de hobby van studio sport dit meerdere malen uit te zenden, dus dat is wel een nadeel. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Waarom loopt ze in godsnaam z'n voorhoofd te stofzuigeren?:m: Maar jezus, als je toch zo'n vriendin hebt wil je jezelf toch liever afschieten?! Misschien dat hij daarom zo hard tegen de muur aansloeg na NAC, omdat hij zich opeens realisserde dat hij toch niet zo'n spange ho had:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Vooronderzoek naar El Hamdaoui Er bestaat een grote kans dat El Hamdaoui geschorst gaat worden voor de klap die hij afgelopen vrijdag uitdeelde aan Kees Kwakman. De aanvaller van AZ was zo gefrustreerd na een fraaie aanslag van van der Leegte en een botsing met Kwakman dat hij de Volendammer een tik in het gezicht gaf. De Marokaan mag overigens gewoon meedoen in het kampioensduel met Vitesse, vanwege de paasdagen duurde het allemaal wat langer dan gebruikelijk bij de KNVB. Ach, waarom ook niet. Alles in het teken van AZ he :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 april 2009 Auteur Share Geplaatst 15 april 2009 Bas Nijhuis is door de KNVB aangesteld om het kampioensduel van AZ tegen Vitesse, aanstaande zaterdag 18 april in Alkmaar, in goede banen te leiden. Als AZ het treffen met de Arnhemmers wint, kan de ploeg niet meer achterhaald worden op de ranglijst. Nijhuis wordt in de wedstrijd, die om 20.45 uur in het DSB Stadion van start gaat, geassisteerd door grensrechter Hans ten Hoove en Angelo Boonman. Vierde official is Michel Winter. iig de beste scheids van NL leidt het kampioensduel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik vind dat maar een beetje vaag. Die jongen kan toch gewoon alsnog geschorst worden voor Vitesse. Een dag later het incident beoordelen is daarbij niet relevant naar mijn inziens. Vreemde boel bij de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wtf, kussen ze in Argentinië allemaal met hun ogen open? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 iig de beste scheids van NL leidt het kampioensduel :D :m: Wat een tjappie is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 M'n vader houdt me via sms op de hoogte, ik zit zaterdag namelijk in Ahoy voor de finale van de Korfbal League:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Ik hoop dat Vitesse vandaag verrast en AZ kampioen wordt in de ArenA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Zou wel leuker zijn vind ik, hopelijk reageert het Ajax publiek dan gewoon. Ik hoorde net op de radio dat die gast die 2 jaar geleden zo'n tattoo liet zetten met AZ kampioen '06/'07 of zo, dat die dat dat nu weer gedaan heeft :p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Ja maar 06/07 heeftie weg lagen halen. Niet zo slim want een 6 kan verandert worden in een 8 en een 7 in een 9 ;) . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Live te volgens op (Belgische) Prime TV :banana: Ik zit alvast voor de buis :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Same here:banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten