Dysproz Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Black Mirror is an anthology series that taps into our collective unease with the modern world, with each stand-alone episode a sharp, suspenseful tale exploring themes of contemporary techno-paranoia. Without questioning it, technology has transformed all aspects of our lives; in every home; on every desk; in every palm - a plasma screen; a monitor; a Smartphone -- a Black Mirror reflecting our 21st Century existence back at us. The series is created and written by Charlie Brooker, and executive produced by Brooker and Annabel Jones. Ik zag er nog geen topic over terwijl er volgens mij redelijk wat users naar kijken. Lijkt me tof om hier wat over te discussiëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2018 Persoonlijk één van mijn favoriete series. Seizoen 4 was ook weer genieten. Mijn favorieten tot dusver zijn White Christmas, Playtest, White Bear, USS Callister en Black Museum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Heb seizoen 3 nog niet af, dus moet aan vier nog beginnen. White Christmas was ook zeker een van mijn favorieten, echt ziek. Zojuist ook Playtest gezien, die is pas bizar haha. Een beetje Inception-gevoelens krijg je daarbij haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik ben sinds een paar weken ook begonnen. Gister Waldo gekeken dus volgens mij is White Christmas de volgende. Wel ontzettend wisselend niveau. Vond The National Anthem tot nu het leukste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik zit precies even ver en kan beamen wat je zegt, erg wisselend niveau idd. White Bear vond ik er goed, maar daarna Waldo was véél minder, bijna vervelend zelfs. Wel een erg donkere serie vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2018 Het niveau is wel wisselend ja. Maar The Waldo Moment is imo de slechtste episode en White Christmas de beste. Dus die ga je wel tof vinden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Het niveau is wel wisselend ja. Maar The Waldo Moment is imo de slechtste episode en White Christmas de beste. Dus die ga je wel tof vinden denk ik. Pfoe, White Christmas was idd heel erg goed :D Man. Wat een psychologische terror. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Pfoe, White Christmas was idd heel erg goed :D Man. Wat een psychologische terror. Dat moment dat je [spoiler=Spoiler]ziet dat het dochtertje Aziatisch is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Dat moment dat je [spoiler=Spoiler]ziet dat het dochtertje Aziatisch is.. Wat ik al meteen tegen mijn vriendin zei die samen met me keek. Bleek het nog zo te zijn ook :shhh: Wel echt een grote mindfuck die aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Ik ga nu richting einde van S4, maar gelukkig zitten er nog eps als San Junipero of Hang The DJ tussen die toch nog een beetje optimisme geven :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Ik ga nu richting einde van S4, maar gelukkig zitten er nog eps als San Junipero of Hang The DJ tussen die toch nog een beetje optimisme geven :D Black Museum is ook gewoon erg goed ;) En USS Macallister was awesome :) ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 maart 2018 Share Geplaatst 9 maart 2018 Na S04E01 nu ook gewoon S01 helemaal gezien. Dit is wel mijn ding hoor! Vooral de eerste (met het varken) en de derde (met de opgeslagen herinneringen) vond ik erg goed. De eerste vanwege het sociaal-maatschappelijke, de derde vooral vanwege de indruk die deze aflevering emotioneel maakte; ik werd er echt een beetje naar van. Heerlijk. De tweede (met die gast van Get Out) vond ik dan weer wat minder boeiend, maar dit ligt mij goed. Op naar de rest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Ben benieuwd wat je van de rest vindt! Goed om te horen dat seizoen 1 in ieder geval zo goed bevallen is. Heb je je vriendin nog zover kunnen krijgen om mee te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Nope, die ene aflevering was haar echt teveel van het goede. Denk dat S01E03 inderdaad een betere beginner was geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Denk dat S01E03 inderdaad een betere beginner was geweest. Haha, was echt zo'n aflevering die er pas heel langzaam inhakte. Zit je heel lang te denken hoe ergerlijk die vent zich gedraagt, en dan opeens.. oh, shit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2018 Share Geplaatst 13 maart 2018 Komt een 5e seizoen aan.....Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Hoe matig is seizoen 5 zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 13 uur geleden zei Simonsav: Hoe matig is seizoen 5 zeg Vond het wel meevallen tov de matige scores die ik al had gezien. Wel het minste seizoen. Eerste aflevering vond ik best goed, tweede vond ik vergelijkbaar met S01E01 en derde vond ik ik de minste. Vond de aflevering met Waldo en Metalhead de minste tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Ik was erg teleurgesteld in S5. Keek er al lang naar uit maar vond geen van de 3 afleveringen ook maar enig niveau halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Zo maar wat is dit een wauze serie zeg. Kijk nu zo nu en dan een aflevering en WTF.. Gisteren 2 afleveringen uit seizoen 2 gekeken. Eerste met die computerbeer die mee doet aan een plaatselijke verkiezing. - Die vond ik matig. Daarna de aflevering met die vrouw die wakker wordt en geen idee heeft wie ze is en waar ze is... Daar had ik aan het einde echt iets van: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Die met Waldo is idd misschien wel de minste van de hele reeks. Wat S5 betreft; Spoiler - Ep01 vond ik echt heel matig en eigenlijk gewoon ronduit awkward, ook nogal dom einde - Ep02 was iets beter, maar het was meer een soort aflevering uit een politieserie dan dat het iets had te maken met Black Mirror.. ook erg voorspelbaar en eigenlijk gewoon 1 lange "don't drive and text" campagne ook hier een behoorlijk dom eind, je rijdt je vrouw te pletter en dan willen klagen tegen hun versie van Zuckerberg, ok dan - Ep03 voelde nog het meeste Black Mirror aan uiteindelijk vind ik, eerlijk gezegd vond ik dat deze aflevering ook gewoon goed begon met dat AI popje - maar gaandeweg ontspoort het gewoon helemaal en maken ze er één groot zootje van. En met zo'n vervelend mens als die Miley Cyrus wordt het al helemaal lastig om iets positiefs te gaan verzinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Miley Cyrus haar stem en zonder poespas eromheen vind ik wel aangenaam trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Zelf net S02 afgekeken, White Christmas zojuist gezien. Wat ik begrijp volgens velen de beste aflevering. Moet zeggen dat het tot nu toe ook mijn favoriet is denk ik, echt een fantastisch plot. Waldo vond ik ook de minste tot nu toe denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Deze weer klaar. Was weer een interessant seizoen. Dit seizoen misschien wat minder (digitale) technologie gefocused, maar dat maakt me niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Ik vond die 2e aflevering enorm sterk, met dat moord mysterie. Heb wel alleen de eerste 3 afleveringen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten