Azpi Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Dat is een penalty ahaha wat een grap die var 7 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Rashford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Hakpassje van McTominay Die man kan niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Dat was onside wat een goede redding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Van de Beek doet alles goed sinds zijn komst. Bruno daarentegen.. Volgende keer bankje, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 In ieder geval heeft Ten Hag weten te scoren (al was het een eigen goal). Iets wat De Boer niet gelukt is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Vind het toch wel een leuke samenstelling zo bij Viaplay. En geen klachten op de 55 inch televisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Volgende keer een middenveld met Fred, Eriksen en Donny. McTominay met z'n spullen en al op straat zetten. Frenkie het hoogste salaris ooit bieden en hem elke dag ophalen in een limousine naar de training. Middenveld was afgrijselijk. Achterin op den duur Varane ipv Maguire. Backjes zijn nou eenmaal niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) 2 minutes ago, Socrates said: Volgende keer een middenveld met Fred, Eriksen en Donny. McTominay met z'n spullen en al op straat zetten. Frenkie het hoogste salaris ooit bieden en hem elke dag ophalen in een limousine naar de training. Middenveld was afgrijselijk. Achterin op den duur Varane ipv Maguire. Backjes zijn nou eenmaal niet geweldig. hebben ze al gedaan Dacht 500.000 per week bijna of 450.000£ per week 7 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ten Hag wel meteen vol onder druk nu. Niet echt lekker. Volgende week weer niet winnen en het spel in de media is direct op de wagen. Maar het was ook echt niet om aan te gluren vandaag zeg. Ongebalanceerde ploeg met te weinig kwaliteit. Hiermee kan je zo maar weer 6e/7e worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Altijd genieten met United. Ook al heb ik niks gezien, reacties hier zeggen al genoeg Uniteds problemen zijn veel dieper dan 2 spelers. Maar ik vind het helemaal prima zo. Mou heeft ooit gezegd dat met United tweede worden zijn beste prestatie ooit is. Selectie is daarna alleen maar slechter geworden. Al gooi je Messi en Frenkie ertussen. Dat gaat je echt niet redden. Snap ook niet waarom ze ooit voor Ten Hag zijn gegaan ipv Potter of Howe. Zelfs Moyes terugbrengen was logischer geweest. Maar ik geniet met volle teugen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 2 minuten geleden zei Acquafresca: Altijd genieten met United. Ook al heb ik niks gezien, reacties hier zeggen al genoeg Uniteds problemen zijn veel dieper dan 2 spelers. Maar ik vind het helemaal prima zo. Mou heeft ooit gezegd dat met United tweede worden zijn beste prestatie ooit is. Selectie is daarna alleen maar slechter geworden. Al gooi je Messi en Frenkie ertussen. Dat gaat je echt niet redden. Snap ook niet waarom ze ooit voor Ten Hag zijn gegaan ipv Potter of Howe. Zelfs Moyes terugbrengen was logischer geweest. Maar ik geniet met volle teugen Je kan zeggen van Mou wat je wil. Met dit soort dingen heeft hij vaak wel gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Mourinho heeft altijd gelijk. Alleen snappen mensen hem niet per direct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 35 minuten geleden zei Michaelinho*: Je kan zeggen van Mou wat je wil. Met dit soort dingen heeft hij vaak wel gelijk Het maakt die eigenaren toch niks uit zolang ze maar hun dividend kunnen uitkeren aan zichzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Een heel andere kijk op voetbal dan de naïeve managers die ons land rijk is. Zou oprecht een dag lang over voetbal kunnen praten met deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Vraag van onze allerliefste @Kyrill: hoe ik Engels commentaar krijg, bij Viaplay PL wedstrijden? Zeg aub erbij ik Google Chrome gebruik en mijn laptop op tv aansluit... Maar dat je geen taal kan kiezen in navigatie menu.. En alleen maar NL commentaar hebt of stadion geluiden... Terwijl Bundesliga wel in Engels commentaar gedaan wordt... alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Wat een drama was het weer. Ik moet zeggen dat zoveel Maguire en Martinez het achterin goed deden. Dalot moet echt beter worden of er moet een rechtsback gaan komen. En misschien toch maar McFred eruit gaan halen en van de Beek en Eriksen centraal zetten. En er moet een goede spits bijkomen. Met Ronaldo en Martial ga je het niet redden vermoed ik zo. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 13 uur geleden zei neva: Vraag van onze allerliefste @Kyrill: hoe ik Engels commentaar krijg, bij Viaplay PL wedstrijden? Zeg aub erbij ik Google Chrome gebruik en mijn laptop op tv aansluit... Maar dat je geen taal kan kiezen in navigatie menu.. En alleen maar NL commentaar hebt of stadion geluiden... Terwijl Bundesliga wel in Engels commentaar gedaan wordt... alvast bedankt Dat kan bij Viaplay niet. Er is geen optie om zelf je taal te selecteren. Duitse wedstrijden die geen ‘hoofdwedstrijd’ zijn krijgen het Engelse commentaar. De ‘hoofdwedstrijd’ Nederlands commentaar. Heb zelf geen PL pot gehad zonder commentaar overigens. Wellicht heb ik alleen ‘hoofdwedstrijden’ gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Paniek in Manchester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Nee er is geen paniek. Met de Jong duurt het nu te lang en ze schakelen door. En ik vermoed dat ETH genoeg gezien heeft van Fred en Scott. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Van Frenkie switchen naar Rabiot noem ik toch echt lichte paniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 15 minuten geleden zei delichris: Nee er is geen paniek. Met de Jong duurt het nu te lang en ze schakelen door. En ik vermoed dat ETH genoeg gezien heeft van Fred en Scott. Dat had hij toch hopelijk al wel gezien voor hij begon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat had hij toch hopelijk al wel gezien voor hij begon? Daar ga ik wel vanuit, maar vergeet niet dat je niet zomaar ineens een speler hebt. United wordt ook gelinkt aan Arnautovic. Wat ik van deze eventuele transfer moet denken weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Dat wilde ik nog zeggen ja. Dan ga je Arnautovic halen, wat moet je daar nou mee. Die kon bij Stoke al amper mee met het niveau. Dus in dat opzicht heeft @Thierryvane wel gelijk, er lijkt toch sprake van een beetje paniek. En ik snap dat je niet zo maar ineens een speler hebt. Maar er zijn al andere opties binnen je eigen ploeg. Je had al kunnen beginnen met ze niet meer opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Arnautovic is qua niveau misschien wel ok om van de bank te laten komen, maar qua karakter natuurlijk puur vergif voor je selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten