Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bogatyr:

Die Antony is toch één van de slechtste aankopen ooit in de geschiedenis van de Premier League hoor.

Manchester United Top 20 WORST signings according to FourFourTwo:

1 - Bebe
2 - Paul Pogba
3 - Eric Djemba-Djemba
4 - Ralph Milne
5 - Donny van de Beek
6 - Alexis Sanchez
7 - Harry Maguire 
8 - Massimo Taibi
9 - Jadon Sancho
10 - Angel Di Maria
11 - Radamel Falcao 
12 - Morgan Schneiderlin
13 - Kleberson
14 - Diego Forlan
15 - Owen Hargreaves
16 - Henrikh Mkhitaryan 
17 - Wilfried Zaha
18 - Manucho
19 - Karel Poborsky
20 - Garry Birtles

Kwam dit toevallig op Facebook tegen, Antony mag inderdaad samen met Pogba op 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-11-2023 om 19:27 zei Jotew:

Chelsea - City, wat een bizar sicke pot, wat een niveau!

Ja wat een helden pot zeg, niet normaal _O_

:classic_love:

Ik mis door werk nu helaas steeds vaker Arsenal wedstrijden, maar prima.

Maar wat me wel opvalt de VAR en PGMOL in de PL, zijn echt schandalig slecht!!

En ik irriteer me aan alle ''haat'' reacties over Arsenal op Instagram, Youtube en The Athletic.

Als we dit moyenne volhouden haalt Arsenal max 3-5 PL nederlagen, heel dit seizoen, dat kan genoeg zijn voor de titel maar hoeft niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Belachelijk, City doet het zelfde, maar dan erger, en is nog steeds niet gestraft....

Dus is deze straf dan belachelijk of is het belachelijk dat City nog niet gestraft is? Daarnaast loopt het onderzoek nog naar City en is dat een compleet andere situatie dan deze.

Hier is Everton dus blijkbaar al schuldig bevonden en de bewijzen zijn er dan denk ik ook voor, dus dan lijkt het me logisch dat ze gestraft worden. Of de 10 punten aftrek terecht zijn of niet zal ik dan ook niet zo weten. Dit heeft verder niets met City te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dus is deze straf dan belachelijk of is het belachelijk dat City nog niet gestraft is? Daarnaast loopt het onderzoek nog naar City en is dat een compleet andere situatie dan deze.

Hier is Everton dus blijkbaar al schuldig bevonden en de bewijzen zijn er dan denk ik ook voor, dus dan lijkt het me logisch dat ze gestraft worden. Of de 10 punten aftrek terecht zijn of niet zal ik dan ook niet zo weten. Dit heeft verder niets met City te maken

Oke oke, kalm aan. Deze straf voor Everton is terecht, ik vind belachelijk dat straf voor City nog niet is bepaald ;)

City zal wel veel rijkere advocaten hebben, waardoor er niks gaat gebeuren ;)

Kijk alleen al vroeger naar FPP, Ac Milan werd in Europa wel gestraft maar PSG en Barcelona niet etc

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Oke oke, kalm aan. Deze straf voor Everton is terecht, ik vind belachelijk dat straf voor City nog niet is bepaald

City zal wel veel rijkere advocaten hebben, waardoor er niks gaat gebeuren

Ik ben kalm hoor. Weet niet waar je op baseert dat ik dat niet ben, maar ja.

Denk dat de aantijgingen tegen City gewoon veel complexer zijn en dat daar ooit ook gewoon een uitspraak gaat komen. Pas als die uitspraak er is en als er bewijs is tegen die aantijgingen kunnen we inschatten of deze straf passend is. Volgens mij gaan de aantijgingen tegen City ook niet zo zeer over te veel verlies over de periode, maar meer over hoe en wat City aan hun geld kwam, maar correct me if i'm wrong.

7 minuten geleden zei Kyrill:

Kijk alleen al vroeger naar FPL, Ac Milan werd in Europa wel gestraft maar PSG en Barcelona niet etc

Je bedoelt hier denk ik FFP (Financial Fair Play) ipv FPL (Fantasy Premier League)? Vervelende afkortingen ook allemaal haha ;) 

Maar Barca heeft die straf niet gekregen dacht ik omdat zij nu via heel veel rare constructies en op heel veel verschillende bizarre manieren wel aan geld komen. FFP gaat er over dat je in een bepaalde periode niet meer mag uitgeven dan dat er binnenkomt qua omzet. Bij PSG zal dat vast ook op allemaal manieren geregeld zijn dat het wel klopt qua inkomsten en dat ze daarom niet gestraft zijn.

Ten slotte is het verschil ook nog dat Everton door de Premier League gestraft is op basis van de: the Premier League's profitability and sustainability rules en dat de straf voor AC Milan door de UEFA is uitgedeeld op basis van hun FFP regels. Andere regels en andere instanties (maar wellicht even corrupt :classic_tongue:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

What are the charges?

Manchester City have been charged with breaking financial fair play rules around 100 times over a nine-year period, which starts in 2009 and goes on until 2018. You have to bear in mind that, during the period, Man City won the Premier League three times.

https://www.skysports.com/football/news/11679/12804623/man-city-premier-league-charges-explained-what-are-they-what-could-punishment-be-whats-the-timescale

Eens met wat @Satyr  zegt.

@bas huijsmans hahaha ja honest misstake. Onderzoek tegen City begon Februari dit jaar, tegen Everton rond Maart.

Als over periode van 2009 tot en met 2018 gaat(City) zie ik het onderzoek wel wat langer duren, toch vrees ik als denk vele andere, dat hun straf helaas heel erg gaat meevallen. Aantijgingen tegen City zijn dus over financial fair play aka FFP

Link naar opmerking
Deel via andere websites