delichris Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Weet je dat zeker? Amorim kon niet op tegen Ten Hag hoor. Wel als je ziet waar Sporting vandaan is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik kan eindelijk weer eens Arsenal live zien, helemaal volledig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 15 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan eindelijk weer eens Arsenal live zien, helemaal volledig Zal wel weer met 10 of 9 man eindigen, nare schopploeg is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november goeie kopbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei Satyr: Zal wel weer met 10 of 9 man eindigen, nare schopploeg is het. Voor jou maakt toch niks uit, jij hebt er 0 in je FPL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Nou @Urbeto @bas huijsmans dit Arsenal gaat idd helaas absoluut geen kampioen worden nee. Odegaard of niet, het is enorm pover. Havertz kan niks creeren, Saka niet , Trossard niet, Rice is al helemaal slecht nee dit kan eens heel mooi seizoen worden voor Slot en Liverpool... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november City en Liverpool verliezen ook zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 minuten geleden zei Satyr: City en Liverpool verliezen ook zo te zien Of niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) City zal nog wel met 2-3 winnen. Toch niet. 2 november bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Wat een belangrijke overwinning zeg. gaan we ook nog eens er in geloven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 December gaat een hele belangrijke worden voor Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 uur geleden zei bas huijsmans: Weet je dat zeker? Amorim kon niet op tegen Ten Hag hoor. Sporting wordt kampioen van Portugal wel eens,Ajax nog nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 15 uur geleden zei Kyrill: Sporting wordt kampioen van Portugal wel eens,Ajax nog nooit Maar dan kijk je alleen naar de Portugese competitie. Sporting won nog nooit de Eredivisie en in de Premier League hebben ze allebei nog nooit iets gepresteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november (bewerkt) 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar dan kijk je alleen naar de Portugese competitie. Sporting won nog nooit de Eredivisie en in de Premier League hebben ze allebei nog nooit iets gepresteerd Ruben Amorim is 2x kampioen geworden met Sporting 1x de Portugeze Super Cup gewonnen, 3x Portugeze beker gewonnen. Hoevaak is ETH kampioen geworden(buiten Nederland bv?) Ook heeft Ruben Amorim 229 matches de leiding gehad over Sporting met een PPM van 2.28 bron; https://www.transfermarkt.com/ruben-amorim/profil/trainer/65202 Dus leuk en aardig misschien keer ''verloor'' van ETH en Ajax maar in die tijd won Ajax en ETH ook van bv Real en Juventus Dat laatste klopt maar ETH heeft in Engeland al bijna 2,5 jaar de tijd gehad en Ruben moet nog beginnen natuurlijk hé goh........... 3 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 1 minuut geleden zei Kyrill: Ruben Amorim is 2x kampioen geworden met Sporting 1x de Portugeze Super Cup gewonnen, 3x Portugeze beker gewonnen. Hoevaak is ETH kampioen geworden(buiten Nederland bv?) Ook heeft Ruben Amorim 229 matches de leiding gehad over Sporting met een PPM van 2.28 bron; https://www.transfermarkt.com/ruben-amorim/profil/trainer/65202 Dus leuk en aardig misschien keer ''verloor'' van ETH en Ajax maar in die tijd won Ajax en ETH ook van bv Real en Juventus Dat laatste klopt maar ETH heeft in Engeland al bijna 2,5 jaar de tijd gehad en Ruben moet nog beginnen natuurlijk hé goh........... Gelukkig stond er ook geen knipoog achter mijn bericht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 17 minuten geleden zei Kyrill: Ruben Amorim is 2x kampioen geworden met Sporting 1x de Portugeze Super Cup gewonnen, 3x Portugeze beker gewonnen. Hoevaak is ETH kampioen geworden(buiten Nederland bv?) Ook heeft Ruben Amorim 229 matches de leiding gehad over Sporting met een PPM van 2.28 bron; https://www.transfermarkt.com/ruben-amorim/profil/trainer/65202 Dus leuk en aardig misschien keer ''verloor'' van ETH en Ajax maar in die tijd won Ajax en ETH ook van bv Real en Juventus Dat laatste klopt maar ETH heeft in Engeland al bijna 2,5 jaar de tijd gehad en Ruben moet nog beginnen natuurlijk hé goh........... Weet niet of je het weet, maar Ruben Amorim is een Portugees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Op 3-11-2024 om 11:52 zei bas huijsmans: Gelukkig stond er ook geen knipoog achter mijn bericht Nee stond er idd niet, helemaal niks maar wat maakt het uit? Is ook mijn zondag en moet straks voor de 3e dag op rij werken.... Ik mag toch reageren hoe ik wil, net als jij dat ook mag? Natuurlijk weet ik dat het een Portugees is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Wel zin in de wedstrijd vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Mooi potje inderdaad, Tottenham tegen Aston Villa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Yes 1-0 Bruno. Heerlijk hoe Ruud ook juicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Ik gun mijn all time favourite Ruuuuuuuuuud echt de wereld maar wat was het weer slecht gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Je kunt ook niet echt anders verwachten toch? Bij PSV werd al snel duidelijk dat Ruud tactisch geen meesterbrein is, en hij staat pas een paar dagen alleen voor de groep. Volgende twee potten moeten wel echt gewonnen worden gezien de tegenstanders, alleen op basis van het materiaal van United al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 7 uur geleden zei Thierryvane: Ik gun mijn all time favourite Ruuuuuuuuuud echt de wereld maar wat was het weer slecht gister. Gisteren met een schuin oog gekeken, maar van wat ik zag was het niet slecht hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Dan zou ik voortaan altijd met een schuin oog kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 2 uur geleden zei delichris: Gisteren met een schuin oog gekeken, maar van wat ik zag was het niet slecht hoor. Heb je daar die Manchester United bril voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten