Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar dan kijk je alleen naar de Portugese competitie. Sporting won nog nooit de Eredivisie en in de Premier League hebben ze allebei nog nooit iets gepresteerd

Ruben Amorim is 2x kampioen geworden met Sporting 1x de Portugeze Super Cup gewonnen, 3x Portugeze beker gewonnen. Hoevaak is ETH kampioen geworden(buiten Nederland bv?) Ook heeft Ruben Amorim 229 matches de leiding gehad over Sporting met een PPM van  2.28

bron;

https://www.transfermarkt.com/ruben-amorim/profil/trainer/65202

Dus leuk en aardig misschien keer ''verloor'' van ETH en Ajax maar in die tijd won Ajax en ETH ook van bv Real en Juventus:classic_ninja:

Dat laatste klopt maar ETH heeft in Engeland al bijna 2,5 jaar de tijd gehad en Ruben moet nog beginnen natuurlijk hé goh...........

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Ruben Amorim is 2x kampioen geworden met Sporting 1x de Portugeze Super Cup gewonnen, 3x Portugeze beker gewonnen. Hoevaak is ETH kampioen geworden(buiten Nederland bv?) Ook heeft Ruben Amorim 229 matches de leiding gehad over Sporting met een PPM van  2.28

bron;

Dus leuk en aardig misschien keer ''verloor'' van ETH en Ajax maar in die tijd won Ajax en ETH ook van bv Real en Juventus

Dat laatste klopt maar ETH heeft in Engeland al bijna 2,5 jaar de tijd gehad en Ruben moet nog beginnen natuurlijk hé goh...........

Gelukkig stond er ook geen knipoog achter mijn bericht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

bron;

Dus leuk en aardig misschien keer ''verloor'' van ETH en Ajax maar in die tijd won Ajax en ETH ook van bv Real en Juventus:classic_ninja:

Weet niet of je het weet, maar Ruben Amorim is een Portugees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2024 om 11:52 zei bas huijsmans:

Gelukkig stond er ook geen knipoog achter mijn bericht

Nee stond er idd niet, helemaal niks maar wat maakt het uit? Is ook mijn zondag en moet straks voor de 3e dag op rij werken.... Ik mag toch reageren hoe ik wil, net als jij dat ook mag?

Natuurlijk weet ik dat het een Portugees is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook niet echt anders verwachten toch? Bij PSV werd al snel duidelijk dat Ruud tactisch geen meesterbrein is, en hij staat pas een paar dagen alleen voor de groep. Volgende twee potten moeten wel echt gewonnen worden gezien de tegenstanders, alleen op basis van het materiaal van United al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites