La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Sterkte en veel plezier. Wie zal Ajax gaan halen als vervanger van Lisandro, denk je? Denk dat het zo wel goed staat met Pierie en Malle Jan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Als we Bassey halen, dan moeten we ook maar Adrian halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 9 minuten geleden zei Chiemel: Als we Bassey halen, dan moeten we ook maar Adrian halen met zijn leeftijd gaat het gemiddelde niet eens omlaag! Perfecte aankoop dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Ik ben eigenlijk niet zo fan om te pas en te onpas dat soort bedragen neer te tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 In het geruchtencircuit gaat nu ook veelvuldig de naam van Depay rond, Ajax zou zich ook al gemeld hebben. Denken jullie dat Ajax dit moet doen, voor een miljoentje of 15? Lijkt mij echt een goede gerichte aankoop. Weten we in elk geval zeker dat we voldoende diepgang hebben volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Die Portugees van Porto komt er ook aan zo lijkt het. Conceicao ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 7 minuten geleden zei Noordzijde: In het geruchtencircuit gaat nu ook veelvuldig de naam van Depay rond, Ajax zou zich ook al gemeld hebben. Denken jullie dat Ajax dit moet doen, voor een miljoentje of 15? Lijkt mij echt een goede gerichte aankoop. Weten we in elk geval zeker dat we voldoende diepgang hebben volgend seizoen Nee, lijkt mij niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Voor 15 miljoen zeker wel. Maar ik neem aan dat hij duurder is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 2 minuten geleden zei Chiemel: Voor 15 miljoen zeker wel. Maar ik neem aan dat hij duurder is? Met salaris erbij wel ja iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Wil het wel zien. Tadic die helemaal lijp wordt als Depay de winnende tegen psv probeert te maken en dan mist omdat hij het met een sierlijk hakje probeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 19 uur geleden zei Bogatyr: Staat Ajax nu serieus achter tegen Eupen? Eupen Kampioen! Had het je al eerder gezegd Oh en JSL lekker in Groningen laten aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Die Portugees van Porto komt er ook aan zo lijkt het. Conceicao ofzo? Fantastische transfer. Zeker voor 5 miljoen. Depay zou een fantastische transfer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Breaking boysss. Brobbeast is cominggggg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 10 minuten geleden zei Dansmeister: Breaking boysss. Brobbeast is cominggggg. Waar heb je hem gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Depay zou ik echt zonde vinden. Wil veel te veel geld verdienen en vind hem niet per se heel anders dan Tadic in de spits. Desalniettemin, hij zou de Eredivsie aan flarden schieten. Ze zijn wel echt aan het investeren trouwens man, sodeknetters als Conceicao ook komt, naast eventueel Bassey. Als dat allemaal doorgaat moet je echt weer kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 56 minuten geleden zei Rogier.: Depay zou ik echt zonde vinden. Wil veel te veel geld verdienen en vind hem niet per se heel anders dan Tadic in de spits. Desalniettemin, hij zou de Eredivsie aan flarden schieten. Ze zijn wel echt aan het investeren trouwens man, sodeknetters als Conceicao ook komt, naast eventueel Bassey. Als dat allemaal doorgaat moet je echt weer kampioen worden. Zou een schande zijn als je geen kampioen wordt met zulke investeringen vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 1 uur geleden zei Dansmeister: Breaking boysss. Brobbeast is cominggggg. HE IS COMING HOME!! 17 miljoen, wat een geld voor iemand die je half jaar bent kwijtgeraakt maar het zij zo. Schiet er komend seizoen gewoon 30 in en dan vertrekt hij naar Manchester voor 75 miljoen als Ten Hag er nog zit. Mocht je trouwens 70 miljoen voor Antony krijgen zou ik dat altijd doen, vooral nu Ten Hag zo Ajax gek is nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 (bewerkt) 17 miljoen inderdaad ook een beetje veel. Mja, Ajax vraagt ook een beetje veel voor hun spelers. Hopelijk wordt PSV hier zo bang van dat zij in blinde paniek raken. Als Depay aangetrokken zou worden, zou daar in ieder geval wel bij helpen. Rechtsback heeft wat mij betreft prio. Een technische aanwinst op het middenveld zou ook niet verkeerd zijn en de doelmannen is ook nog steeds een risico. 16 juli 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 (bewerkt) Ondertussen op Schiphol: Citaat Update II - 15.05 uur (zaterdag 16 juli) - 'Conceição geland op Schiphol om medisch gekeurd te worden' Francisco Conceição is zaterdagmiddag in Nederland gearriveerd om de medische keuring van Ajax te ondergaan. Dat meldt De Telegraaf. Volgens het medium is het Portugese talent 'zojuist' geland op luchthaven Schiphol om aan die keuring te beginnen. Het is echter nog niet bekend wanneer de jongeling gepresenteerd wordt, mits hij de keuring doorstaat. Bassey ontbreekt in de wedstrijdselectie van Rangers. Gekkewerk vandaag! Citaat Rangers FC lijkt alvast te moeten wennen aan een leven zonder Calvin Bassey. De door Ajax begeerde centrale verdediger is niet van de partij in het oefenduel tussen The Gers en het Engelse Blackpool. Manager Giovanni van Bronckhorst heeft zaterdagmiddag de opstelling bekendgemaakt, Bassey staat niet in de basis en zit ook niet op de bank. Het heeft er alle schijn van dat de verloren Europa League-finale tegen Eintracht Frankfurt van 18 mei zijn laatste officiële optreden namens de Schotse club is. Ajax heeft hem namelijk op het oog als vervanger van Lisandro Martínez, die naar Manchester United vertrekt, werd deze week duidelijk. De zesvoudig international van Nigeria speelt sinds de zomer van 2020 in Glasgow, staat nog twee jaar onder contract en zou meer dan 25 miljoen euro moeten kosten. Ook het Engelse Brighton & Hove Albion wordt genoemd als mogelijke nieuwe bestemming. Ben wel benieuwd wat er met Mootje gaat gebeuren nu. Toch maar richting het middenveld? 16 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Bassey is comingggggg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 64 miljoen voor Martinez, nou ik verwacht wel een gratis rondje dan van Van der Sar de 30e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Ongekend, we hebben Overmars helemaal niet nodig. Als alle berichten van vandaag kloppen dan is de selectie mooi op tijd in orde gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Met zo'n selectie heb je inderdaad geen keeper meer nodig. Renschie kan wel als rechtsachter toch? Of moeten we echt een jaar lang naar Klaiber kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 3 minuten geleden zei NicoHaak: Ongekend, we hebben Overmars helemaal niet nodig. Als alle berichten van vandaag kloppen dan is de selectie mooi op tijd in orde gebracht. Komt nog een speler aan Gertjuhhhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 35 minuten geleden zei Dansmeister: Komt nog een speler aan Gertjuhhhh Naast bassey, brobbeast en die Portugees?? 😵 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten