Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Azpi:

Carvalho, Essien, Makalélé, Robben, Courtois, Hazard, Rüdiger, Kovacic 

En wat is je punt? Dat er in het verleden spelers naar Real zijn gegaan wil niet zeggen dat Real nu de enige club is waar een speler vanuit Chelsea nog heen wil? Mijn god wat kraam jij een onzin uit zeg.

weet overigens niet of je uberhaupt iets van Arsenal gevolgd hebt de laatste weken (ja de 4-0 nederlaag tegen Chelsea waarschijnlijk), denk het haast niet anders lul je niet zo dom. Maar die gaan het beter doen dan een ieder verwacht. Die hebben een leuk elftal staan met jonge honden die stappen hebben gemaakt en kwalitatief echt beter zijn geworden.

10 minuten geleden zei Azpi:

Ik heb een bijdrage:

Hoe moet ik de tv installeren zodat ik voetbal kan kijken met Engels commentaar maar Nederlands beeld? 

Heeft iemand tips over wat goede Macedonische tv zenders zijn?

Met jouw kennis over voetbal kan je je beter af gaan vragen of het überhaupt nog zinvol is voetbal te gaan volgen en niet gewoon een andere hobby gaat zoeken.

En praten over omwegen via macedonische zenders of streams gaan we ook niet doen, hebben we je al vaker wat van gezegd.

6 minuten geleden zei La Pulga:

Al gehoord van iptv? 

Ik denk dat ik inderdaad ook voor schakel ga en hangt een beetje van opstellingen af welke ik ga kijken. Durf bijna niet te zeggen dat ik het Engels voetbal aantrekkelijker vind dan het Duitse dus dat mijn voorkeur uitgaat naar Arsenal maar Frankfurt is uiteindelijk ook niet slecht dus dat gaat ook een mooi potje worden. 

Denk dat ik van die twee voor Arsenal ga kiezen. Bayern trekt me op de één of andere manier minder. Ben daarnaast ontzettend benieuwd hoe Arsenal voor de dag gaat komen na een meer dan prima voorbereiding.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minutes ago, Jotew said:

En wat is je punt? Dat er in het verleden spelers naar Real zijn gegaan wil niet zeggen dat Real nu de enige club is waar een speler vanuit Chelsea nog heen wil? Mijn god wat kraam jij een onzin uit zeg.

weet overigens niet of je uberhaupt iets van Arsenal gevolgd hebt de laatste weken (ja de 4-0 nederlaag tegen Chelsea waarschijnlijk), denk het haast niet anders lul je niet zo dom. Maar die gaan het beter doen dan een ieder verwacht. Die hebben een leuk elftal staan met jonge honden die stappen hebben gemaakt en kwalitatief echt beter zijn geworden.

Met jouw kennis over voetbal kan je je beter af gaan vragen of het überhaupt nog zinvol is voetbal te gaan volgen en niet gewoon een andere hobby gaat zoeken.

Noem me eens een speler van Chelsea op die we liever niet wilde verkopen die niet naar Madrid is gegaan? Je kan er geen enkele vinden in de laatste 10 jaar. Wat ik bedoel is dat onze beste spelers niet verkocht worden behalve als ze zo graag naar Madrid willen. 

Jij lult dom als je denkt dat een voorbereiding bepalend is voor hoe goed je seizoen gaat zijn. Vorig seizoen is gebleken bij Arsenal dat ze totaal niet met druk kunnen omgaan. Een paar oefenwedstrijdjes in Amerika is zonder druk.

waarop baseer je dat ik geen kennis van voetbal heb? Welke specifieke opmerking heb ik gemaakt waaruit blijkt dat jij superieure kennis hebt?

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorseizoen geeft een indicatie hoe je er als team op staat.. Nu roepen dat ze vanavond punten verspelen is pas dom lullen en vooral op niks gebasseerd. Dit team met hoe ze nu voor de dag komen de laatste weken is niet te vergelijken met het afgelopen seizoen. Dat ziet elke oetlul, behalve jij dan natuurlijk.

edit: ik suggereer nergens dat ik superieure kennis heb. Dat maak jij er van, toont jouw intelligentie m.b.t begrijpend lezen maar weer eens aan. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed voorbeeld geef je.

Beetje makkelijk sowieso om met z'n allen zo op Azpi te springen. Ja goh, hij is erg voor Chelsea. Zijn er hier wel meer die soms wat objectiviteit verliezen door een gekleurde fanbril. Buiten dat vind ik hem eerlijk gezegd vaak best realistisch over voetbal (zijn bijdragen over maatschappelijke thema's zijn dan weer wat minder rationeel en genuanceerd, sorry man). 

Ook wel benieuwd naar Arsenal. Toch tijd voor Arteta om z'n ploeg eens deftig en effectief te laten spelen, de kwaliteiten zijn er nu toch wel. Ook nieuwsgierig naar Saliba nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Jotew said:

Voorseizoen geeft een indicatie hoe je er als team op staat.. Nu roepen dat ze vanavond punten verspelen is pas dom lullen en vooral op niks gebasseerd. Dit team met hoe ze nu voor de dag komen de laatste weken is niet te vergelijken met het afgelopen seizoen. Dat ziet elke oetlul, behalve jij dan natuurlijk.

Crystal Palace heeft  vorig seizoen met 3-0 gewonnen van Arsenal. Ik denk dat Vieira een hele goede manager is. Ik heb vertrouwen dat palace dit seizoen ook beter is dan vorig seizoen, net zoals arsenal. Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat worden voor arsenal.

ze komen goed voor de dag omdat er geen druk op staat. Als ze vanavond ook zo goed spelen dan kan ik ze pas serieus nemen. 

bovendien is het natuurlijk ook wishful thinking van mij. Want onze voorbereiding was niet zo indrukwekkend 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja omdat mijn naam in het blauw staat mag je niet een mening vormen over een onderwerp of persoon, weer wat geleerd. Zal er aan denken.

Arsenal wint met 4-0 van Chelsea in de voorbereiding. Als Arsenal al punten gaat laten liggen ben ik benieuwd waar Chelsea dan staat na de eerste speelrondes.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minutes ago, Jotew said:

Oja omdat mijn naam in het blauw staat mag je niet een mening vormen over een onderwerp of persoon, weer wat geleerd. Zal er aan denken.

Arsenal wint met 4-0 van Chelsea in de voorbereiding. Als Arsenal al punten gaat laten liggen ben ik benieuwd waar Chelsea dan staat na de eerste speelrondes.

Everton uit is historisch gezien een vreselijke wedstrijd voor Chelsea: maar 3 van de 14 gewonnen in de laatste 15 jaar. …

ik zeg alleen maar dat een voorbereiding niet hetzelfde is als het echte werk. Nu zal er druk op staan (en omdat het nu om de punten gaat en door de atmospheer) Als ze vanavond overtuigend winnen zal ik mijn mening moeten bijstellen.

trouwens de arsenal fans zelf denken ook niet dat het een makkelijke wedstrijd word en ze zeggen ongeveer hetzelfde wat ik hier zeg

https://arsenal-mania.com/forum/threads/crystal-palace-vs-arsenal-friday-5th-august-2022-ko-20-00-bst-sky-sports.35829/

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Azpi:

Everton uit is historisch gezien een vreselijke wedstrijd voor Chelsea: maar 3 van de 14 gewonnen in de laatste 15 jaar. …

ik zeg alleen maar dat een voorbereiding niet hetzelfde is als het echte werk. Nu zal er druk op staan (en omdat het nu om de punten gaat en door de atmospheer) Als ze vanavond overtuigend winnen zal ik mijn mening moeten bijstellen.

trouwens de arsenal fans zelf denken ook niet dat het een makkelijke wedstrijd word en ze zeggen ongeveer hetzelfde wat ik hier zeg

https://arsenal-mania.com/forum/threads/crystal-palace-vs-arsenal-friday-5th-august-2022-ko-20-00-bst-sky-sports.35829/

Hohoho 4 gewonnen hoor. Niet nog slechter doen hoor :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, delichris said:

Hohoho 4 gewonnen hoor. Niet nog slechter doen hoor :P 

ah je hebt gelijkt inderdaad. Laatste keer was in 2017. Ben er niet gerust op. Trouwens Dwight McNeil vind ik een hele goed aankoop voor Everton. Bij Burnley kan je niet echt uitblinken in aanvallend opzicht maar ben benieuwd hoe hij het gaat doen onder Lampard. Hij heeft al een mooie goal gescoord in de voorbereiding tegen Kiev.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Al gehoord van iptv? :-D

Ik denk dat ik inderdaad ook voor schakel ga en hangt een beetje van opstellingen af welke ik ga kijken. Durf bijna niet te zeggen dat ik het Engels voetbal aantrekkelijker vind dan het Duitse dus dat mijn voorkeur uitgaat naar Arsenal maar Frankfurt is uiteindelijk ook niet slecht dus dat gaat ook een mooi potje worden. 

Komt nogal vaak voorbij in de topics de laatste tijd ja ;c. Maar ik hou het maar bij het legale circuit haha. 

Niets mis met een voorkeur voor het Engelse voetbal toch. Ik kan naar allebei prima kijken. Alleen heb ik in Engeland geen uitgesproken favoriet en in Duitsland heb ik dat wel (Dortmund). En de Bundesliga geeft me altijd leuke herinneringen aan vroeger. Lekker met m'n vader en m'n opa toen ik een jaar of 10-11 was Duits voetbal kijken op RTL5. En dan uiteraard allemaal in slaap vallen :-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Azpi:

ah je hebt gelijkt inderdaad. Laatste keer was in 2017. Ben er niet gerust op. Trouwens Dwight McNeil vind ik een hele goed aankoop voor Everton. Bij Burnley kan je niet echt uitblinken in aanvallend opzicht maar ben benieuwd hoe hij het gaat doen onder Lampard. Hij heeft al een mooie goal gescoord in de voorbereiding tegen Kiev.

Ja ach, zo'n voorbereiding zegt natuurlijk niks.

geintje :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minutes ago, Satyr said:

Cucurela naar Chelsea

Te veel betaald maar wel een super speler voor ons. Kan als LCB en LWB spelen en ik denk dat TT hem ook als middenvelder gaat proberen. Colwill naar Brighton met een 1 jarige huur periode is ook perfect! Hij kan onder een goede manager in de PL spelen en Brighton speelt goed voetbal met een back 3. Win win situatie voor ons. 

6 jarige deal (waarschijnlijk omdat hij ooit gezegd heeft dat hij graag nog voor Barcelona wilt spelen :classic_tongue: kan dan als hij 31 is)

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jotew:

Opmerkingen maken over hobby's zoeken en iemands intelligentie is not done, al helemaal voor een moderator. Houd je irritatie lekker voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Wat is dit voor beeldkwaliteit bij Viaplay joh? Dit kunnen ze toch niet menen? Lijkt wel een willekeurige illegale stream van het web.

Welkom in de wereld van de ‘rondrijdende autootjes fans’ van de afgelopen maanden ;c . 

Kwaliteit bij Frankfurt - Bayern is wel goed trouwens.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites