Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei sennid:

Even mijn aluhoedje op: Hebben ze net zo lang gewacht met die virtual safetycar totdat ze van positie gewisseld waren? 

aluhoedje af

Dat gevoel ga je wel krijgen. Die VSC of SC had gewoon veel eerder moeten komen, want Hulkenberg stond daar gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei sennid:

Heel social media spreekt er schande van :D

Internationale social media ook? Van Nederlanders kan je verwachten dat ze het met alles oneens zijn wat negatief uitpakt voor Verstappen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arles:

Internationale social media ook? Van Nederlanders kan je verwachten dat ze het met alles oneens zijn wat negatief uitpakt voor Verstappen. 

internationale fans ja. Die nemen gewoon het woord matchfixing in de mond ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei sennid:

Ik hoef niet eens te kijken naar de Nederlanders want weet het antwoord toch al 

Al met al, jammer dat de Red Bull net wat snelheid mist. Dan had het nog leuker gemaakt.

Als er nog een paar rondes geracet was, had Verstappen Piastri denk ik echt wel kunnen pakken. Dat geeft wel hoop voor morgen, zeker als het gaat regenen. 

bewerkt door Arles
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Satyr:

Herbert is nog niet klaar, Verstappen moet zich melden omdat hij naast Piastri reed tijdens de VC

Ik heb net de beelden gekeken. Technisch gezien rijdt hij er nog achter, want Piastri rijdt gewoon voor hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei delichris:

Ik heb net de beelden gekeken. Technisch gezien rijdt hij er nog achter, want Piastri rijdt gewoon voor hem. 

Ja, het zal wel meevallen. Piastri reed ook wel langzaam natuurlijk, wat ook logisch was

Link naar opmerking
Deel via andere websites