Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Heerlijke last minute winner.Maar jongens, jongens wat heeft die Bruno Fernandes toch een wagelijke graftakken kop. Zo juichen, kom op... je schiet een penal binnen, het is niet alsof je de hele verdediging hebt gepasseerd en de keeper hebt gestift om te scoren.

Edit GR vanwege een onwenselijke referentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Keeza:

Heerlijke last minute winner.Maar jongens, jongens wat heeft die Bruno Fernandes toch een wagelijke graftakken kop. Zo juichen, kom op... je schiet een penal binnen, het is niet alsof je de hele verdediging hebt gepasseerd en de keeper hebt gestift om te scoren.

Edit GR vanwege een onwenselijke referentie.

Vind hem denk ik de allernaarste speler op in ieder geval dit continent maar kon dit dan wel weer begrijpen. Krijgt de hele wedstrijd van alles naar zijn kop geslingerd, en nog belangrijker: kort daarvoor miste hij een grote kans waar het publiek hem compleet belachelijk voor maakte. Hoort er uiteraard bij, maar ik kan me dan wel goed voorstellen dat je even je gram haalt nadat je scoort. Maakt niet uit op welke manier dat dan is. Je zit helemaal volgepompt met adrenaline en dan wil je het natuurlijk weten als de fans die je de hele wedstrijd belachelijk maken en uitschelden door jouw toedoen alsnog teleurgesteld(er) naar huis gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites