Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

In het geruchtencircuit gaat nu ook veelvuldig de naam van Depay rond, Ajax zou zich ook al gemeld hebben. Denken jullie dat Ajax dit moet doen, voor een miljoentje of 15? Lijkt mij echt een goede gerichte aankoop. Weten we in elk geval zeker dat we voldoende diepgang hebben volgend seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Noordzijde:

In het geruchtencircuit gaat nu ook veelvuldig de naam van Depay rond, Ajax zou zich ook al gemeld hebben. Denken jullie dat Ajax dit moet doen, voor een miljoentje of 15? Lijkt mij echt een goede gerichte aankoop. Weten we in elk geval zeker dat we voldoende diepgang hebben volgend seizoen

Nee, lijkt mij niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Depay zou ik echt zonde vinden. Wil veel te veel geld verdienen en vind hem niet per se heel anders dan Tadic in de spits. Desalniettemin, hij zou de Eredivsie aan flarden schieten.

Ze zijn wel echt aan het investeren trouwens man, sodeknetters als Conceicao ook komt, naast eventueel Bassey. Als dat allemaal doorgaat moet je echt weer kampioen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Rogier.:

Depay zou ik echt zonde vinden. Wil veel te veel geld verdienen en vind hem niet per se heel anders dan Tadic in de spits. Desalniettemin, hij zou de Eredivsie aan flarden schieten.

Ze zijn wel echt aan het investeren trouwens man, sodeknetters als Conceicao ook komt, naast eventueel Bassey. Als dat allemaal doorgaat moet je echt weer kampioen worden.

Zou een schande zijn als je geen kampioen wordt met zulke investeringen vind ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Breaking boysss. 

Brobbeast is cominggggg.

HE IS COMING HOME!! 17 miljoen, wat een geld voor iemand die je half jaar bent kwijtgeraakt maar het zij zo. 

Schiet er komend seizoen gewoon 30 in en dan vertrekt hij naar Manchester voor 75 miljoen als Ten Hag er nog zit. 

Mocht je trouwens 70 miljoen voor Antony krijgen zou ik dat altijd doen, vooral nu Ten Hag zo Ajax gek is nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 miljoen inderdaad ook een beetje veel. Mja, Ajax vraagt ook een beetje veel voor hun spelers. Hopelijk wordt PSV hier zo bang van dat zij in blinde paniek raken. Als Depay aangetrokken zou worden, zou daar in ieder geval wel bij helpen. 

Rechtsback heeft wat mij betreft prio. Een technische aanwinst op het middenveld zou ook niet verkeerd zijn en de doelmannen is ook nog steeds een risico. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen op Schiphol:

Citaat

Update II - 15.05 uur (zaterdag 16 juli) - 'Conceição geland op Schiphol om medisch gekeurd te worden'
Francisco Conceição is zaterdagmiddag in Nederland gearriveerd om de medische keuring van Ajax te ondergaan. Dat meldt De Telegraaf. Volgens het medium is het Portugese talent 'zojuist' geland op luchthaven Schiphol om aan die keuring te beginnen. Het is echter nog niet bekend wanneer de jongeling gepresenteerd wordt, mits hij de keuring doorstaat.

Bassey ontbreekt in de wedstrijdselectie van Rangers. Gekkewerk vandaag! 

Citaat

Rangers FC lijkt alvast te moeten wennen aan een leven zonder Calvin Bassey. De door Ajax begeerde centrale verdediger is niet van de partij in het oefenduel tussen The Gers en het Engelse Blackpool.

Manager Giovanni van Bronckhorst heeft zaterdagmiddag de opstelling bekendgemaakt, Bassey staat niet in de basis en zit ook niet op de bank. Het heeft er alle schijn van dat de verloren Europa League-finale tegen Eintracht Frankfurt van 18 mei zijn laatste officiële optreden namens de Schotse club is.

Ajax heeft hem namelijk op het oog als vervanger van Lisandro Martínez, die naar Manchester United vertrekt, werd deze week duidelijk. De zesvoudig international van Nigeria speelt sinds de zomer van 2020 in Glasgow, staat nog twee jaar onder contract en zou meer dan 25 miljoen euro moeten kosten. Ook het Engelse Brighton & Hove Albion wordt genoemd als mogelijke nieuwe bestemming.

Ben wel benieuwd wat er met Mootje gaat gebeuren nu. Toch maar richting het middenveld? 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites