Azpi Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Tuurlijk scoort Gallagher tegen Palace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Thiago Silva had rood moeten krijgen ook maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 3 uur geleden zei Azpi: Tuurlijk scoort Gallagher tegen Palace Weer winst voor Arsenal, Spurs nu al sinds 2010 niet meer gewonnen uit bij Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Denk dat het een zwaar seizoen gaat worden voor Spurs. Voor het seizoen opgehemeld als top4, maar ik betwijfel het. Ze staan derde nu, maar ze hebben al tegen de bottom 3 gespeeld op speeldag 8. Vrij kansloos tegen Arsenal en Chelsea (waar ze met een normale ref nooit een punt halen) Super van Trossard, maar Martinez zal ongetwijfeld er niks mee doen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Beste goal van auba trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Weer met een illegale samenvatting op yt moeten doen, omdat viaplay honden zijn. Iemand een website waar ik geen 100 reclames krijg? Iig niks van gezien, maar vooral op anfield werd er de afgelopen jaren afgerekend met dit soort teams. De naïviteit van de eigenaars kost Liverpool nu een seizoen. Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei Acquafresca: Weer met een illegale samenvatting op yt moeten doen, omdat viaplay honden zijn. Iemand een website waar ik geen 100 reclames krijg? Iig niks van gezien, maar vooral op anfield werd er de afgelopen jaren afgerekend met dit soort teams. De naïviteit van de eigenaars kost Liverpool nu een seizoen. Helaas *knip* 2 oktober 2022 bewerkt door Jotew Illegale streams delen doen we hier ook niet, dat weet je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 6 uur geleden zei Acquafresca: Weer met een illegale samenvatting op yt moeten doen, omdat viaplay honden zijn. Iemand een website waar ik geen 100 reclames krijg? Iig niks van gezien, maar vooral op anfield werd er de afgelopen jaren afgerekend met dit soort teams. De naïviteit van de eigenaars kost Liverpool nu een seizoen. Helaas Ik zit al 2 dagen ohne ende op Viaplay en heb echt nergens last van hoor.. Uberhaupt sinds de intrede van Viaplay.. Kan ook aan je eigen verbinding o.i.d. liggen als hij eruit knalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Ik heb ook 0.0 problemen met Viaplay en ik vind het commentaar, nabespreken en voorbespreking echt heel fijn, tof en leuk. Fijner dan Ziggo iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 1 uur geleden zei Jotew: Ik zit al 2 dagen ohne ende op Viaplay en heb echt nergens last van hoor.. Uberhaupt sinds de intrede van Viaplay.. Kan ook aan je eigen verbinding o.i.d. liggen als hij eruit knalt. Denk dat die doelt op het ontbreken van samenvattingen op Viaplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 1 minuut geleden zei Lazy: Denk dat die doelt op het ontbreken van samenvattingen op Viaplay. Lol nee, want die zijn er altijd al geweest, dan kijk je gewoon niet goed genoeg Je moet naar sport>voetbal en dan kan je elke samenvatting uitkiezen van de PL en Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 7 minuten geleden zei Lazy: Denk dat die doelt op het ontbreken van samenvattingen op Viaplay. Die staan er gewoon op inderdaad, samenvattingen van +/- 5 a 6 min Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Dan moet je alsnog lid zijn denk ik? Nee, ik ga geen paar honderd euro per jaar betalen om sport te bekijken, terwijl dat ook voor 50€ per jaar kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 6 minuten geleden zei Acquafresca: Dan moet je alsnog lid zijn denk ik? Nee, ik ga geen paar honderd euro per jaar betalen om sport te bekijken, terwijl dat ook voor 50€ per jaar kan Doe je toch lekker voor 50 euro per jaar, niet miepen dan dat je bepaalde dingen niet hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 @delichris @Aaron21 @Socrates @La Pulga @Lazy Zou huis van mijn ouders bijna op wedden maar acht kans vrijwel nihil dat United dit gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Precies een beetje waar ik bang voor was, double pivotje Eriksen - McTom echt volledig overlopen en weggespeeld. City totaal de controle over de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Haaland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Haaland Balletje van je pf ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Balletje van je pf ook Assistkoning nu weer opnieuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Toch ook wel een beetje dom van EtH hoor, dit zag je toch aankomen? Dat middenveld kan gewoon niet in zo'n wedstrijd. Bijna medelijden met Eriksen, bij elke goal vliegt er iemand uit z'n rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Eriksen dat Haaland moet dekken bij een corner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Antony, poh. Even uit het niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Haaland 3 goals 2 uitstekende assists, de verwachtingen waren hooggespannen maar hij overtreft ze ook nog eens tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Beschamend voor de United supporters man man.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten