Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Volgende keer een middenveld met Fred, Eriksen en Donny. 

McTominay met z'n spullen en al op straat zetten. Frenkie het hoogste salaris ooit bieden en hem elke dag ophalen in een limousine naar de training.

Middenveld was afgrijselijk. Achterin op den duur Varane ipv Maguire. Backjes zijn nou eenmaal niet geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Socrates said:

Volgende keer een middenveld met Fred, Eriksen en Donny. 

McTominay met z'n spullen en al op straat zetten. Frenkie het hoogste salaris ooit bieden en hem elke dag ophalen in een limousine naar de training.

Middenveld was afgrijselijk. Achterin op den duur Varane ipv Maguire. Backjes zijn nou eenmaal niet geweldig.

hebben ze al gedaan

Dacht 500.000 per week bijna 

of 450.000£ per week 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd genieten met United. Ook al heb ik niks gezien, reacties hier zeggen al genoeg 

Uniteds problemen zijn veel dieper dan 2 spelers. Maar ik vind het helemaal prima zo. Mou heeft ooit gezegd dat met United tweede worden zijn beste prestatie ooit is. Selectie is daarna alleen maar slechter geworden. Al gooi je Messi en Frenkie ertussen. Dat gaat je echt niet redden. Snap ook niet waarom ze ooit voor Ten Hag zijn gegaan ipv Potter of Howe. Zelfs Moyes terugbrengen was logischer geweest. Maar ik geniet met volle teugen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Acquafresca:

Altijd genieten met United. Ook al heb ik niks gezien, reacties hier zeggen al genoeg 

Uniteds problemen zijn veel dieper dan 2 spelers. Maar ik vind het helemaal prima zo. Mou heeft ooit gezegd dat met United tweede worden zijn beste prestatie ooit is. Selectie is daarna alleen maar slechter geworden. Al gooi je Messi en Frenkie ertussen. Dat gaat je echt niet redden. Snap ook niet waarom ze ooit voor Ten Hag zijn gegaan ipv Potter of Howe. Zelfs Moyes terugbrengen was logischer geweest. Maar ik geniet met volle teugen 

Je kan zeggen van Mou wat je wil. Met dit soort dingen heeft hij vaak wel gelijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag van onze allerliefste @Kyrill:

hoe ik Engels commentaar krijg, bij Viaplay PL wedstrijden? Zeg aub erbij ik Google Chrome gebruik en mijn laptop op tv aansluit... Maar dat je geen taal kan kiezen in navigatie menu.. En alleen maar NL commentaar hebt of stadion geluiden... Terwijl Bundesliga wel in Engels commentaar gedaan wordt... alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een drama was het weer. Ik moet zeggen dat zoveel Maguire en Martinez het achterin goed deden. Dalot moet echt beter worden of er moet een rechtsback gaan komen. En misschien toch maar McFred eruit gaan halen en van de Beek en Eriksen centraal zetten. En er moet een goede spits bijkomen. Met Ronaldo en Martial ga je het niet redden vermoed ik zo. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei neva:

Vraag van onze allerliefste @Kyrill:

hoe ik Engels commentaar krijg, bij Viaplay PL wedstrijden? Zeg aub erbij ik Google Chrome gebruik en mijn laptop op tv aansluit... Maar dat je geen taal kan kiezen in navigatie menu.. En alleen maar NL commentaar hebt of stadion geluiden... Terwijl Bundesliga wel in Engels commentaar gedaan wordt... alvast bedankt

Dat kan bij Viaplay niet. Er is geen optie om zelf je taal te selecteren. Duitse wedstrijden die geen ‘hoofdwedstrijd’ zijn krijgen het Engelse commentaar. De ‘hoofdwedstrijd’ Nederlands commentaar. 

Heb zelf geen PL pot gehad zonder commentaar overigens. Wellicht heb ik alleen ‘hoofdwedstrijden’ gekeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat had hij toch hopelijk al wel gezien voor hij begon?

Daar ga ik wel vanuit, maar vergeet niet dat je niet zomaar ineens een speler hebt. 

United wordt ook gelinkt aan Arnautovic. Wat ik van deze eventuele transfer moet denken weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wilde ik nog zeggen ja. Dan ga je Arnautovic halen, wat moet je daar nou mee. Die kon bij Stoke al amper mee met het niveau. Dus in dat opzicht heeft @Thierryvane wel gelijk, er lijkt toch sprake van een beetje paniek. 

En ik snap dat je niet zo maar ineens een speler hebt. Maar er zijn al andere opties binnen je eigen ploeg. Je had al kunnen beginnen met ze niet meer opstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites