AntiChrist7 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 17 minuten geleden zei Bingbangboem: Met wat geluk mag hij mee naar het WK. Om op de bank te zitten of Hazard zijn hamburgers te halen wss, Martinez kennende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Chelsea gelukkig is @Azpi even weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bingbangboem: Met wat geluk mag hij mee naar het WK. 57 minuten geleden zei AntiChrist7: Om op de bank te zitten of Hazard zijn hamburgers te halen wss, Martinez kennende Martinez is op zijn kop gevallen als hij Trossard niet meeneemt. Regelrechte schande. Hij hoeft geen kapitein te zijn zoals Belgen zo mooi zeggen, niet meenemen zou belachelijk zijn. Hazard moet eerder thuis blijven, Trossard verdiend het veel meer 29 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 16 minuten geleden zei Kyrill: Martinez is op zijn kop gevallen als hij Trossard niet meeneemt. Regelrechte schande. Hij hoeft geen kapitein te zijn zoals Belgen zo mooi zeggen, niet meenemen zou belachelijk zijn. Hazard moet eerder thuis blijven, Trossard verdiend het veel meer Hij gaat hem meenemen. Enkel niet basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Conte, wereldtrainer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Weer veel geluk gehad precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 @Aaron21 vindt je Liverpool nog steeds zo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: @Aaron21 vindt je Liverpool nog steeds zo goed? @RubenS2 verbeter dit eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Zojuist zei Aaron21: @RubenS2 verbeter dit eens. Is dat ja of een nee op mijn vraag ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: @Aaron21 vindt je Liverpool nog steeds zo goed? *vind je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 14 minuten geleden zei Kyrill: Is dat ja of een nee op mijn vraag ;)? beetje moe van de scheve vergelijkingen tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Aaron21: beetje moe van de scheve vergelijkingen tbh. Beetje moe van weer geen normaal antwoord krijgen tbh. Ik vergeleek nu niks, stelde een vraag 4 posts verder nog steeds geen antwoord op heb 29 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Bedtijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei La Pulga: Bedtijd Ik herinner me dat je verliefd op Messi bent? Iets wat niemand hier ooit eerder had gehoord maar dan echt nooit.... Hij is iig geen echte United fan, die zouden genieten eerder van Malaise van Liverpool dan het goed praten. 29 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Kareltje weer dronken van de fanta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 1 uur geleden zei Dansmeister: Kareltje weer dronken van de fanta? Eerder cola zero dan Ik stel 4x vraag aan hem, krijg 0x antwoord. En dan gaat hij lopen lullen ik vergelijking maakte, deed ik in dit geval helemaal niet Beperk je voortaan maar tot Ajax topic waar je wel wat inhoudelijks te melden hebt. Vanmiddag Arsenal om 15:00 tegen Notthingham Forrest ik ga voor 2-0 overwinning met goals van Xhaka en eindelijk weer Jesus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 15 minuten geleden zei Kyrill: Eerder cola zero dan Ik stel 4x vraag aan hem, krijg 0x antwoord. En dan gaat hij lopen lullen ik vergelijking maakte, deed ik in dit geval helemaal niet Beperk je voortaan maar tot Ajax topic waar je wel wat inhoudelijks te melden hebt. Vanmiddag Arsenal om 15:00 tegen Notthingham Forrest ik ga voor 2-0 overwinning met goals van Xhaka en eindelijk weer Jesus. Begrijp je niet hoe fucking irritant je bent? Kijk hoe je de vraag stelt naar hem man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) Je stelt geen oprechte vraag, je provoceert. Net als je altijd doet. Iemand taggen die ergens (volgens jou) ongelijk in had, even op zijn nummer willen zetten, en dan de gebeten hond spelen als iemand daar wat van vindt. En dan even stoer doen tegen Dans Je bent echt weer volledig kut bezig de laatste maanden, Kyrill. 30 oktober 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 1) Hij is godverdomme niet eens voor Liverpool maar voor United 2) Hij zegt dat ik weer vergelijk deed ik niet 3) United fans zijn normaal juist blij als Liverpool slecht speelt 4) Ik heb op dit seizoen na zoveel provocerende vragen en opmerkingen beantwoord van iedereen hier over Arsenal en godverdomme wel gewoon geantwoord 30 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) United kan goede zaken doen nu Chelsea ook verloren heeft. Als Forest ook even zijn werk doet en wint van Arsenal dan kan United klimmen in de stand en dichterbij City en Arsenal komen. @Kyrill is dat gescheld nou echt nodig? Je hoeft echt geen godverdomme te gaan zeggen om eenpunt te maken. 30 oktober 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ja dat is nodig ik ben echt heel boos en dat is nog het minste ''scheldwoord'' ik kan bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Zojuist zei Kyrill: Ja dat is nodig ik ben echt heel boos en dat is nog het minste ''scheldwoord'' ik kan bedenken. Dan niet gaan janken als je een ban krijgt. Want je bent nu bezig als een klein kind die zijn zin niet krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Zojuist zei delichris: Dan niet gaan janken als je een ban krijgt. Want je bent nu bezig als een klein kind die zijn zin niet krijgt. Nee zeker niet heb ik bij de vorige ban ook niet gedaan 0.0x zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Nee zeker niet heb ik bij de vorige ban ook niet gedaan 0.0x zelfs Maar wel steeds online proberen te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei delichris: Maar wel steeds online proberen te komen Dat zijn jouw conclusies en aannames Niet de mijne. Gaat iemand ooit nog inhoudelijk reageren? Ik denk niet dat Arsenal vandaag gaat verliezen in eigen huis. @PJHoutman je hebt een goed punt, bedankt. 30 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten