cimbomcu Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Interview van Farioli met Kraay Jr na afloop was fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Wat een eng zelfvoldaan clubje is het toch ook hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Urbeto: Wat een eng zelfvoldaan clubje is het toch ook hé? Kon je het weer niet laten om in het topic van de mooiste club op aarde te posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Thierryvane: Kon je het weer niet laten om in het topic van de mooiste club op aarde te posten? Ik had hier al zeker een maand niet gepost, dus dat 'weer' valt wel wat mee. Maar verder bevestig je m'n punt wel weer mooi, dus bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 43 minuten geleden Share Geplaatst 43 minuten geleden 28 minuten geleden zei Urbeto: Wat een eng zelfvoldaan clubje is het toch ook hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 39 minuten geleden Share Geplaatst 39 minuten geleden 23 minuten geleden zei Urbeto: Ik had hier al zeker een maand niet gepost, dus dat 'weer' valt wel wat mee. Maar verder bevestig je m'n punt wel weer mooi, dus bedankt Hoezo bevestigt hij daarmee je punt? Omdat hij Ajax de mooiste club op aarde vindt? Maakt dat je eng en zelfvoldaan? Dus dat zou betekenen dat een club pas niet eng en zelfvoldaan is als de fans hun eigen club niét de mooiste club op aarde vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 minuten geleden Share Geplaatst 19 minuten geleden 14 minuten geleden zei Arles: Hoezo bevestigt hij daarmee je punt? Omdat hij Ajax de mooiste club op aarde vindt? Maakt dat je eng en zelfvoldaan? Dus dat zou betekenen dat een club pas niet eng en zelfvoldaan is als de fans hun eigen club niét de mooiste club op aarde vinden? Je ziet zelf toch ook dat hij het als voldongen feit formuleert? Maar goed, dan wordt dit een hele semantische discussie en daarvoor postte ik het nieuwtje niet. Het ging mij in beginsel veel meer om de zelfvoldaanheid die je moet bezitten om zo'n verzoek te doen. Ajax is - als dit bericht klopt natuurlijk - na twee mindere jaren duidelijk nog niet met beide beentjes op de grond terecht gekomen. Dat vind ik vrij opvallend en ook wel lichtelijk gênant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten