Sick Blik Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 1 minuut geleden zei Beppu: Ga hem toch maar even halen binnenkort! Misschien zelfs straks. Altijd lekker om dit soort games achter de hand te hebben. Aanrader, heerlijk voor tussendoor. Een run hoeft ook niet lang te duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 19 uur geleden zei Sick Blik: Slaytje is echt ontzettend diepgaand. Bij 2 personages viel pas na ong. 60 uur spelen het kwartje eindelijk. Wil niet zeggen dat ik nooit runs met ze won, maar het spel is zo goed uitgebalanceerd dat je met veel dingen rekening kan houden. Advies wat ik voor nu kan geven: een groter deck hoeft niet altijd beter te zijn dan een klein deck. Balatro is ook fantastisch ja, de ideale vliegtuig game. Poker is niet eens zo heel belangrijk. Gaat er vooral om dat je er lol in hebt om dingen kapot te exploiten en daarop een strategie te bedenken. Goh, gisteravond een tweede potje gespeeld van Slay the Spire. Snap wel dat je er erg veel voldoening uit kan halen wanneer het klikt. Vanaf de tweede act had ik kaarten die echt goed met elkaar gingen. Als een warm mes door de boter. Na het werk verder met act 3, want het werd me wat te laat. Hier ga ik nog wel wat meer tijd in steken, heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Heb al jaren breath of the wild liggen en Tears of the Kingdom. Deze week weer verder gegaan met BotW. Wel weer even wennen en zoveel verkenningsopties erg leuk, soms denk ik wel na een paar uur wat heb ik nu eigenlijk gedaan. Benieuwd hoe lang ik er over ga doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Op 16-10-2024 om 08:45 zei timpy00: Heb al jaren breath of the wild liggen en Tears of the Kingdom. Deze week weer verder gegaan met BotW. Wel weer even wennen en zoveel verkenningsopties erg leuk, soms denk ik wel na een paar uur wat heb ik nu eigenlijk gedaan. Benieuwd hoe lang ik er over ga doen. Speel je nog? Ik heb het weer opgepakt. Heb de smaak weer helemaal te pakken. Al die details,alles wat er te zien en te doen is, zo tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 13 uur geleden zei Vreven: Speel je nog? Ik heb het weer opgepakt. Heb de smaak weer helemaal te pakken. Al die details,alles wat er te zien en te doen is, zo tof. Ja ik speel nog, begin er steeds meer handigheid in te krijgen. Vlieg wel reglematig van hot naar het en van de ene naar de andere missie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Ik ben laatst ook weer begonnen. Tears of the Kingdom. Blijft wel vet inderdaad. Speel dit samen met m'n vrouw, die zit alle tempels en Koroks af te vinken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november In BotW heb je 900 koroks ofzo, ik heb er echt 5 ofzo haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 22 uur geleden zei timpy00: Ja ik speel nog, begin er steeds meer handigheid in te krijgen. Vlieg wel reglematig van hot naar het en van de ene naar de andere missie. Ik ook hoor, die vrijheid is zo fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten