Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Denk dat het een zwaar seizoen gaat worden voor Spurs. Voor het seizoen opgehemeld als top4, maar ik betwijfel het. Ze staan derde nu, maar ze hebben al tegen de bottom 3 gespeeld op speeldag 8. Vrij kansloos tegen Arsenal en Chelsea (waar ze met een normale ref nooit een punt halen)

Super van Trossard, maar Martinez zal ongetwijfeld er niks mee doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer met een illegale samenvatting op yt moeten doen, omdat viaplay honden zijn. Iemand een website waar ik geen 100 reclames krijg? 

Iig niks van gezien, maar vooral op anfield werd er de afgelopen jaren afgerekend met dit soort teams. De naïviteit van de eigenaars kost Liverpool nu een seizoen. Helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Acquafresca:

Weer met een illegale samenvatting op yt moeten doen, omdat viaplay honden zijn. Iemand een website waar ik geen 100 reclames krijg? 

Iig niks van gezien, maar vooral op anfield werd er de afgelopen jaren afgerekend met dit soort teams. De naïviteit van de eigenaars kost Liverpool nu een seizoen. Helaas

*knip*

bewerkt door Jotew
Illegale streams delen doen we hier ook niet, dat weet je.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Acquafresca:

Ik zit al 2 dagen ohne ende op Viaplay en heb echt nergens last van hoor.. Uberhaupt sinds de intrede van Viaplay.. Kan ook aan je eigen verbinding o.i.d. liggen als hij eruit knalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Ik zit al 2 dagen ohne ende op Viaplay en heb echt nergens last van hoor.. Uberhaupt sinds de intrede van Viaplay.. Kan ook aan je eigen verbinding o.i.d. liggen als hij eruit knalt.

Denk dat die doelt op het ontbreken van samenvattingen op Viaplay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Denk dat die doelt op het ontbreken van samenvattingen op Viaplay.

Lol nee, want die zijn er altijd al geweest, dan kijk je gewoon niet goed genoeg ;)

Je moet naar sport>voetbal en dan kan je elke samenvatting uitkiezen van de PL en Bundesliga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Acquafresca:

Dan moet je alsnog lid zijn denk ik? Nee, ik ga geen paar honderd euro per jaar betalen om sport te bekijken, terwijl dat ook voor 50€ per jaar kan 

Doe je toch lekker voor 50 euro per jaar, niet miepen dan dat je bepaalde dingen niet hebt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites