Grote Ree Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Dik tevreden met mijn zesde plek. Had niet verwacht dat mijn reggae het hier zo goed zou doen. Bedankt voor de organisatie @bas2204 ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Nog 10 punten erbij en op een mooie 4e plek gekomen. Vooraf niet verwacht, maar Gabriella haar eigen stemgeluid werd blijkbaar gewaardeerd :) Thanks voor organisatie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 (bewerkt) Bedankt @bas2204 voor deze editie! Fantastische afsluiter! Boven de 100 punten, dikke priem. 2 januari 2018 bewerkt door Vilhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Zeer tevreden met een vijfde plek. Hoogste wat ik ooit geeindigd ben denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Zeer ontevreden, wellicht mijn slechtste editie ooit. Stemgeluid van Asaf zal wel te veel irritatie opwekken. Had zelf verwacht dat Gibraltar veel lager zou eindigen, dus van hun ook een knappe prestatie! Bedankt voor de organisatie Bas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik had toch stiekem gehoopt de laatste ronde nog wat puntjes te scoren, maar al met al een prestatie boven verwachting. Hele goede editie wat mij betreft jongens, paar leuke nummers gehoord. De felicitaties aan @Vilhena die in de laatste ronde nog even het eruitroepteken achter zijn overwinning zet. Bedankt voor de organisatie @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Het eindresultaat was weer niet om over naar huis te schrijven maar het blijft leuk om aan mee te doen. Bedankt voor de organisatie @bas2204 Op naar editie 20! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten