Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Azpi:

wat een goede redding van De Gea

zodra je lange ballen gaat spelen heeft United problemen

Viel nog wel mee, vrij logische wedstrijdsituatie zo op het einde.

ManU wel een beetje met twee gezichten. Soms best aardige aanvallen, maar ook vooral erg slordig in balbezit. Dalot en Casemiro hadden je hier echt punten kunnen kosten. Met Ronaldo zag je ook dat ze veel minder druk konden ontwikkelen en dat Everton veelal het balbezit overnam. Positieve puntjes waren eigenlijk zij die het wel vaker zijn: Martinez, Eriksen, Rashford en Antony. Shaw en De Gea vandaag ook best prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Iemand die weet waar je 'goedkoop' aan kaarten kan komen voor Arsenal/Chelsea tijdens Kerst? Wil dus de 26e een wedstrijdje meepakken en het liefst een van deze wedstrijden maar vind alleen maar woekerprijzen. Anders wordt het Crystal Palace - Fulham voor 85 ekkies.

Wat versta jij onder ''goedkoop'' en wat voor prijzen heb jij nu gezien als ''woeker'' want feit is wel dat zowel Arsenal als Chelsea gewoon hele dure tickets hebben al jaren. Als je Palace-Fulham voor 85 ekkies kan doen, zou ik dat doen ja. Maar ik kan komende tijd wel even voor je meezoekn voor normalere prijzen van Arsenal-Chelsea, alleen nu snel heb ik even niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Kyrill:

Wat versta jij onder ''goedkoop'' en wat voor prijzen heb jij nu gezien als ''woeker'' want feit is wel dat zowel Arsenal als Chelsea gewoon hele dure tickets hebben al jaren. Als je Palace-Fulham voor 85 ekkies kan doen, zou ik dat doen ja. Maar ik kan komende tijd wel even voor je meezoekn voor normalere prijzen van Arsenal-Chelsea, alleen nu snel heb ik even niks.

Gaat om Arsenal - West Ham en Chelsea - Bournemouth. Ik zie ze voorbij komen voor 200+ voor een kaartje en dat is me zeker wel te gortig. Rond de 100 is prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Gaat om Arsenal - West Ham en Chelsea - Bournemouth. Ik zie ze voorbij komen voor 200+ voor een kaartje en dat is me zeker wel te gortig. Rond de 100 is prima.

Probeer het bij de clubs zelf. Die kunnen je misschien wel helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minutes ago, ReneLeBlanc said:

als je eerst 32 pond per persoon betaalt om een member te worden dan heb je de meeste kans. Daarmee zou je ook nog de rest van het seizoen gebruik kunnen maken van je membership om eventueel te proberen om een ticket te verkrijgen. 

https://www.chelseafc.com/en/memberships 

Tickets for home Premier League matches go on sale 42 days before the match.  Tickets can be applied for as follows:

• Week 1 – one ticket per member

• Week 2 – two extra tickets per season ticket holder and member (maximum of three per person).

• Week 3 – general sale (four tickets per person)

All match ticket sales are subject to availability.

image.thumb.png.968f1f568bde38696908a7f327833ff7.png

membership + ticket zou dan rond de 100€ zijn

tegen de tijd dat de tickets beschikbaar komen moet je dan wel meteen op dat tijdstip in de wacht gaan staan om een ticket te kunnen krijgen. En je moet ook niet vergeten dat het 48 uur duurt voordat een membership verwerkt is, niet dat je op de dag dat de tickets beschikbaar komen je pas member word want dan kun je dus nog geen tickets kopen.

voordeel van Chelsea is wel dat je veel korter op het veld zit dan bij Arsenal en mooier stadion natuurlijk, nog een oud stadion, niet zo'n lelijk modern stadion ;) 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Azpi:

voordeel van Chelsea is wel dat je veel korter op het veld zit dan bij Arsenal en mooier stadion natuurlijk, nog een oud stadion, niet zo'n lelijk modern stadion  

Proef ik hier een klein voorkeurtje in door? :classic_tongue:

2 uur geleden zei Bogatyr:

Enock Mwepu (Brighton) moet blijkbaar stoppen met voetballen. Verhoogde kans op hartaanval.

Las het, eeuwig zonde. 

17 uur geleden zei Oerlie:

Tuurlijk Haaland is een immens belangrijke speler. Maar om het te verkondigen als FC Haaland is in mijn optiek heel erg overdreven. Pak bijvoorbeeld KDB, die loopt ook momenteel op 1 goal en 9 assists, wat zeker geen misselijke statistieken zijn. 

De man heeft zijn start niet gemist zeg, mijn god..... :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minutes ago, ElMarcos said:

Proef ik hier een klein voorkeurtje in door? 

ja ik ben natuurlijk biased al ben ik ook in het Emirates stadion geweest, maar niet voor een wedstrijd

maar in het algemeen vind ik de oudere stadions ook mooier, vooral als je kort op het veld zit

Upton Park was ook 10x beter dan waar West Ham nu in speelt 

Spoiler

kijk hoeveel verschil er zit in de afstand tot het veld 

image.thumb.png.a6a7fad95523c7946a2af776088a1297.png

image.png.00a410e1bbe8b712bec009cb54d06862.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Azpi:

ja ik ben natuurlijk biased al ben ik ook in het Emirates stadion geweest, maar niet voor een wedstrijd

maar in het algemeen vind ik de oudere stadions ook mooier, vooral als je kort op het veld zit

Upton Park was ook 10x beter dan waar West Ham nu in speelt 

Toon verborgen inhoud

kijk hoeveel verschil er zit in de afstand tot het veld 

image.thumb.png.a6a7fad95523c7946a2af776088a1297.png

image.png.00a410e1bbe8b712bec009cb54d06862.png

Ben ik in heel veel gevallen met je eens. Al worden er ook goede nieuwe stadions gebouwd. Zoals het San Mames. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, ElMarcos said:

Ben ik in heel veel gevallen met je eens. Al worden er ook goede nieuwe stadions gebouwd. Zoals het San Mames. 

die hebben ook niet die soort van strip om het veld heen wat velen nieuwe stadions wel hebben

en die nieuwe stadions hebben niet die sfeer die de historie met zich mee brengt 

is toch zonde

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minutes ago, Acquafresca said:

Mbappe zou alweer willen vertrekken. Psg wilt hem niet verkopen aan Real Madrid en verkoopt hem liever aan Liverpool blijkbaar. Met de huidige eigenaars zouden we wel zijn shirt kunnen aanschaffen. Ik denk dat de Amerikanen zich rot schrikken als ze horen hoeveel hij verdient.

Haaland verdiend ook iets van 865.000 pond per week

Link naar opmerking
Deel via andere websites