Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Black Mirror

Dysproz

Aanbevolen berichten

black-mirror-logo.jpg

Black Mirror is an anthology series that taps into our collective unease with the modern world, with each stand-alone episode a sharp, suspenseful tale exploring themes of contemporary techno-paranoia. Without questioning it, technology has transformed all aspects of our lives; in every home; on every desk; in every palm - a plasma screen; a monitor; a Smartphone -- a Black Mirror reflecting our 21st Century existence back at us. The series is created and written by Charlie Brooker, and executive produced by Brooker and Annabel Jones.

Ik zag er nog geen topic over terwijl er volgens mij redelijk wat users naar kijken. Lijkt me tof om hier wat over te discussiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na S04E01 nu ook gewoon S01 helemaal gezien. Dit is wel mijn ding hoor! Vooral de eerste (met het varken) en de derde (met de opgeslagen herinneringen) vond ik erg goed. De eerste vanwege het sociaal-maatschappelijke, de derde vooral vanwege de indruk die deze aflevering emotioneel maakte; ik werd er echt een beetje naar van. Heerlijk. De tweede (met die gast van Get Out) vond ik dan weer wat minder boeiend, maar dit ligt mij goed. Op naar de rest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Simonsav:

Hoe matig is seizoen 5 zeg :cab: 

Vond het wel meevallen tov de matige scores die ik al had gezien. Wel het minste seizoen.

Eerste aflevering vond ik best goed, tweede vond ik vergelijkbaar met S01E01 en derde vond ik ik de minste. 

Vond de aflevering met Waldo en Metalhead de minste tot nu toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar wat is dit een wauze serie zeg. Kijk nu zo nu en dan een aflevering en WTF..

Gisteren 2 afleveringen uit seizoen 2 gekeken.

Eerste met die computerbeer die mee doet aan een plaatselijke verkiezing. - Die vond ik matig.

Daarna de aflevering met die vrouw die wakker wordt en geen idee heeft wie ze is en waar ze is...

Daar had ik aan het einde echt iets van:

download.jpg.be887817f7eff8e807c365936bae3585.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die met Waldo is idd misschien wel de minste van de hele reeks.

Wat S5 betreft;

Spoiler

- Ep01 vond ik echt heel matig en eigenlijk gewoon ronduit awkward, ook nogal dom einde

- Ep02 was iets beter, maar het was meer een soort aflevering uit een politieserie dan dat het iets had te maken met Black Mirror.. ook erg voorspelbaar en eigenlijk gewoon 1 lange "don't drive and text" campagne :cab: ook hier een behoorlijk dom eind, je rijdt je vrouw te pletter en dan willen klagen tegen hun versie van Zuckerberg, ok dan

- Ep03 voelde nog het meeste Black Mirror aan uiteindelijk vind ik, eerlijk gezegd vond ik dat deze aflevering ook gewoon goed begon met dat AI popje - maar gaandeweg ontspoort het gewoon helemaal en maken ze er één groot zootje van. En met zo'n vervelend mens als die Miley Cyrus wordt het al helemaal lastig om iets positiefs te gaan verzinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf net S02 afgekeken, White Christmas zojuist gezien. Wat ik begrijp volgens velen de beste aflevering. Moet zeggen dat het tot nu toe ook mijn favoriet is denk ik, echt een fantastisch plot. 

Waldo vond ik ook de minste tot nu toe denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites