Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #23

TeamWesil

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei TeamWesil:

Ik gooi graag morgen ofzo de volgende editie open.

Als iedereen dat goed vindt? 

Top. Ik zit ook weer wat ruimer in de tijd dus mocht je het willen, dan kunnen we er een gezamenlijke organisatie van maken. Maar als je het liever volledig zelf doet is dat natuurlijk ook helemaal prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag je hem ook open gooien!  

Misschien wel leuk om toe te voegen dat de winnaar eerste keuze heeft op een land. Stel dat iemand anders dat land al gekozen heeft, dan moet diegene op zoek naar een nieuwe. Dat zag ik bij The American Songcontest ook! Vond t wel een goeie.

Of is dat bij dit spel ook al? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei nasje92:

Van mij mag je hem ook open gooien!  

Misschien wel leuk om toe te voegen dat de winnaar eerste keuze heeft op een land. Stel dat iemand anders dat land al gekozen heeft, dan moet diegene op zoek naar een nieuwe. Dat zag ik bij The American Songcontest ook! Vond t wel een goeie.

Of is dat bij dit spel ook al? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.

''De winnaar krijgt uiteraard de eer en een voorrang bij het kiezen van een land in de editie erna.'' :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Vilhena:

Is het overigens toegestaan om een artiest te kiezen die iemand (of je zelf) al eens heeft (hebt) ingestuurd? 

Ja, is toegestaan. Had vorige editie Kaleo ingestuurd om IJsland te vertegenwoordigen. Waren ook al eens eerder door iemand anders gestuurd begreep ik. En heb 2x (niet succesvol) een Roemeense band ingestuurd in de vroegere tijd van dit event. 

Ben zelf ivm originaliteit eigenlijk nooit van plan om hetzelfde te doen. Toch het leukst om iets nieuws te ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de 10e plaats en trots om naast Australie te staan wat uiteindelijk misschien wel iets meer punten van mij moet gehad hebben gezien dat dat het enige nummer is dat ik nog luister. Had Australie en Oostenrijk op zijn minst moeten wisselen (8 en 7 ptn).

Denk ook dat ik Nederland een puntje had moeten gegeven. Echt een goed nummer, maar dat ene puntje had het verschil niet gemaakt, wel de apotheose nog spectaculairder gemaakt. ?

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2019 om 17:17 zei Viva La Vida:

Waaaaanzinnig! Bedankt voor de twaalfpunter!

@TeamWesil, bedankt voor de goede en vlotte organisatie!

Gefeliciteerd jongen. Wat mij betreft de absolute uitsteker deze editie, al is er nog een klein handjevol wat ik zelf nog luister op het moment. 

Zelf ook volkomen tevreden met mijn vijfde plaats, waarvoor dank iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites