Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Gullit is fan van Lukaku maar noemt hem Lukako. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) 9 minutes ago, Socrates said: Dat was nu juist in zijn voordeel. Had een vrije rol, was overal op het veld om passes te versturen. Dat kan omdat je ook nog leunt op Fred en McTominay. Als hij straks één van die twee rollen in moet vullen omdat Rashford/Sancho/Greenwood/Cavani etc ook moeten spelen, is hij toch altijd iets minder. als Ole een beetje inzicht heeft moet hij toch kunnen inzien dat die dat juist niet moet gaan doen… 14 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) was wel onder de indruk van Chalobah, ben benieuwd hoe die het vandaag gaat doen na 120 minuten woensdag 14 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 @oblomov Hij heeft in ieder geval gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) 14 minutes ago, delichris said: @oblomov Hij heeft in ieder geval gescoord. ik hoop dat die blijft dit seizoen, altijd leuk een speler uit de jeugd die doorbreekt. Dan hoef je Koundé ook niet te halen en kan Zouma fijn blijven (is ook fijn voor Ziyech) wat een start voor Aston Villa 14 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ja die krijgen even aan de broek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 8 minuten geleden zei oblomov: ik hoop dat die blijft dit seizoen, altijd leuk een speler uit de jeugd die doorbreekt. Dan hoef je Koundé ook niet te halen en kan Zouma fijn blijven (is ook fijn voor Ziyech) wat een start voor Aston Villa Koundé is echt een baasje, geweldige verdediger. Als je de middelen hebt zou ik het gewoon doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Chalobah motm nu nog Billy Gilmour motm tegen Liverpool 14 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Liverpool tegen Norwich blijft voor mij toch de Suarez-wedstrijd. Ongekend die wedstrijden, met name die twee thuiswedstrijden. Geweldige mooie doelpunten ook veelal, echt het kijken waard voor wie ze niet op het netvlies heeft staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Klopp zonder bril is echt unheimlich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ik zit even naar de titelkandidaat te kijken. Van Dijk is toch wel echt een goede transfer gebleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Nou bedankt KPN alleen thuis beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 9 uur geleden zei Kyrill: Nou bedankt KPN alleen thuis beschikbaar Helaas hebben we geen rechten om de BBC op 4g toegankelijk te mogen maken ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 53 minuten geleden zei rich ruzzian: Helaas hebben we geen rechten om de BBC op 4g toegankelijk te mogen maken ? Duidelijk thnx maat. Oooh als ik WiFi had aangezet had ie wel gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 19 uur geleden zei Socrates: Echt he. Wist je trouwens dat Frank de Boer in potentie ook een hele goede trainer is? Die zou Bruno Fernandes ook opstellen! Hij speelt niet echt linksbuiten, komt vooral vaak in centrale posities en komt daar ook het best tot zijn recht. Bij die laatste goal komt hij van de zijkant, maar ja, een strakke pass geven kan hij natuurlijk overal wel. Ja was meer hangend linksbuiten, beetje zoals Van de Beek ook vorig jaar af en toe moest spelen. Vind het maar een rare formatie maar gister heeft het goed uitgepakt. Ook knap dat ze echt niets hebben weggegeven gister, die 1-1 was niet eens een kans en er was een kans in de 88e minuut maar verder stond het wel echt goed achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Duidelijk thnx maat. Oooh als ik WiFi had aangezet had ie wel gedaan? Dat was ik nog vergeten erbij te zetten. Alleen je thuis wifi geeft BBC. WiFi ergens anders niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Dat was ik nog vergeten erbij te zetten. Alleen je thuis wifi geeft BBC. WiFi ergens anders niet. dank. Ik heb een website waar ik MOTD kan terug zien, prima. Verder vind ik heerlijk KPN tv tot nu toe. Vooral al die samenvattingen fijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Bruno Fernandes hattrick... Voor mij Pogba man of the match @delichris @oblomov @Regis @Rogier.@Pharrell @Socrates 4 assists bij 5 goals, epic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 27 minutes ago, Kyrill said: Bruno Fernandes hattrick... Voor mij Pogba man of the match @delichris @oblomov @Regis @Rogier.@Pharrell @Socrates 4 assists bij 5 goals, epic Pogba was klasse en Bruno ook… jammer dat het zo'n irritante types zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Pogba en Lingard was het irritantste duo in de Premier League, heeft Lingard volgens mij wel goed gedaan om bij West Ham te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Zo WHU was partijtje lekker aan spelen 2e helft tegen Newcastle zeg! Twijfel alleen of Soucek niet te vroeg inliep bij gestopte pingel van Antonio. Son zeg Ik met tegen zin mooie 1-0 net tegen City met assist van Bergwijn @Pharrell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Assist is een groot woord. Hij gaf de bal aan Son en die deed er wat leuks mee. Een echte assist is een voorzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 1 uur geleden zei Satyr: Assist is een groot woord. Hij gaf de bal aan Son en die deed er wat leuks mee. Een echte assist is een voorzet. Uhm nee. Dat laatste is onzin. Assist is degene die bal als laatste gaf aan de persoon die scoorde. Hoeft totaal geen voorzet te zijn, dat verzin je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Natuurlijk verzin ik dat niet Op papier krijgt Bergwijn de assist, maar hij had helemaal niks met de goal te maken, hij was toevallig de laatste die de bal raakte voordat Son scoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 hij had wel mogen scoren heej wat een kans had die op de 2-0 die bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten