Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU - Seizoen 2

Socrates

Aanbevolen berichten

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] We zitten, hierna, op 39/56. We komen steeds dichter bij de eindfase! De coaches hebben geen maximum aangewezen gekregen, er zal dus gewoon voor alles gedrukt mogen worden, maar toch zit er hoogstwaarschijnlijk geen één coach te wachten op een team met 20 artiesten. Dan gaan [I]The Knockouts[/I] immers wel heel lang voor je duren. Deze fase van de audities vraagt dan ook om nét dat éne schepje er boven op! Mogelijk copyright-problemen. [YOUTUBE]sYv197HBNx4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]pvGnzKlWA2I[/YOUTUBE] [YOUTUBE]sMq4WFPom9Y[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @vinnypassy @Jeroen. @Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

37 Nee. Vrij eentonig stemgeluid en dan niet op een manier dat ik het prettig vind.

38 Nee. Heb simpelweg vergelijkbare artiesten die ik hoger aansla dus ondanks dat ik het niet slecht vind op dit moment een nee.

39 Nee. Ook als dit eerder langs was gekomen had ik hier nee gestemd. Weet niet waarom maar het spreekt mij niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Enkel artiest 38 zal een volgende ronde meemaken. Daar zal @bas2204 in elk geval blij mee zijn. Hopelijk @vinnypassy ook. @Hansje en @Jeroen. vonden het echter maar een matige ronde. Artiest 37 was Josef Salvat en kwam van inzender @Erwin.. Artiest 39 kwam daarentegen van @chrisje1993, maar ook Jeangu Macrooy wist onze coaches niet te overtuigen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40: Nee. Weer zoiets dat redelijk is, maar niet spetterend. Prima voor op de achtergrond, maar that's it.

41: Nee. Niet dat ik iets tegen Italiaanse muziek heb, integendeel, maar er is veel beters dan dit.

42: Hm. Ik houd op zijn tijd echt wel van dit soort muziek, vooral op zo'n wat grijzige zondag als vandaag. En dit is dan ook niet heel verkeerd om naar te luisteren, maar echt grijpen? Nee. Zit er iets in wat potentie heeft? Jawel, maar ik was niet overtuigd door de stem. Dus ook bij deze pas ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Artiest 40 was Dan Croll uit de koker van @Grote Ree en artiest 41 was volgens de coaches de Italiaanse zanger Luan Santana. Ach ja, we vergeven ze het. Inzender was @nasje92. Artiest 42 was de enige artiest waarvoor er gedrukt werd. Tweemaal, zelfs. @Erwin. heeft de keuze uit zowel @Jeroen. als @Hansje.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 Nee. Zat dicht bij een Ja maar uiteindelijk toch gekozen om niet te draaien.

44 Nee. Het begin klonk me aangenaam in de oren maar de voicecracks verstoorden dit en zorgen ervoor dat ik uiteindelijk voor een nee ga.

45 Ja. Zou het simpelweg zonde vinden als deze artiest de wedstrijd al in de eerste ronde moest verlaten. Ben persoonlijk wel fan van dat rauwige in zijn stem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43. Nee, als je een van mijn favoriete artiesten covert verwacht ik wel wat beters dan dit.

44. Ja, dit zou ik graag toevoegen aan mijn team. Het heeft een zekere intensiteit en meeslependheid dat ik nog maar weinig heb gehoord in deze audities.

45. Nee, niet slecht maar niet apart genoeg. Wel goed dat dit al zeker door gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43: Nee. Moet wel lachen om Hans (heerlijk dat dit een van zijn favorieten is), maar ik heb dus ook wel een zwak voor haar lekkere popmuziek. En dit is gewoon niet zo bijzonder.

44: Ja. Om heel eerlijk te zijn heb ik best lang getwijfeld, maar uiteindelijk heeft deze stem inderdaad wel iets. En hoop ik dat mijn twijfel er niet voor zorgt dat de keuze automatisch naar Hans gaat.

45: Nee, dit is niks voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch blij dat ik geen coach werd, ik zou maar een pover gevuld teampje staan hebben. Niet dat ik het noodzakelijk allemaal bagger vind, maar de grijze middenmoot wordt toch maar zelden overschreden. Or is it just me? :D

Ik ken maar weinig mensen die dezelfde smaak hebben als jij dus dan is het wellicht inderdaad beter dat je geen coach geworden bent. Pop en al het aanverwante domineert hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Kiekeboe! Daar ben ik weer! Artiest 43 is dood. Sorry @Tomas.. Geen volgende ronde voor RHODES. Artiest 44 kwam van @bas2204 en heeft de keuze uit zowel @Hansje als @vinnypassy. Wat een lastige keuze moet dat zijn! Artiest 45 is wederom van bas2204, en deze gaat naar @Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] De laatste tien. Voelen jullie de spanning ook? [YOUTUBE]yf6ljM5WlfE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]jELoz46u_q4[/YOUTUBE] Geen artiest die zo hecht aan copyright als artiest nummertje 48. Alle studioversies waren simpelweg verboden. Daarom is dit een live-optreden. Gelieve daar een beetje rekening mee te houden, ook daar deze artiest een vrij visueel ingestelde artiest is, van wat ik heb gezien. [YOUTUBE]k9EIZdersFU[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @vinnypassy @Jeroen. @Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites