delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 3 uur geleden zei Bogatyr: Melbourne Victory - United 1-0 4-1 overwinning voor United. Niets aan het handje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 5 minuten geleden zei delichris: 4-1 overwinning voor United. Niets aan het handje. Er is zoveel aan de hand in die verdediging bij die goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 @delichris Lekker hoor, Eriksen. Daar ga ik wel een shirtje van halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Er is zoveel aan de hand in die verdediging bij die goal. Ach maak mij er niet druk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 @delichris ik heb op Viaplay Fever Pitch: Premier League, de eerste episode gezien. Echt een aanrader! Cantona, Schmeichel en nog paar bespreken het eerste PL seizoen ooit 1992/1993. Deze episode is voornamelijk gefocust op United. Ik neem aan dat je Viaplay hebt omdat je F1 kijkt, leef je uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: @delichris ik heb op Viaplay Fever Pitch: Premier League, de eerste episode gezien. Echt een aanrader! Cantona, Schmeichel en nog paar bespreken het eerste PL seizoen ooit 1992/1993. Deze episode is voornamelijk gefocust op United. Ik neem aan dat je Viaplay hebt omdat je F1 kijkt, leef je uit Top dankje. Ik zag hem al eens voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Deze is wel Nice @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Citaat Oleksandr Zinchenko is hard op weg naar Arsenal. The Gunners hebben een principeakkoord bereikt met Manchester City over een transfersom van omgerekend ruim 35 miljoen euro, meldt Fabrizio Romano. Zinchenko geldt in Noord-Londen als alternatief voor Lisandro Martínez, die op het punt staat bij Manchester United gepresenteerd te worden. De Oekraïner moet er persoonlijk nog wel uit komen met Arsenal. Zijn salaris en contractduur zijn zaken die nog besproken moeten worden. De 25-jarige Zinchenko speelt sinds 2016 voor The Citizens. In zijn eerste seizoen werd hij gestald bij PSV. Het is de tweede keer deze zomer dat Arsenal bij City winkelt. Eerder werd Gabriel Jesus al voor ruim vijftig miljoen euro opgehaald. Zinchenko begon bij City als aanvallende middenvelder, maar is door Pep Guardiola omgeturnd tot linksback. Op die positie is hij niet zeker van speeltijd, omdat João Cancelo daar vaak de voorkeur geniet. Lekker Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Lekker Karel. Thnx schat 35 miljoen is zeer acceptable prijs voor een international en iemand , als die speelde bij City vrijwel nooit door een ondergrens zakte of niet presteerde!(hoorde ik tijdens Goonertalk podcast op Spotify) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 17 minuten geleden zei Bogatyr: Deze is wel Nice @delichris Ik zag hem al voorbij komen in mijn mail. Ik vind thuisshirt iets mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Thnx schat 35 miljoen is zeer acceptable prijs voor een international en iemand , als die speelde bij City vrijwel nooit door een ondergrens zakte of niet presteerde!(hoorde ik tijdens Goonertalk podcast op Spotify) Haha ja voor een international van Oekraïne. Als wij van nationaliteit zouden veranderen zouden wij ook worden opgeroepen. Jammer dat Arsenal niet uiteindelijk voor Angelino ging. Ook Grimaldo had niet misstaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Haha ja voor een international van Oekraïne. Als wij van nationaliteit zouden veranderen zouden wij ook worden opgeroepen. Jammer dat Arsenal niet uiteindelijk voor Angelino ging. Ook Grimaldo had niet misstaan denk ik. Angelino kan niet als CM. Grimaldo volgens FM iig wel, betwijfel dat ie dat ooit gedaan heeft bij Benfica. Zin kan zowel CM, LB mocht nodig zijn DM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Bijzonder dat drie City spelers Amerika niet in mogen. Citaat https://www.bbc.com/sport/football/62192412 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 1 uur geleden zei delichris: Bijzonder dat drie City spelers Amerika niet in mogen. gaat lekker daar zeg bij City! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 En dat is nummer drie. Lisando Martínez verruilt Ajax voor het Manchester United van trainer Erik ten Hag.De Premier League-club betaalt ruim 57 miljoen euro voor de verdediger die in Amsterdam nog een contract had tot medio 2025.De transfersom kan met premies oplopen tot 67 miljoen. De Argentijn kwam in 2019 van Defensa y Justicia naar Ajax.Martínez maakte zijn debuut in juli 2019 in het duel om de Johan Cruijffschaal met PSV.Hij speelde in totaal 120 wedstrijden voor Ajax en kwam daarin zes keer tot scoren. Martínez (24) werd met Ajax twee keer kampioen (2021,2022) en won in 2021 met de Amsterdamse club ook de KNVB-beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Op 16-7-2022 om 11:18 zei La Pulga: Lekker Karel. Met spelers als Zinchenko vind ik nou niet bepaald dat je écht ambitie hebt om beter te worden.. Gabriel Jesus is een spits die het gewoon in die keren dat hij speelde heeft laten zien, had natuurlijk ook Aguero voor zich. Maar vind dit een aankoop van niks, zoals Arsenal al jaren veel mindere spelers heeft aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 30 minuten geleden zei Jotew: Met spelers als Zinchenko vind ik nou niet bepaald dat je écht ambitie hebt om beter te worden.. Gabriel Jesus is een spits die het gewoon in die keren dat hij speelde heeft laten zien, had natuurlijk ook Aguero voor zich. Maar vind dit een aankoop van niks, zoals Arsenal al jaren veel mindere spelers heeft aangetrokken. Wie zou jij dan aankopen als je Edu was van Arsenal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Zojuist zei Kyrill: Wie zou jij dan aankopen als je Edu was van Arsenal? Grimaldo, Tagliafico, Martinez (hihi grapje), Gaya en vooral Angelino. Kunnen allemaal niet op het middenveld, maar een linksachter is juist degene dat nodig is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Wie zou jij dan aankopen als je Edu was van Arsenal? Geen idee, zeg alleen dat Arsenal met dit soort aankopen geen stappen gaat maken. Jij mag natuurlijk vinden van wel, maar dan kijk je een beetje door die Arsenal bril van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Geen idee, zeg alleen dat Arsenal met dit soort aankopen geen stappen gaat maken. Jij mag natuurlijk vinden van wel, maar dan kijk je een beetje door die Arsenal bril van je. Zinchenko ben ik deels met je eens maar Gabriel Jesus uiteraard niet nee. Heeft gewoon goed gedaan en veel gespeeld bij City, Chelse wou hem ook, hij koos voor ons. Is nog altijd pas 25, kan op 4 posities voorin spelen en 53 miljoen euro ongeveer in deze markt is meer dan prima. En we hebben al geen Lacazette meer(die niks scoorde zowat laatste 6-12 maanden), Auba was al weg dus dan ben ik blij we Jesus hebben en niet alleen met Nketiah gaan doen voorin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Zinchenko ben ik deels met je eens maar Gabriel Jesus uiteraard niet nee. Heeft gewoon goed gedaan en veel gespeeld bij City, Chelse wou hem ook, hij koos voor ons. Is nog altijd pas 25, kan op 4 posities voorin spelen en 53 miljoen euro ongeveer in deze markt is meer dan prima. En we hebben al geen Lacazette meer(die niks scoorde zowat laatste 6-12 maanden), Auba was al weg dus dan ben ik blij we Jesus hebben en niet alleen met Nketiah gaan doen voorin... Jesus is gewoon een goede aankoop, zeker omdat je het met Nketiah niet gaat redden. Ik kan er naast zitten maar dat ze hem een contract tot 2027 gedaan hebben, ik snap het echt niet. Zinchenko is niet beter als Tierney. Tavares is ook niet veel. Met jongens als Elneny, Cedric, Mari, Rob Holding en Ben White ga je het ook niet voor elkaar boksen om weer richting een Chelsea en City te kunnen groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Jotew: Jesus is gewoon een goede aankoop, zeker omdat je het met Nketiah niet gaat redden. Ik kan er naast zitten maar dat ze hem een contract tot 2027 gedaan hebben, ik snap het echt niet. Zinchenko is niet beter als Tierney. Tavares is ook niet veel. Met jongens als Elneny, Cedric, Mari, Rob Holding en Ben White ga je het ook niet voor elkaar boksen om weer richting een Chelsea en City te kunnen groeien. Tierney is goed maar blessure gevoelig, ik hoorde bedoeling is Alexander de 1e linksback wordt en Tierney de 2e. Tavares is jong , maar ben het mee eens niet goed genoeg als je gat met Liverpool en City wil dichten, helemaal mee eens. Maakte ook heel veel fouten afgelopen seizoen en werd zelfs eens in de rust gewisseld. Cedric is gewoon backup/stand in van bijvoorbeld Tomiyasu en is in feite voor 0 euro gekomen, dat is geen vaste basisspeler, maak je geen zorgen. Elneny is iemand die ook hooguit soms invalt,en hij klaagt nooit. Mari en Holding zijn en waren ook al geen basis meer. Ben White heeft pas 1 seizoen achter de rug, gun hem nog wat meer tijd. Je zou nu oa zo kunnen gaan spelen: Ramsdale Tomiyasu-Saliba-Gabriel-Zinchenko Partey-Fabio Vieira Saka-Odegaard-Martinelli Gabriel Jesus Of je kan dit Ramsdale Soares-White-Gabriel-Tierney Xhaka-Partey Saka-Odegaard-Emile Smith Rowe Nketiah Bijvoorbeeld en dan heb je verder nog wissels/reserves als Holding idd, nogmaals die gaan niet veel spelen. Of bijvoorbeeld Xhaka op de bank(zou vrijwel iedereen hier op mij na, toejuichen), Elneny bankje, White of Saliba zelfs bank, misschien ook niet want Juventus wil Gabriel kopen als De Ligt verkocht wordt voor 55 miljoen dan maken we mooi dubbele winst op Gabriel want kwam voor 26 miljoen. Verder grotendeels eens je zou kunnen/gaan verkopen nog: Leno Mari Holding Bellerin Torreira Elneny DISCLAIMER: Ik snap dit voor jou en vele hier, niet ''sterk'' of overtuigend team is misschien maar ik ben er blij mee. Afgelopen seizoen maar net CL misgelopen, met dat punten aantal hadden we jaar ervoor wel geredt. Ik vind dat we sterker geworden zijn en nu beter, breder en diepere selectie hebben dan we hadden waarmee we dus nu ook als loting meezit een PL en EL team kunnen opstellen. 17 juli 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Tierney is goed maar blessure gevoelig, ik hoorde bedoeling is Alexander de 1e linksback wordt en Tierney de 2e. Tavares is jong , maar ben het mee eens niet goed genoeg als je gat met Liverpool en City wil dichten, helemaal mee eens. Maakte ook heel veel fouten afgelopen seizoen en werd zelfs eens in de rust gewisseld. Cedric is gewoon backup/stand in van bijvoorbeld Tomiyasu en is in feite voor 0 euro gekomen, dat is geen vaste basisspeler, maak je geen zorgen. Elneny is iemand die ook hooguit soms invalt,en hij klaagt nooit. Mari en Holding zijn en waren ook al geen basis meer. Ben White heeft pas 1 seizoen achter de rug, gun hem nog wat meer tijd. Je zou nu oa zo kunnen gaan spelen: Ramsdale Tomiyasu-Saliba-Gabriel-Zinchenko Partey-Fabio Vieira Saka-Odegaard-Martinelli Gabriel Jesus Of je kan dit Ramsdale Soares-White-Gabriel-Tierney Xhaka-Partey Saka-Odegaard-Emile Smith Rowe Nketiah Bijvoorbeeld en dan heb je verder nog wissels/reserves als Holding idd, nogmaals die gaan niet veel spelen. Of bijvoorbeeld Xhaka op de bank(zou vrijwel iedereen hier op mij na, toejuichen), Elneny bankje, White of Saliba zelfs bank, misschien ook niet want Juventus wil Gabriel kopen als De Ligt verkocht wordt voor 55 miljoen dan maken we mooi dubbele winst op Gabriel want kwam voor 26 miljoen. Verder grotendeels eens je zou kunnen/gaan verkopen nog: Leno Mari Holding Bellerin Torreira Elneny DISCLAIMER: Ik snap dit voor jou en vele hier, niet ''sterk'' of overtuigend team is misschien maar ik ben er blij mee. Afgelopen seizoen maar net CL misgelopen, met dat punten aantal hadden we jaar ervoor wel geredt. Ik vind dat we sterker geworden zijn en nu beter, breder en diepere selectie hebben dan we hadden waarmee we dus nu ook als loting meezit een PL en EL team kunnen opstellen. Plek in het linkerrijtje sluit ik echt niet uit voor Arsenal. Zou mooi zijn als je ziet waar ze vandaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Ben het eens met Kyrill, prima selectie. Enige is dat het meer spelers zijn die zich allemaal moeten bewijzen of ze het allemaal wel aankunnen en vooral volhouden. Op papier ziet het er leuk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten