Kyrill Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 @Azpiik kijk nu MOTD. Westham is genaaid man, schandalig dat hun 2-2 werd afgekeurd Mendy komt zelf als een gek uit. Wordt amper geraakt. Had gewoon moeten tellen. Rest ben ik zeker met je eens ja. Liverpool heeft ook veel "makkelijke" tegenstanders gehad hoor Everton, Palace, Fulham en Bournemouth oa... Shearer zegt nu ook "never ever a foul" 🤔🤔🤔😒😒😒😒 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 (bewerkt) 51 minutes ago, Kyrill said: @Azpiik kijk nu MOTD. Westham is genaaid man, schandalig dat hun 2-2 werd afgekeurd Mendy komt zelf als een gek uit. Wordt amper geraakt. Had gewoon moeten tellen. Rest ben ik zeker met je eens ja. Liverpool heeft ook veel "makkelijke" tegenstanders gehad hoor Everton, Palace, Fulham en Bournemouth oa... Shearer zegt nu ook "never ever a foul" 🤔🤔🤔😒😒😒😒 haha toevallig ben ik nu ook MOTD aan het kijken. Alleen dit weekend al zijn er 3 of 4 enorme fouten gemaakt door de scheidsrechters. Ik ben trouwens benieuwd als David Moyes nu ook 20k boete krijgt voor het klagen over de scheidsrechter. Ik denk het niet. 4 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Kijk wel uit om na de race lekker voor United - Arsenal te gaan zitten. Wordt een spectaculaire wedstrijd denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Antony basis McTominay ook in de basis Ronaldo op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 12 minuten geleden zei Azpi: Antony basis McTominay ook in de basis Ronaldo op de bank zelfde opstelling als vorige keer maar gewoon Antony ipv Elanga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 14 minutes ago, Aaron21 said: zelfde opstelling als vorige keer maar gewoon Antony ipv Elanga. zou je nu voor een gelijkspel tekenen? of zijn 3 punten een must? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 5 minuten geleden zei Azpi: zou je nu voor een gelijkspel tekenen? of zijn 3 punten een must? nee, thuis wil ik 3 punten. ik snap dat Ten Hag vasthoudt aan het 'winning team', maar zet toch op z'n minst Casemiro erin voor McTominay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Wel geinig dat hij Antony meteen laat starten. Maar ja, Elanga kon ook niet echt meer. Casemiro moet schijnbaar nog erg wennen aan de speelstijl. Zal wel, maar McTominay moet nog altijd wennen aan een bal aan zijn voet en dat je 'm dan naar iemand van dezelfde kleur moet spelen. Ook niet onbelangrijk. Maar goed, hij doet ook maar z'n best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Ze gaan het afkeuren Man Utd moet winnen voor de competitie spannend te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Dit is nooit een overtreding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Dit is nooit een overtreding Dacht ik ook, maar hij duwt vooral. Daar zit de vertreding. Leicester over 5 jaar in League Two gok, als die degraderen is het klaar daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei Satyr: Dacht ik ook, maar hij duwt vooral. Daar zit de vertreding. Leicester over 5 jaar in League Two gok, als die degraderen is het klaar daar. Ja klein duwtje wel, maar te licht voor een overtreding. Vooral in Engeland zou je zeggen dat het te zwaar is bestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Die McTominay is zó nuttig dat sommige leden denken dat hij slecht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 3 minuten geleden zei Azpi: Ze gaan het afkeuren Man Utd moet winnen voor de competitie spannend te houden Als Chelsea-fan zijnde ben je echt de laatste (misschien na Liverpool-fans) die deze opmerking mag maken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei La Pulga: Ja klein duwtje wel, maar te licht voor een overtreding. Vooral in Engeland zou je zeggen dat het te zwaar is bestraft. Na de herhaling snap ik wel dat hij fluit. Het was een flinke duw, zeker vanaf de andere camerapunten zag je dat goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Just now, joostmakaay said: Als Chelsea-fan zijnde ben je echt de laatste (misschien na Liverpool-fans) die deze opmerking mag maken haha oh ja? volgens mij is het nog steeds ongeveer 1 var beslissing in ons voordeel en een stuk of 8 in ons nadeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei Azpi: oh ja? volgens mij is het nog steeds ongeveer 1 var beslissing in ons voordeel en een stuk of 8 in ons nadeel. Over de afgelopen 10 jaar moet Chelsea z'n bek houden, qua zeiken over moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei Satyr: Die McTominay is zó nuttig dat sommige leden denken dat hij slecht is. Kijkt ook een keer, tsjonge jonge. Ben je ook fan van Tommy Beugelsdijk toevallig? Ook vast erg nuttig. Was gewoon een overtreding trouwens, duidelijke duw. Dat viaplay is ook weer lekker kut, al twee keer een foutmelding gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei Socrates: Dat viaplay is ook weer lekker kut, al twee keer een foutmelding gehad. Typisch dat het altijd dezelfden zijn die klachten hebben, je zou bijna denken dat het karma is. McTominay is gewoon een goede voetballer, die je nodig hebt met vlindertjes als Antony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei Satyr: Typisch dat het altijd dezelfden zijn die klachten hebben, je zou bijna denken dat het karma is. McTominay is gewoon een goede voetballer, die je nodig hebt met vlindertjes als Antony Een goede voetballer Ga even ergens anders trollen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Moyes kreeg trouwens geen 20k boete voor het klagen over de scheids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Dat was geen pingel, of je moet Azpi zijn, dan is het wel een pingel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Een goede voetballer Ga even ergens anders trollen joh. 4e seizoen als basisspeler bij Man Utd, dan kan hij wel de minste van de elf zijn, hij behoort nog altijd tot de 1% van goede voetballers op deze wereld. Dat het niet jouw type speler is, maakt hem niet slecht. Dat hij geen Messi is, maakt hem niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Dat was gewoon een overtreding van Scott op Anthony. Dat de var niet gaat kijken is mij een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 4 minutes ago, Satyr said: Dat was geen pingel, of je moet Azpi zijn, dan is het wel een pingel. huh? dat was een schwalbe van Saka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten