Chimpa Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Éénmaal andermaal voor de organisatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Éénmaal andermaal voor de organisatie? Ik wil hem wel met je mee organiseren. Verwacht geen bakken aan tijd te hebben, maar voor de wat minder tijdrovende dingen draag ik graag een steentje bij. En als jij lekker weg bent :) Kan het me alleen niet veroorloven om 't solo te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2018 Met jullie goedvinden gooi ik er af en toe nog een artikeltje tussendoor. Overigens blijft het de komende weken rustig van mijn kant i.v.m. de examens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Klinkt goed mannen! Eerste weken staan sowieso in het teken van inzendingen insturen en jureren dus dat is geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Toppers, ik kijk er alweer naar uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Met jullie goedvinden gooi ik er af en toe nog een artikeltje tussendoor. Overigens blijft het de komende weken rustig van mijn kant i.v.m. de examens. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten