Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 minutes ago, Socrates said:

Dat was nu juist in zijn voordeel. Had een vrije rol, was overal op het veld om passes te versturen. Dat kan omdat je ook nog leunt op Fred en McTominay. Als hij straks één van die twee rollen in moet vullen omdat Rashford/Sancho/Greenwood/Cavani etc ook moeten spelen, is hij toch altijd iets minder. 

als Ole een beetje inzicht heeft moet hij toch kunnen inzien dat die dat juist niet moet gaan doen…  

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, delichris said:

@oblomov Hij heeft in ieder geval gescoord.

ik hoop dat die blijft dit seizoen, altijd leuk een speler uit de jeugd die doorbreekt.  Dan hoef je Koundé ook niet te halen en kan Zouma fijn blijven (is ook fijn voor Ziyech)

wat een start voor Aston Villa :uhoh:

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei oblomov:

ik hoop dat die blijft dit seizoen, altijd leuk een speler uit de jeugd die doorbreekt.  Dan hoef je Koundé ook niet te halen en kan Zouma fijn blijven (is ook fijn voor Ziyech)

wat een start voor Aston Villa :uhoh:

Koundé is echt een baasje, geweldige verdediger. Als je de middelen hebt zou ik het gewoon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Socrates:

:-D Echt he. 

Wist je trouwens dat Frank de Boer in potentie ook een hele goede trainer is? Die zou Bruno Fernandes ook opstellen! 

Hij speelt niet echt linksbuiten, komt vooral vaak in centrale posities en komt daar ook het best tot zijn recht. Bij die laatste goal komt hij van de zijkant, maar ja, een strakke pass geven kan hij natuurlijk overal wel. 

Ja was meer hangend linksbuiten, beetje zoals Van de Beek ook vorig jaar af en toe moest spelen. Vind het maar een rare formatie maar gister heeft het goed uitgepakt. 

Ook knap dat ze echt niets hebben weggegeven gister, die 1-1 was niet eens een kans en er was een kans in de 88e minuut maar verder stond het wel echt goed achterin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rich ruzzian:

Dat was ik nog vergeten erbij te zetten. Alleen je thuis wifi geeft BBC. WiFi ergens anders niet. 

(y) dank. Ik heb een website waar ik MOTD kan terug zien, prima. Verder vind ik heerlijk KPN tv tot nu toe. Vooral al die samenvattingen fijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Assist is een groot woord. Hij gaf de bal aan Son en die deed er wat leuks mee. Een echte assist is een voorzet.

Uhm nee. Dat laatste is onzin. Assist is degene die bal als laatste gaf aan de persoon die scoorde. Hoeft totaal geen voorzet te zijn, dat verzin je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites