Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

@Azpiik kijk nu MOTD. Westham is genaaid man, schandalig dat hun 2-2 werd afgekeurd Mendy komt zelf als een gek uit. Wordt amper geraakt. Had gewoon moeten tellen.

Rest ben ik zeker met je eens ja. Liverpool heeft ook veel "makkelijke" tegenstanders gehad hoor Everton, Palace, Fulham en Bournemouth oa... 

Shearer zegt nu ook "never ever a foul" 🤔🤔🤔😒😒😒😒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minutes ago, Kyrill said:

@Azpiik kijk nu MOTD. Westham is genaaid man, schandalig dat hun 2-2 werd afgekeurd Mendy komt zelf als een gek uit. Wordt amper geraakt. Had gewoon moeten tellen.

Rest ben ik zeker met je eens ja. Liverpool heeft ook veel "makkelijke" tegenstanders gehad hoor Everton, Palace, Fulham en Bournemouth oa... 

Shearer zegt nu ook "never ever a foul" 🤔🤔🤔😒😒😒😒

haha toevallig ben ik nu ook MOTD aan het kijken. Alleen dit weekend al zijn er 3 of 4 enorme fouten gemaakt door de scheidsrechters. Ik ben trouwens benieuwd als David Moyes nu ook 20k boete krijgt voor het klagen over de scheidsrechter. Ik denk het niet.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel geinig dat hij Antony meteen laat starten. Maar ja, Elanga kon ook niet echt meer.

Casemiro moet schijnbaar nog erg wennen aan de speelstijl. Zal wel, maar McTominay moet nog altijd wennen aan een bal aan zijn voet en dat je 'm dan naar iemand van dezelfde kleur moet spelen. Ook niet onbelangrijk. Maar goed, hij doet ook maar z'n best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Satyr:

Dacht ik ook, maar hij duwt vooral. Daar zit de vertreding.

Leicester over 5 jaar in League Two gok, als die degraderen is het klaar daar.

Ja klein duwtje wel, maar te licht voor een overtreding. Vooral in Engeland zou je zeggen dat het te zwaar is bestraft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Ja klein duwtje wel, maar te licht voor een overtreding. Vooral in Engeland zou je zeggen dat het te zwaar is bestraft. 

Na de herhaling snap ik wel dat hij fluit. Het was een flinke duw, zeker vanaf de andere camerapunten zag je dat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Satyr:

Die McTominay is zó nuttig dat sommige leden denken dat hij slecht is.

Kijkt ook een keer, tsjonge jonge. Ben je ook fan van Tommy Beugelsdijk toevallig? Ook vast erg nuttig.

Was gewoon een overtreding trouwens, duidelijke duw.

Dat viaplay is ook weer lekker kut, al twee keer een foutmelding gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Dat viaplay is ook weer lekker kut, al twee keer een foutmelding gehad.

Typisch dat het altijd dezelfden zijn die klachten hebben, je zou bijna denken dat het karma is.

McTominay is gewoon een goede voetballer, die je nodig hebt met vlindertjes als Antony

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Een goede voetballer  Ga even ergens anders trollen joh.

4e seizoen als basisspeler bij Man Utd, dan kan hij wel de minste van de elf zijn, hij behoort nog altijd tot de 1% van goede voetballers op deze wereld. Dat het niet jouw type speler is, maakt hem niet slecht. Dat hij geen Messi is, maakt hem niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites