Azpi Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Chelsea en Leicester rond over Fofana deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Lijkt nu toch echt te gebeuren. Klopp heeft toegegeven dat hij verkeerd zat met "geen middenvelder nodig". FDJ en Neves worden genoemd. Ik zou zeggen haal voor dat geld Barella al vind ik Neuhaus ook een geweldenaar. Maar iets in me zegt dat ze uitkomen op JWP of Sander Berge. Berge is Henderson met een andere nationaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Op 25-8-2022 om 18:03 zei Socrates: De Gea; Dalot, Varane, Martinez, Malacia; Casemiro, Eriksen; X, Bruno, X; X. De X'en hangt er vanaf wie er nog komt. Sancho staat sowieso op een vleugel. De Gea Dalot, Varane, Martinez, Malacia Casemiro, Eriksen Sancho, Fernandes, Martial Rashford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 24 minuten geleden zei Kyrill: De Gea Dalot, Varane, Martinez, Malacia Casemiro, Eriksen Sancho, Fernandes, Martial Rashford huh, hey Karel! Ben je gehackt? Martial en Rashford omdraaien en je bent er inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 9 hours ago, Acquafresca said: Lijkt nu toch echt te gebeuren. Klopp heeft toegegeven dat hij verkeerd zat met "geen middenvelder nodig". FDJ en Neves worden genoemd. Ik zou zeggen haal voor dat geld Barella al vind ik Neuhaus ook een geweldenaar. Maar iets in me zegt dat ze uitkomen op JWP of Sander Berge. Berge is Henderson met een andere nationaliteit. JWP is wel echt een hele goede speler. Zo underrated Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Rashford heeft toch veel te weinig rendement om in de spits te kunnen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 4 minuten geleden zei Azpi: JWP is wel echt een hele goede speler. Zo underrated Wie is JWP? En waarom vindt je Neuhaus zo goed @Acquafresca ? Volg je Gladbach zo veel :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Just now, Kyrill said: Wie is JWP? En waarom vindt je Neuhaus zo goed @Acquafresca ? Volg je Gladbach zo veel :)? James Ward-Prowse van Southampton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 2 minuten geleden zei Azpi: James Ward-Prowse van Southampton Oh ja natuurlijk! Heerlijke speler dat ja, zkr wel beter dan Harvey Elliot en Henderson en Milner iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) En hij heeft ook een ideaal karakter en een goede mentaliteit. Edit: Casemiro op de bank, McTominay in de basis 27 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 1 uur geleden zei Azpi: JWP is wel echt een hele goede speler. Zo underrated Maar niet 100 miljoen+ waard, want dat is wat Southampton wil hebben. Maar gezien Grealish voor 100m pond naar City ging, United Maguire koopt voor 90 en Chelski 100 miljoen voor Fofana gaat betalen zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) 18 minutes ago, Lazy said: Maar niet 100 miljoen+ waard, want dat is wat Southampton wil hebben. Maar gezien Grealish voor 100m pond naar City ging, United Maguire koopt voor 90 en Chelski 100 miljoen voor Fofana gaat betalen zijn de wonderen de wereld nog niet uit. het is geen 100 miljoen voor Fofana het is 66 miljoen pond + 8 in mogelijke add ons dat is 77.8 miljoen euro up front en je vergeet 70 miljoen euro voor Isak. Dat is ook best veel. 27 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 19 minuten geleden zei Lazy: Maar niet 100 miljoen+ waard, want dat is wat Southampton wil hebben. Maar gezien Grealish voor 100m pond naar City ging, United Maguire koopt voor 90 en Chelski 100 miljoen voor Fofana gaat betalen zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ja James is dan al 27. Hij is beste van hun ploeg samen met Livramento en Che Adams. En hij is 32 miljoen waard en maar liefst nog contract tot 2026 snap ik dat Southampton zoveel voor hem wilt, kan altijd proberen zijn gekkere dingen gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Just now, Kyrill said: Ja James is dan al 27. Hij is beste van hun ploeg samen met Livramento en Che Adams. En hij is 32 miljoen waard en maar liefst nog contract tot 2026 snap ik dat Southampton zoveel voor hem wilt, kan altijd proberen zijn gekkere dingen gebeurd. ik vind die Lavia ook een leuke speler bij S'hampton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Zojuist zei Azpi: ik vind die Lavia ook een leuke speler bij S'hampton Ik heb hem nog te weinig gezien, ga nu opletten, thnx man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Dat die bal er niet in ging is heel knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 14 minuten geleden zei delichris: Dat die bal er niet in ging is heel knap. Eens, buiten die flipperkast moment, is het van beide teams wel erg matig. Denk 2e helft laat schieten als neutrale kijker . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Snap ik. Hoogstaand is het in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 met die Bella-Kotchap hebben ze ook weer een goede speler binnen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 53 minuten geleden zei Azpi: het is geen 100 miljoen voor Fofana het is 66 miljoen pond + 8 in mogelijke add ons dat is 77.8 miljoen euro up front en je vergeet 70 miljoen euro voor Isak. Dat is ook best veel. In totaal gaat die easy boven de 100 miljoen komen. Wat ik las zijn de add-ons super simpel te behalen (als in top 4 eindigen, minimaal 25 wedstrijden etc.). Heb ook al diverse malen gelezen dat de som voor Fofana met gemak het record van Maguire gaat verbreken qua totale transfersom en die zat op 95 (in euros). Dus dan is het leuk dat je vooraf 'maar' 70 betaalt, maar zegt in feite niets. Maar goed. Ging niet om hoeveel Chelsea precies betaalt voor Fofana, maar dat binnenlandse transfers in Engeland buiten proportie hoog zijn vergeleken met andere competities. Die zijn natuurlijk altijd idioot duur en totaal niet in verhouding met de werkelijkheid, helemaal als ze Engels zijn. Dus dan is een 100 voor WP niet eens gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) 7 minutes ago, Lazy said: In totaal gaat die easy boven de 100 miljoen komen. Wat ik las zijn de add-ons super simpel te behalen (als in top 4 eindigen, minimaal 25 wedstrijden etc.). Heb ook al diverse malen gelezen dat de som voor Fofana met gemak het record van Maguire gaat verbreken qua totale transfersom en die zat op 95 (in euros). Dus dan is het leuk dat je vooraf 'maar' 70 betaalt, maar zegt in feite niets. Maar dat klopt niet. De fee is 66 miljoen pond + 8 in add ons Romano zegt ook 75 miljoen pond including add ons en dat is geen 100 miljoen euro voor een 21 jarige verdediger met een contract tot 2027 is dat een redelijke deal. 27 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Elanga en McTominay slecht is niet zo verrassend. Bruno begint wel echt zorgelijk te worden in zijn passing. Casemiro, Donny en Garnacho en hup. Maar die laatste twee zullen wel eerder Fred en Ronaldo worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 @Lazy voor ''verandering'' heeft @Azpi gelijk: How much did Chelsea buy Fofana? Chelsea have reached a verbal agreement with Leicester over a fee for Wesley Fofana. Sky Sports News has been told that the agreed fee is for £70m plus add-ons, but the detail of the structure of payments, and exact terms of add-ons are still to be decided. However, the ultimate fee is unlikely to go beyond £75m.2 hours ago bron 1: https://www.skysports.com/football/news/11668/12682663/wesley-fofana-chelsea-verbally-agree-deal-with-leicester-for-french-defender bron 2: https://www.eurosport.com/football/transfers/2022-2023/chelsea-agree-transfer-deal-worth-70m-for-leicester-city-defender-wesley-fofana-paper-round_sto9102742/story.shtml Je ruim 90 miljoen klopt niet, is echt maximaal 75M pond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Just now, Kyrill said: @Lazy voor ''verandering'' heeft @Azpi gelijk: een gebroken klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan heh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten