Jeroen. Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 46 Nee. Absoluut knap wat ze doen maar ik heb geen enkele interesse om meer te luisteren dus dan is het een duidelijke nee van mijn kant. 47 Nee. Kan iemand deze man wat zuurstof geven. Op zich zeker niet slecht maar heb in mijn ogen een vergelijkbare artiest die ik hoger inschaal. 48 Nee. Spreekt me simpelweg niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Is nummer 47 een moment van totale verstandsverbijstering ofzo :-D Sorry dat ik het zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 46. Nee, hier krijg ik jeuk van. 47. Nee. Deze jongen doet iets te hard z'n best. 48. Nee, kon er mijn aandacht niet bijhouden. Alles ligt voor het oprapen @vinnypassy (y);) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 46: Nee. Wel perfect voor in Pitch Perfect 3, maar ik denk dat het pas op de Pitch Perfect-manier in mijn team zou komen. Nu niet. 47: Nee. :r :r :r Dit is een troll, kan niet anders. 48: Nee. Dus @Hansje bedankt voor het op mogen rapen, maar ik buk alleen voor dingen die de moeite zijn. Vijf cent laat ik ook gewoon op straat liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2017 Godver. RIP mijn vriendin die ik op speelse wijze het spel in heb kunnen brengen. [YOUTUBE]OydK91JjFOw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Mijn welgemeende excuses voor nummer 47 hahaha, Toen ik het luisterde dacht ik dat het wel aardig klonk, maar nu eenmaal nogmaals geluisterd kan ik jullie echt niks kwalijk nemen. Vreselijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2017 Dat valt overigens ook wel weer mee. Het gros geilt hier op zoethoudertjes met teddyberen-stemmen en een hoop getikkel en getokkel. Kabbelende vrolijkheid. Tja, dit is wat anders. Maar er zit wel bezieling in en hij kan best zingen. Update komt later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Het is een wreed spel, Zeus. Mijn inzending werd net in Pitch Perfect 3 gecast. Is ook wel deels mijn schuld, had ook de studioversie van het nummer kunnen nemen, zit heel anders in elkaar. Toch 1 van de drie door, dus daar de boel maar mee gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik vond nr. 47 anders best wel wat hebben hoor. Je moet gewoon niet het origineel erbij denken. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 BIj nr 47 wordt het alleen acceptabel als ie iets de hoogte in gaat. Ach ja hier ook 1 door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] [YOUTUBE]27-fZGVaKJA[/YOUTUBE] Veel kijkplezier. Oh, en Jon Bellion van @RobBouwman, Nicola Cavallero van @nasje92 en fka Twigs van @Fabian. zijn niet door. Allemaal dankzij @Jeroen. en @Hansje en @vinnypassy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Het is een wreed spel, Zeus. Mijn inzending werd net in Pitch Perfect 3 gecast. Is ook wel deels mijn schuld, had ook de studioversie van het nummer kunnen nemen, zit heel anders in elkaar. Toch 1 van de drie door, dus daar de boel maar mee gaan winnen. Stiekem is het een compliment hoor, want beide Pitch Perfects zijn gewoon dikke prima om naar te kijken en niet na te denken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS - THE LAST EIGHT (1/2)[/B] Nog acht te gaan. Hier de eerste vier. De één na laatste keer alweer dus! [YOUTUBE]Zqcojnkyffs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]dWkcczbWEnY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]kwvEacdZBwQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]zN3pkxd_TSE[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @vinnypassy @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 (bewerkt) 49 Nee. Niks voor mij. 50 Nee. De manier van zingen klinkt een beetje teveel als een maniertje in mijn oren. 51 Nee. Gaaapppp 52 Ja. Het begin dacht ik oh daar gaan we met een popliedje. Maar toen begon het ineens te knallen. Die stukken dat ze er vol in vliegen klinken mij aangenaam in de oren. De rest vind ik persoonlijk wat minder maar absoluut goed genoeg om in mijn team te willen hebben. 17 januari 2017 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 THE VOICE MU - THE UPDATE [YOUTUBE]27-fZGVaKJA[/YOUTUBE] Veel kijkplezier. Ik heb zojuist vier kostbare minuten van mijn bronstijd verspilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 49. Nee. Vind het muzikaal wel goed, alleen met de stem kan ik helaas weinig. 50. Nee. Klinkt een beetje geforceerd, zoals Jeroen ook al zei. 51. Ja. ik weet niet goed waarom maar ik vond dit erg meeslepend. Het is een beetje zeurderig, maar op een goeie manier. Ik kom er een beetje van in trance. 52. Nee. Niet heel slecht, maar nogal een generische stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) 49: Nee. Gewoon niet bijzonder of opvallend. 50: Nee. Ik kreeg keelpijn van het luisteren alleen al. 51: Nee. Mag je hebben Hansie. Niet meer dan een zesje voor mij en daar doe ik het niet voor. 52: Ja. Het begin dacht ik hehe daar is eindelijk weer een lekker popliedje. En toen begon het ineens ook nog te knallen ;sm; Doet me een beetje denken aan de tijd dat ik dat album van Kelly Clarkson grijsdraaide; zoete pop met wat strak gepolijste rockinvloeden. Lekker stemmetje, lekkere muziek, ik wil deze er wel bij hebben! 18 januari 2017 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 Nummertje 52 kiest voor @vinnypassy. Ik heb de luxe al met Jeroen te mogen samenwerken met mijn andere nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Artiest 49 was Syd Arthur van @sennid. Helaas gaat hij niet door naar een volgende ronde. Artiest 50 was van @bas2204. Joanne Shaw Taylor kon niet op de waardering van de coaches rekenen. Artiest nummer 51 komt van @Richarð. en heeft een plaatje in Team @Hansje gevonden. Artiest nummer 52 was van @Tomas. en koos voor @vinnypassy. Helaas voor @Jeroen. blijft hij deze keer met lege handen achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS - THE LAST TIME[/B] Wat is het toch snel gegaan. Maar voordat het tijd voor een klein feestje is, gaan we eerst naar de absolute eindfase van [I]The Voice MU - The Blind Auditions[/I]. Hansje en vinnypassy staan beide op 10, Jeroen op 11. Een team van 12 artiesten is het vooraf geschetste streefgetal. Gaat er een coach aan dat getal geraken? We gaan het zien. Tijd voor de laatste vier! [YOUTUBE]OqlTZmJGTM0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]6atUFWsrY9c[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Db74VSx6RJg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]PwFLJS53k5M[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @Jeroen. @vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 Jammer dat Joanne Shaw Taylor is afgevallen, maar ze is waarschijnlijk ook een betere gitariste dan zangeres. Al is die stem die hier als geforceerd wordt betiteld wel gewoon haar echte stem. Ik zal iig van haar concert gaan genieten als ze in mei in Grenswerk staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 53 Nee. Simpelweg omdat ik hiervoor geen kans zie om door te komen naar de liveshows in mijn team. Absoluut niet slecht al is het wat eentonig op momenten. 54 Nee. Te elektronisch en simpelweg niks voor mij. 55 Nee. Had graag nog een vrouw toegevoegd aan mijn team maar dit word hem niet. 56 Ja. Mooi stemgeluid die een redelijk bereik heeft. Zou dit graag als 12e aan mijn team toevoegen en ben benieuwd wat er nog meer in het vat zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Al bij al bitter weinig die ik (her)kende maar het merendeel viel dan ook mijlenver buiten mijn persoonlijke smaak. In dat opzicht toch vrij verwonderlijk dat alle 4 mijn artiesten een onderkomen vonden. Vraag is voor hoe lang :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Hansje en vinnypassy staan beide op 10, Jeroen op 11 Met alle respect, waarde organisator, maar volgens mijn spreadsheet sta ik op 11. Je bent artiest 42 vergeten: Artiest 42 kiest voor Hansje. Volgens mij had Jeroen al aantal artiestes die enigszins vergelijkbaar zijn dus vind het beter in het team van hansje passen. Oorspronkelijk ook de coach die ik hierbij in gedachte had ----------------------------------------------- 53. Nee. Slecht is het niet, maar zat de hele tijd te wachten op net iets meer. Maar dat kwam niet. 54. Nee, muzikaal wel interessant maar stem doet me weinig. 55. Ja, fijne verrassing nog zo aan het eind. Ingehouden, maar met een duidelijke emotie in de stem zoals ik het graag heb. Heerlijk meeslepend ook. Dit wil ik. 56. Ugh. Nee. Lang getwijfeld, maar uiteindelijk nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2017 Mijn welgemeende excuses, @Hansje. Op de één of andere manier heb ik dat gemist. En dat terwijl ik artiest 42 nu op geheel objectieve wijze juist bijzonder hoog heb zitten. Ik waardeer wel dat je een spreadsheet bij aan het houden bent. Dat geeft toch aan hoezeer je betrokken bent als coach alsmede hoezeer je dit boedserieus neemt. En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten