Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Lijkt nu toch echt te gebeuren. Klopp heeft toegegeven dat hij verkeerd zat met "geen middenvelder nodig". FDJ en Neves worden genoemd. Ik zou zeggen haal voor dat geld Barella al vind ik Neuhaus ook een geweldenaar. Maar iets in me zegt dat ze uitkomen op JWP of Sander Berge. Berge is Henderson met een andere nationaliteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2022 om 18:03 zei Socrates:

De Gea; Dalot, Varane, Martinez, Malacia; Casemiro, Eriksen; X, Bruno, X; X.

De X'en hangt er vanaf wie er nog komt. Sancho staat sowieso op een vleugel. 

De Gea

Dalot, Varane, Martinez, Malacia

Casemiro, Eriksen

Sancho, Fernandes, Martial

Rashford

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 hours ago, Acquafresca said:

Lijkt nu toch echt te gebeuren. Klopp heeft toegegeven dat hij verkeerd zat met "geen middenvelder nodig". FDJ en Neves worden genoemd. Ik zou zeggen haal voor dat geld Barella al vind ik Neuhaus ook een geweldenaar. Maar iets in me zegt dat ze uitkomen op JWP of Sander Berge. Berge is Henderson met een andere nationaliteit. 

JWP is wel echt een hele goede speler. Zo underrated 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Azpi:

JWP is wel echt een hele goede speler. Zo underrated 

Maar niet 100 miljoen+ waard, want dat is wat Southampton wil hebben. Maar gezien Grealish voor 100m pond naar City ging, United Maguire koopt voor 90 en Chelski 100 miljoen voor Fofana gaat betalen zijn de wonderen de wereld nog niet uit. :DW:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minutes ago, Lazy said:

Maar niet 100 miljoen+ waard, want dat is wat Southampton wil hebben. Maar gezien Grealish voor 100m pond naar City ging, United Maguire koopt voor 90 en Chelski 100 miljoen voor Fofana gaat betalen zijn de wonderen de wereld nog niet uit. :DW:

het is geen 100 miljoen voor Fofana

het is 66 miljoen pond + 8 in mogelijke add ons

dat is 77.8 miljoen euro up front 

en je vergeet 70 miljoen euro voor Isak. Dat is ook best veel. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lazy:

Ja James is dan al 27. Hij is beste van hun ploeg samen met Livramento en Che Adams. En hij is 32 miljoen waard en maar liefst nog contract tot 2026 snap ik dat Southampton zoveel voor hem wilt, kan altijd proberen zijn gekkere dingen gebeurd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, Kyrill said:

Ja James is dan al 27. Hij is beste van hun ploeg samen met Livramento en Che Adams. En hij is 32 miljoen waard en maar liefst nog contract tot 2026 snap ik dat Southampton zoveel voor hem wilt, kan altijd proberen zijn gekkere dingen gebeurd. 

ik vind die Lavia ook een leuke speler bij S'hampton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Azpi:

het is geen 100 miljoen voor Fofana

het is 66 miljoen pond + 8 in mogelijke add ons

dat is 77.8 miljoen euro up front 

en je vergeet 70 miljoen euro voor Isak. Dat is ook best veel. 

In totaal gaat die easy boven de 100 miljoen komen. Wat ik las zijn de add-ons super simpel te behalen (als in top 4 eindigen, minimaal 25 wedstrijden etc.). Heb ook al diverse malen gelezen dat de som voor Fofana met gemak het record van Maguire gaat verbreken qua totale transfersom en die zat op 95 (in euros). Dus dan is het leuk dat je vooraf 'maar' 70 betaalt, maar zegt in feite niets.

Maar goed. Ging niet om hoeveel Chelsea precies betaalt voor Fofana, maar dat binnenlandse transfers in Engeland buiten proportie hoog zijn vergeleken met andere competities. Die zijn natuurlijk altijd idioot duur en totaal niet in verhouding met de werkelijkheid, helemaal als ze Engels zijn. Dus dan is een 100 voor WP niet eens gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, Lazy said:

In totaal gaat die easy boven de 100 miljoen komen. Wat ik las zijn de add-ons super simpel te behalen (als in top 4 eindigen, minimaal 25 wedstrijden etc.). Heb ook al diverse malen gelezen dat de som voor Fofana met gemak het record van Maguire gaat verbreken qua totale transfersom en die zat op 95 (in euros). Dus dan is het leuk dat je vooraf 'maar' 70 betaalt, maar zegt in feite niets.

Maar dat klopt niet. De fee is 66 miljoen pond + 8 in add ons 

Romano zegt ook 75 miljoen pond including add ons en dat is geen 100 miljoen euro 

voor een 21 jarige verdediger met een contract tot 2027 is dat een redelijke deal. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lazy voor ''verandering'';c;c;c heeft @Azpi gelijk:

How much did Chelsea buy Fofana?

Chelsea have reached a verbal agreement with Leicester over a fee for Wesley Fofana. Sky Sports News has been told that the agreed fee is for £70m plus add-ons, but the detail of the structure of payments, and exact terms of add-ons are still to be decided. However, the ultimate fee is unlikely to go beyond £75m.2 hours ago

Je ruim 90 miljoen klopt niet, is echt maximaal 75M pond.
Link naar opmerking
Deel via andere websites