Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Acquafresca:

Alisson wss weken afwezig, waaronder tegen Chelsea en Arsenal. Mooi kut. Konate en VVD hebben maar 2 goals tegen gehad in de competitie. Alisson wordt vaak vergeten in die positieve berichten over ze. 

0-1 tegen CP dus. Altijd een lastige tegenstander. Mooi dat we die ook hebben gehad. 

Wat een assist van Raul Jimenez tho

Komende weken/maanden sowieso pittige duels met als toetje Real Madrid en Man City achter elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ziet de VAR 3-4 minuten nodig had,om buitenspel uit te sluiten bij de 2-1 van Martinelli gisteren, schaf die hele VAR dan maar net zo goed af :-D

Dat was zo duidelijk geen buitenspel en ze deden er veels te lang over. Heel wat anders wel over Arsenal, King Cobra Kai Havertz nu 7 thuis duels op rij gescoord _O_:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keeza:

Ja, die kan wel tegen een bal aantrappen. Ik hoop alleen dat hij dit vast weet te houden. Vond Tierney en zelfs Zinchenko ook goed op de LB in hun eerste periode. 

Eens eens, waren Tierney en Zinny ook ja, absoluut. Riccardo kan ook erg goed de bal afpakken! Maar wel heerlijk hoeveel opties we nu in de selectie/verdediging hebben, hadden 2 jaar geleden titel weggegooid vanwege Holding en Kiwior(die nog moest wennen) nu hebben we Jurrien Timber, Tomiyasu, Saliba, White , Gabriel Magalhaes, Zinchenko, Calafiori, Kiwior, Tierney:cheer:_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Acquafresca wat vindt je er van dat de kans zeer zeer groot is, TAA jullie komende zomer gratis gaat verlaten?

Hij heeft nog altijd geen nieuw contract getekend en vanaf 1 januari kan ie al contract gaan tekenen bij bv Real, Bayern, Barcelna whatever.. Hij is pas net 26 en is al een Legend, en zo bedankt ie Liverpool terug...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

@Acquafresca wat vindt je er van dat de kans zeer zeer groot is, TAA jullie komende zomer gratis gaat verlaten?

Hij heeft nog altijd geen nieuw contract getekend en vanaf 1 januari kan ie al contract gaan tekenen bij bv Real, Bayern, Barcelna whatever.. Hij is pas net 26 en is al een Legend, en zo bedankt ie Liverpool terug...

Dit is nogal een voorbarige conclusie. Er zijn gesprekken gaande en bij Liverpool lekt er sowieso altijd vrij weinig naar de pers dus de kans is ook gewoon ruim aanwezig dat ze er wel uit komen. Dus om nu al te zeggen dat hij ondankbaar is, is een klein beetje overdreven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap hem wel. Kijk afgelopen zomer, hele zomer de tijd gehad om een verdedigende middenvelder te halen, niet gelukt. Nu al 2/3 jaar zelfde probleem. Gelukkig is Gravenberch opgestaan. Club heeft de ambitie om zelf voorzienend te zijn. Spelers hebben dat niet, die willen elk jaar prijzen winnen. Natuurlijk hoop ik dat hij blijft, maar ik zou het ergens wel begrijpen dus. Ik zou het wel dom vinden als die naar een andere club dan RMadrid zou gaan. Bij de rest ga je sportief gezien echt niet vooruit, misschien wel financieel maar bij Liverpool kan die blijkbaar ook 300k pw verdienen. 

Met Salah en VvD zelfde probleem. Die zijn stukken ouder natuurlijk, maar kunnen echt wel nog 2 jaar dit niveau aanhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arles:

Dit is nogal een voorbarige conclusie. Er zijn gesprekken gaande en bij Liverpool lekt er sowieso altijd vrij weinig naar de pers dus de kans is ook gewoon ruim aanwezig dat ze er wel uit komen. Dus om nu al te zeggen dat hij ondankbaar is, is een klein beetje overdreven. 

Voorbarig? :D Je hebt nog max 2,5 maand te tijd, zo niet minder, als iets wel niet voorbarig is, is dit het wel LOL er zit gigantisch veel haast bij...

2 minuten geleden zei Acquafresca:

Ik snap hem wel. Kijk afgelopen zomer, hele zomer de tijd gehad om een verdedigende middenvelder te halen, niet gelukt. Nu al 2/3 jaar zelfde probleem. Gelukkig is Gravenberch opgestaan. Club heeft de ambitie om zelf voorzienend te zijn. Spelers hebben dat niet, die willen elk jaar prijzen winnen. Natuurlijk hoop ik dat hij blijft, maar ik zou het ergens wel begrijpen dus. Ik zou het wel dom vinden als die naar een andere club dan RMadrid zou gaan. Bij de rest ga je sportief gezien echt niet vooruit, misschien wel financieel maar bij Liverpool kan die blijkbaar ook 300k pw verdienen. 

Met Salah en VvD zelfde probleem. Die zijn stukken ouder natuurlijk, maar kunnen echt wel nog 2 jaar dit niveau aanhouden.

Duidelijk, thnx maat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Voorbarig?  Je hebt nog max 2,5 maand te tijd, zo niet minder, als iets wel niet voorbarig is, is dit het wel LOL er zit gigantisch veel haast bij...

Duidelijk, thnx maat!

Het werkt niet zoals in FM hè. Het is niet zo dat op 1 januari plots alle hongerige managers op de stoep staan. Als Trent wil blijven praten met Liverpool houdt ie de rest gewoon af.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Het werkt niet zoals in FM hè. Het is niet zo dat op 1 januari plots alle hongerige managers op de stoep staan. Als Trent wil blijven praten met Liverpool houdt ie de rest gewoon af.

Dat klopt maar voorbarig is klinklare onzin, het is super urgent ze hem zsm verlengen iig....

En als Trent ze echt had willen afhouden, dan had ie allang nieuwe deal getekend.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Dat klopt maar voorbarig is klinklare onzin, het is super urgent ze hem zsm verlengen iig....

Er zit inderdaad enige urgentie achter maar dat neemt niet weg dat het veel

te vroeg is om te zeggen dat de kans ‘zeer zeer groot’ is dat hij vertrekt en hem nu al ondankbaar te noemen. Daarnaast is het in januari nog steeds niet 100% zeker het geval dat hij vertrekt als hij tegen die tijd nog niet heeft verlengd. Dus ja, voorbarig inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arles:

Er zit inderdaad enige urgentie achter maar dat neemt niet weg dat het veel

te vroeg is om te zeggen dat de kans ‘zeer zeer groot’ is dat hij vertrekt en hem nu al ondankbaar te noemen. Daarnaast is het in januari nog steeds niet 100% zeker het geval dat hij vertrekt als hij tegen die tijd nog niet heeft verlengd. Dus ja, voorbarig inderdaad. 

Nope

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kyrill:

En als Trent ze echt had willen afhouden, dan had ie allang nieuwe deal getekend.

Je begrijpt dat Trent er financieel geen belang bij heeft om zo snel mogelijk te verlengen hé? Het is gewoon een spelletje tussen zaakwaarnemer en de club. Dat neemt niet weg dat ze er nog steeds gewoon uit kunnen gaan komen. De aandacht is terecht, maar die paniek is erg voorbarig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-10-2024 om 10:56 zei Kyrill:

Hij is pas net 26 en is al een Legend, en zo bedankt ie Liverpool terug...

Hij is Liverpool toch niks verschuldigd? Ze hebben volgens mij heel veel aan elkaar gehad, dus ook een transfervrij vertrek zou daaraan niets moeten afdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tim':

Hij is Liverpool toch niks verschuldigd? Ze hebben volgens mij heel veel aan elkaar gehad, dus ook een transfervrij vertrek zou daaraan niets moeten afdoen.

Vindt je dat echt? Hij zit al sinds zijn youth career sinds 2004 bij de club....

En hij heeft een 9.3 miljoen salaris in dollars per jaar, wat neer komt op 8.5 miljoen per jaar. Jammer dat de kans in iedergeval flink aanwezig is, hij niet gaat verlengen, en Liverpool niet eens een transfersom gaat ontvangen aan hem. C'est la vie dan maar. Mbappe vind ik een heel ander en niet vergelijkbaar geval. Hij zat al bij Monaco, en was toen eigenljk al goed genoeg voor het buitenland maar ging toch voor heel veel geld naar PSG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Kyrill:

Vindt je dat echt? Hij zit al sinds zijn youth career sinds 2004 bij de club....

En hij heeft een 9.3 miljoen salaris in dollars per jaar, wat neer komt op 8.5 miljoen per jaar. Jammer dat de kans in iedergeval flink aanwezig is, hij niet gaat verlengen, en Liverpool niet eens een transfersom gaat ontvangen aan hem. C'est la vie dan maar. Mbappe vind ik een heel ander en niet vergelijkbaar geval. Hij zat al bij Monaco, en was toen eigenljk al goed genoeg voor het buitenland maar ging toch voor heel veel geld naar PSG.

Ja, dat vind ik zeker. Hij heeft voor dat geld toch een hoop voor de club betekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TRENT ALEXANDER-ARNOLD HAPPY TO GIVE LIVERPOOL TIME TO GET CONTRACT RENEWAL DONE

Trent is willing to show his boyhood club respect and allow them as much time as needed to come up with a suitable offer.

Komt van de meest betrouwbare bron rondom Liverpool :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Trent is willing to show his boyhood club respect" Wat een absolute bullshit :-D

Mooi hoor als hij wil verlengen, altijd leuk als zo'n speler langer bij een club blijft. Maar alsof het anders respectloos zou zijn, hou op zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Kan niet kijken ivm werk,kan iemand mij vertellen of rode kaart van Saliba, terecht is?

Evanilson was alleen weg naar doel zonder ingrijpen van Saliba, dus gewoon terecht.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites