Djurovski Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Sierhuis gaat de grote man worden vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 11 minuten geleden zei MetalMichael: Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. Oh, tegen Groningen he? Dan mag deze niet. he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: he https://www.fr12.nl/nieuws/46091-feyenoord-over-spandoek-overduidelijk-ludiek-bedoeld.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Ach kom op, dat spandoek kan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 10 minuten geleden zei Pino: Ach kom op, dat spandoek kan gewoon niet. Richt een clubje op met Mr.X zou ik zeggen. De humorpolitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Zojuist zei MetalMichael: Richt een clubje op met Mr.X zou ik zeggen. De humorpolitie. Ik denk dat jij wel de laatste hier op het forum bent die iets over humor kan zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Zojuist zei Pino: Ik denk dat jij wel de laatste hier op het forum bent die iets over humor kan zeggen Blijkbaar kan het altijd nog erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 45 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.fr12.nl/nieuws/46091-feyenoord-over-spandoek-overduidelijk-ludiek-bedoeld.html Oja 18 minuten geleden zei Pino: Ach kom op, dat spandoek kan gewoon niet. Tekst uit een liedje, he. Gewoon leuk gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Ach kom op zo'n spandoek moet gewoon kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Snap niet waarom Martina en St Juste van positie zijn gewisseld. Martina heeft totaal geen idee wat Berghuis doet, waar St Juste dat door het vele samenspelen een stuk meer heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Van Beek heeft ook totaal geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Het is wederom allemaal van een vrij bedroevend niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) Vilhena is echt met afstand de domste voetballer die ik heb gezien. Achterlijke dooie postbode. 17 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Toch een enorme prestatie om 94 minuten lang niet één fatsoenlijke aanval te creëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Trots overheerst! Vloeiende combinaties, grandioze inzet, sterke passing, foutloze verdediging, sterke wissels en vooral die derde wissel was erg sterk. Geweldige noten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Groningen-uit kun je verliezen toch. Zou me meer zorgen maken over ander wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 3 minuten geleden zei Sophomore: Groningen-uit kun je verliezen toch. Zou me meer zorgen maken over ander wedstrijden. Je hebt duidelijk niet gekeken. Het was nou niet dat Groningen zo goed was (dan hadden ze met 3/4 goals verschil gewonnen), maar Feyenoord was apathisch. Kan me niet zo'n slechte wedstrijd herinneren onder Gio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Sophomore: Groningen-uit kun je verliezen toch. Zou me meer zorgen maken over ander wedstrijden. Had dat zeker ingecalculeerd ja maar de manier waarop... dit was echt verbazingwekkend. Enige slechtere wedstrijd die ik zo 1, 2, 3 kan bedenken is die 10-0. 17 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Hoppa. Wij gaan Europa in. Zien jullie wel in de finale van de play offs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Gaat Feyenoord die halen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Op het nippertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 6 minuten geleden zei komodo25: Hoppa. Wij gaan Europa in. Zien jullie wel in de finale van de play offs Iets met hoogmoed en val... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Daar weten wij alles van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 4 minuten geleden zei MrMHB: Iets met hoogmoed en val... Ach ja mag ik dromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 13 minuten geleden zei MetalMichael: Je hebt duidelijk niet gekeken. Het was nou niet dat Groningen zo goed was (dan hadden ze met 3/4 goals verschil gewonnen), maar Feyenoord was apathisch. Kan me niet zo'n slechte wedstrijd herinneren onder Gio. Hm ok dat klinkt idd niet heel positief 12 minuten geleden zei Magikarp: Had dat zeker ingecalculeerd ja maar de manier waarop... dit was echt verbazingwekkend. Enige slechtere wedstrijd die ik zo 1, 2, 3 kan bedenken is die 10-0. Jammer, volgende week beter. Oh nee wacht, de week daarna! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten