Sanel Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Wat heb je deze week gehaald? Eerste week met CR7 toch? Hoe kom je aan zoveel coins tering zeg. Eerste en tweede week normaal BPL team. Daarna SBC's gaan farmen op verschillende accounts tot in den treure en dan die coins overzetten met scream cards of IF's, ik heb hier ergens ooit een statement gemaakt dat nieuwe accounts betere packluck hebben. Ik geloof dat nog steeds want als er dikke special packs zijn stort ik wel wat eigen geld maar daar krijg ik dus janlul uit. Stort ik hetzelfde bedrag op zo'n nepaccount en open ik dezelfde packs, krijg je opeens Jesus IF, Neuer, Son en shit. Ja dan gaat het hard. Met die 45k packs bijv was het gieren hier. Consollimit voor die accounts is 10, je kan per account 5x opnieuw je club aanmaken en dus ook opnieuw die SBC's doen. Dat is dus 50x. En als ik weer doorgaan heb ik hier nog wel ergens een extra PS4 staan. Ik doe dit al sinds FIFA 16 toen je voor elk nieuw account een gratis draft token kreeg, ben nog steeds niet gewaarschuwd of gebanned. Vrienden van mij wel maar de ene had al een issue op FIFA 15 door coins te kopen nadat ze die price ranges hebben ingevoerd. Volgens mij is de volgorde: waarschuwing > coinwipe > delete futclub/ban > console/EA ban. Als ik coins overzet koop ik ook zsm een speler want dan kunnen ze mn coins niet wipen. Zo slim ben ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Eerste en tweede week normaal BPL team. Daarna SBC's gaan farmen op verschillende accounts tot in den treure en dan die coins overzetten met scream cards of IF's, ik heb hier ergens ooit een statement gemaakt dat nieuwe accounts betere packluck hebben. Ik geloof dat nog steeds want als er dikke special packs zijn stort ik wel wat eigen geld maar daar krijg ik dus janlul uit. Stort ik hetzelfde bedrag op zo'n nepaccount en open ik dezelfde packs, krijg je opeens Jesus IF, Neuer, Son en shit. Ja dan gaat het hard. Met die 45k packs bijv was het gieren hier. Consollimit voor die accounts is 10, je kan per account 5x opnieuw je club aanmaken en dus ook opnieuw die SBC's doen. Dat is dus 50x. En als ik weer doorgaan heb ik hier nog wel ergens een extra PS4 staan. Ik doe dit al sinds FIFA 16 toen je voor elk nieuw account een gratis draft token kreeg, ben nog steeds niet gewaarschuwd of gebanned. Vrienden van mij wel maar de ene had al een issue op FIFA 15 door coins te kopen nadat ze die price ranges hebben ingevoerd. Volgens mij is de volgorde: waarschuwing > coinwipe > delete futclub/ban > console/EA ban. Als ik coins overzet koop ik ook zsm een speler want dan kunnen ze mn coins niet wipen. Zo slim ben ik wel. Hoeveel tijd gaat hier wel niet in zitten, per week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Hoeveel tijd gaat hier wel niet in zitten, per week? Vorige week toen ik die CR7 wilde wel dik 8 uur ingestopt oid, per account 2 uur gok ik. In het begin had ik zoveel winst dat ik een paar dagen t gewoon niet deed, paranoia ivm bannen enzo. Ik heb die Rui Costa ook gedaan overigens, dus dat was ook 500k. Het is wel een risico. Ik snap ook niet zo goed hoe ik er steeds mee weg kom, misschien ben ik gewoon slim in het overzetten. Voor het bannen hebben ze ook bepaald alogritme (denk ik) wat je moet doorbreken ofzo, lijkt me niet dat er handmatig iemand van EA die transfermarkt in de gaten gaat houden. Net zoals met bannen voor snipen, (zoveel bepaalde transferverzoeken x 5 min = 10 minuten ban). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 (bewerkt) [quote name='Kokkie'] Als je ruimte hebt om te handelen is dat leuk maar heb liever zelf alles gewoon op het veld staan zodat je kan presteren in die WL. Is toch wekelijks 250k erbij als je Elite haalt en een beetje geluk hebt. @Jespresso je kan ook gewoon Walker LA zetten he ipv Rose. Doe dat zelf ook want verder heb je geen LA van niveau in de BPL.[/QUOTE] Het lukt mij (vrijwel) niet om 40 potjes te spelen, daarnaast haal ik niet zomaar Elite. Laat staan dat beetje geluk ;c Traden kan altijd als je tijd hebt, en ook op web/companion app. Maar wil rond black Friday wel een groot deels van m'n coins in een team zetten inderdaad. Ik denk vlak voor black Friday, in de pre-crash, of gelijk die avond. SBC accounts heb ik wel gehad op PS3, nu ben ik bang voor bans. En geen zin om de hele tijd accounts aan te maken en SBC's te doen. 30 oktober 2017 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Bailly erin idd. Vind het middenveld op zich niet heel doorslaggevend. Een hele goede spits wel net als 4 goede verdedigers en een keeper. en dan Bailly erin voor Rojo neem ik aan? Verder speel ik met 3 ipv 4 verdedigers. Als het me niet lukt met 3 schakel ik wel altijd naar een 4-3-1-2 oid maar dan gebruik ik Lukaku LA en Aurier RA. Van Dijk/Smalling dan ook nog vervangen of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Het lukt mij (vrijwel) niet om 40 potjes te spelen, daarnaast haal ik niet zomaar Elite. Laat staan dat beetje geluk ;c Traden kan altijd als je tijd hebt, en ook op web/companion app. Maar wil rond black Friday wel een groot deels van m'n coins in een team zetten inderdaad. Ik denk vlak voor black Friday, in de pre-crash, of gelijk die avond. SBC accounts heb ik wel gehad op PS3, nu ben ik bang voor bans. En geen zin om de hele tijd accounts aan te maken en SBC's te doen. Heb het idee dat ik constant te laat ben daarmee. Dagje geprobeerd Rudiger te flippen, heb er misschien 5 gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Heb het idee dat ik constant te laat ben daarmee. Dagje geprobeerd Rudiger te flippen, heb er misschien 5 gekocht. Flippen doe ik ook amper, ik investeer vooral. Lui discard IF's kopen, soms een beetje MM, league SBC's en BPM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik heb gemerkt dat snipen net/tijdens de WL rewards enorm winstgevend is, meeste mensen krijgen een slecht pakje en listen gewoon die spelers zonder te kijken. Zo heb ik afgelopen donderdag stuk of 30 kaartjes van Holebas kunnen snipen, hij ging voor 2k en mensen gingen hem listen voor 1.100-900 of zelfs daaronder. Hij was nodig voor de Marquee Matchups. Zou dus aanraden om een speler die veel word gebruikt bij de MM's te snipen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 (bewerkt) Ja of je haalt nu gewoon een Griezmann voor 280k en verkoopt hem in de nacht van do op vr voor 320k zo nou die is alweer gestegen. Die markt joh :cab: 30 oktober 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Wat is die DKT toch irritant zeg, eerste 3 rondes speel je iedereen weg, laatste ronde standaard de 3 icons tegen (Overmars, Del Piero, Rui Costa) en kun je proberen wat je wilt maar winnen ho maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Couldn't care less. Ik wil een goed team of ander speel ik niet. Zit sowieso mentaal gezien aan mn laatste dagen FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Ach, wedden dat je het hele jaar vol speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Dat zou al een prestatie op zich zijn aangezien de speeltijd in de afgelopen 3 jaar alleen maar is afgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Op je eigen account, daarna zit je 'voor een vriend' te spelen joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Op je eigen account, daarna zit je 'voor een vriend' te spelen joh Vorig jaar WL overgenomen omdat hij een dik team had ja, het team wat ik nu zelf heb staan is 50x beter dan dat van hem. Voorgaande jaren allemaal gestopt rond TOTY hoor, prijzen dalen dan als een malle en kansen voor verbeteringen in de game zijn dan erg klein. Ik heb ze zelden een drastische patch zien uitvoeren na nieuwjaar. FIFA 16 ben ik bijv mee gekapt na week 2 oid, wat een cancer was dat zeg, holy fuck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Ja, en na TOTY van dit jaar begin je weer aan een nieuwe conspiracy theorie voor FIFA 19. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Desailly 88 verkocht, is zn geld niet waard en je voelt zn pace niet. Eerder 70 pace oid. Staat meestal wel op de goede plek maar als je met hoge druk speelt moet je uit nood switchen omdat ie te traag is met teruglopen. Messi en Casemiro gehaald instead. Casemiro is serieus een van de betere CDM’s uit de gehele game imo, zooooo goed. @Magikarp topic titel veranderen naar ‘competitive FIFA’? Voel me niet echt thuis in t andere FUT topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 @Magikarp Maak anders een apart topic aan voor Sanel. Iets met 'Het grote 'w0000t ik heb weer een nieuwe conspiracy theorie gevonden waardoor ik toch niet zo goed ben in FIFA als dat ik van mezelf dacht !!' topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 [quote name='fm-helden']@Magikarp Maak anders een apart topic aan voor Sanel. Iets met 'Het grote 'w0000t ik heb weer een nieuwe conspiracy theorie gevonden waardoor ik toch niet zo goed ben in FIFA als dat ik van mezelf dacht !!' topic[/QUOTE] Haha wat een haat. Ik ken je niet en reageer daarom ook zelden op je posts, scroll meestal daarom ook door als ik je naam zie. Maar vanwaar deze haat? Gaat alles wel goed in je sociale leven? Ben je jaloers op me? Of hoe moet ik dit zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Haha wat een haat. Ik ken je niet en reageer daarom ook zelden op je posts, scroll meestal daarom ook door als ik je naam zie. Maar vanwaar deze haat? Gaat alles wel goed in je sociale leven? Ben je jaloers op me? Of hoe moet ik dit zien? Beide Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Beloningen echt om te janken. Maandelijks Goud 2 met Brozovic als beste. Wekelijks bij Goud 3 gestopt met Cazorla als beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Beloningen echt om te janken. Maandelijks Goud 2 met Brozovic als beste. Wekelijks bij Goud 3 gestopt met Cazorla als beste. Brozovic is niet slecht voor Goud 2 maandelijks toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Ik vind ook dat mensen veeleisend zijn als je ziet wat mensen uit top 100 maar packen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Rode Ales : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten