Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Hopelijk blijft Ten Hag ook nog even als dit nog maar het begin is.

Ik tel daar 7 spelers(?) die in de tijd van Ten Hag zijn (terug) gekomen. Dus wel degelijk heel wat spelers die onder normale omstandigheden onder Ten Hag basis zouden staan, op Casemiro centraal achterin na. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei AntiChrist7:

Sancho weigerde zich te verontschuldigen tegenover ETH, en als straf moet hij nu een CL finale spelen ipv 4-0 te verliezen van Palace

Goh, iemand heeft een massaal gelikete Facebook post gekopieerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nominaties zijn weer zo random.

Foden en Isal genomineerd voor poty, maar geen Salah, Saka of Rodri. Udogie en Mainoo genomineerd voor ypoty, maar geen Elliot of Gordon. 

Ik denk dat Watkins de eerste wint (al vind ik dat Odegaard en Rice het net zo hard verdienen). Palmer is de reden dat Chelsea geen degradatie vrees heeft, no brainer voor de tweede. 

Emery voor moty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei cimbomcu:

Oh oh Son, had Arsenal kampioen kunnen maken..

Komt Akanji ook echt heel goed weg. Die deed me weer even denken aan z’n Dortmund tijd :mmm:

Moet toch wel heel raar lopen als City geen kampioen wordt dit weekend. Knappe prestatie van zowel City als Arsenal dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 80% van de wedstrijden van Arsenal, dit seizoen niet live kunnen zien, door werk helaas...

Het is nog niet over over. Als City gelijk speelt tegen Westham thuis, kunnen we nog kampioen worden! City gaat dit seizoen thuis 13 winst 5 gelijk, hopelijk 6e gelijkspel...

En Westham is niet eens super slecht uit dit seizoen, met tot dusver 7 winst 2 gelijk en 9 verlies in uitduels.

Maar nee als Spurs thuis al 0-2 verliest van City, zie ik het helaas somber in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Michaelinho*:

Van die opstelling van United springen toch ook echt de tranen in je ogen 

Gatverdamme inderdaad zeg. 

Ik zie gewoon genoeg goede spelers op de bank, wat is daarmee aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik volg United niet zo intensief. Maar ik begreep dat Martinez en Rashford nog deels geblesseerd/niet fit zijn. Højlund zou gespaard worden vanwege frisheid, maar dat werd in twijfel getrokken bij Viaplay. En Eriksen gewoon gepasseerd denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Rashford en Martinez komen terug van blessure. Hojlund heeft rust gekregen. Eriksen staat al weken wissel. En Antony tja.

Op zich was er met de opstelling niets mis mee. Als je gewoon geen fitte centrale verdedigers hebt dan moet je wel iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei La Pulga:

image.png.fe3f80b18539387f43f7cbb4699fa1cd.png

Laat ik zo zeggen als Arsenal kampioen word ga ik Jetro Willems flashbacks krijgen die (uit mijn hoofd) gokte 2014 ofzo? Als enige dacht dat PSV nog kampioen kon worden, en dat Ajax het niet werd vanwege de goal van Bryan Smeets toen der tijd De Graafschap?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Klopps laatste wedstrijd. Voelt bijna pijnlijker dan Gerrards vertrek. 

En ook de afscheid van Thiago en Matip. Vooral de tweede is ook een onmisbaar speler geweest voor Klopp. Over de eerste: tja; qua talent misschien wel de beste middenvelder ooit, maar vreselijk blessure gevoelig. Had een heel andere carrière kunnen hebben. 

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites