Azpi Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Just now, Acquafresca said: Mwaah Azpi. Daarmee haalt hij net de top 15 in de wereld. Terwijl we beide er over eens zijn dat hij zonder enige twijfel in top 5 en wss ook top3 zit qua kunnen en klasse. Ik weet dat het belachelijk is met de salarissen, maar Liverpool was toch wel altijd een van de clubs geweest die nog een beetje weigerde om daarin mee te gaan. Al is Salah dat wel waard in verhouding tot sommige andere spelers (Lukaku) die ook zulke idiote bedragen verdienen. Is wel leuk voor de PL. Vind het ook irritant als de goede spelers op het einde van hun contract voor nog een laatste dik contract naar Madrid gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 3 minutes ago, Lenstra said: Sowieso had ie ergens anders meer kunnen verdienen. En wat had je dan willen zien? Dat ie het gratis had gedaan? Het is niet het één of het ander hè. Alleen bij PSG en Real Madrid misschien. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik heb dat niet alleen met Salah hoor maar ook met andere spelers die hun contract laten aflopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Manchester United zwaait Dean Henderson uit. De doelman wordt dit seizoen verhuurd aan promovendus Nottingham Forest. Zo kan Henderson alsnog wedstrijden op het hoogste niveau keepen. Henderson was lange tijd in beeld bij Nottingham, dat lang met Manchester United onderhandelde over het te betalen bedrag. De clubs hebben elkaar uiteindelijk weten te vinden. "Dean is een keeper van topklasse die verlangt naar meer kansen om te spelen en zichzelf te blijven bewijzen op het hoogste niveau", zegt Nottingham-manager Steve Cooper. Henderson doorliep de jeugdopleiding van Manchester United en werd al eens verhuurd aan Stockport County, Grimsby Town, Shrewsbury en Sheffield United. Zijn contract bij Manchester United loopt nog twee seizoenen door. De kans dat Henderson nog doorbreekt is klein: een verhuurperiode is vaak bedoeld om de transferwaarde zo hoog mogelijk te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Rust zacht Andy. Citaat https://www.bbc.com/sport/football/61460438 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Wat vinden jullie van een ruildeal tussen Ronaldo en Lewandowski. Dat zou toch voor alle 4 de partijen een heerlijke deal zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 CR7 bij Bayern, ik zie het gewoon niet voor me. Best dat die gewoon terug gaat naar Sporting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Op 29-6-2022 om 08:37 zei Nom de Guerre: Millwall? I love them Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 54 minutes ago, Bogatyr said: CR7 bij Bayern, ik zie het gewoon niet voor me. Best dat die gewoon terug gaat naar Sporting. Boehly heeft met Mendes gesproken… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Boehly heeft met Mendes gesproken… Gesproken. Kan alleen gesproken zijn ook natuurlijk. En CR7 heeft gezegd dat ie bij Sporting wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 2 minutes ago, Bogatyr said: Gesproken. Kan alleen gesproken zijn ook natuurlijk. En CR7 heeft gezegd dat ie bij Sporting wil spelen. Ik zie het ook niet gebeuren Ronaldo naar Chelsea. Ik zie Neymar nog eerder komen. De stats die Neymar had onder TT waren indrukwekkend: 65 wedstrijden 52 goals 25 assists = 77 G/A Maar Fabrizio Romano zegt dat hij meer ambitie wilt zien… Dan ga je niet naar Sporting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 19 minuten geleden zei Azpi: Ik zie het ook niet gebeuren Ronaldo naar Chelsea. Ik zie Neymar nog eerder komen. De stats die Neymar had onder TT waren indrukwekkend: 65 wedstrijden 52 goals 25 assists = 77 G/A Maar Fabrizio Romano zegt dat hij meer ambitie wilt zien… Dan ga je niet naar Sporting Dacht net gelezen te hebben dat Neymar zou bijtekenen tot 2027? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Die gaat dus nog ergens flink cashen, want dat gaat weer een bedroevend jaar worden bij Manchester United. Als Ten Hag Frenkie de Jong niet binnenhaalt is zn seizoen al mislukt lijkt me, kan me geen andere speler bedenken die dat kan invullen. Daarnaast treurige verdediging. Overigens geen verassende transfers in het algemeen tot nu toe. Op die van Malacia na. Volgens mij hebben ze bij Manchester United gevraagd of Erik ten Hag ff een willekeurig talent uit de Eredivisie noemt om die te halen. Alsof die beter is dan Shaw en Telles. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Het duurt nu allemaal wat langer qua transfers, maar ik heb goede hoop dat United nog goede transfers gaat doen. Laporte zegt dat Frenkie blijft, maar wel even een deel van zijn salaris moet inleveren om de komst van Lewandowski te kunnen doen. Ik hoop dat Frenkie zijn middelvinger opsteekt en zegt doei doei. Tevens hoop ik dat Ronaldo blijft, want hij heeft tenslotte gezegd niet weg te willen. We gaan het wel allemaal zien deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Het voelt misschien ook dat het lang duurt, door die clickbait- en sensatiezoekende titels die VI momenteel gebruikt. Mijn god, wat is het niveau van de artikelen momenteel bedroevend. Staat ook vaak weinig tot niets nieuws in. Ik snap ook wel dat ze een beetje mee moeten met de tijd.. en alleen maar artikelen als speler X tekent bij club X hoeft natuurlijk ook niet, maar dit is wel tenenkrommend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Ik kijk vaak op voetbalprimeur, maar daar staan zulke artikelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 2 hours ago, delichris said: Het duurt nu allemaal wat langer qua transfers, maar ik heb goede hoop dat United nog goede transfers gaat doen. Laporte zegt dat Frenkie blijft, maar wel even een deel van zijn salaris moet inleveren om de komst van Lewandowski te kunnen doen. Ik hoop dat Frenkie zijn middelvinger opsteekt en zegt doei doei. Tevens hoop ik dat Ronaldo blijft, want hij heeft tenslotte gezegd niet weg te willen. We gaan het wel allemaal zien deze zomer. Ronaldo wil weg Ik denk dat het alleen maar goed is voor United als hij weg gaat. Denkt alleen aan zichzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Dybala misschien naar United. Als je dan nog Eriksen weet te halen zijn dat echt wel goede transfervrije versterkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 (bewerkt) 1 hour ago, La Pulga said: Dybala misschien naar United. Als je dan nog Eriksen weet te halen zijn dat echt wel goede transfervrije versterkingen. Dybala lijkt me te licht voor de Premier League. Beetje zoals Di Maria ook nooit slaagde bij United. Eriksen is natuurlijk een klasse speler, maar waarom zou hij naar united gaan als Spurs hem ook wilt hebben? 3 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 40 minuten geleden zei Azpi: Dybala lijkt me te licht voor de Premier League. Beetje zoals Di Maria ook nooit slaagde bij United. Eriksen is natuurlijk een klasse speler, maar waarom zou hij naar united gaan als Spurs hem ook wilt hebben? waarom zou je dat niet doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 (bewerkt) 2 minutes ago, Aaron21 said: waarom zou je dat niet doen? Waarom je niet naar United zou gaan? Omdat je absoluut 0 kans hebt op een prijs. + je speelt Europa League en Tottenham speelt CL en hebben een veel beter team en een betere manager. 3 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 1 uur geleden zei Azpi: Waarom je niet naar United zou gaan? Omdat je absoluut 0 kans hebt op een prijs. + je speelt Europa League en Tottenham speelt CL en hebben een veel beter team en een betere manager. Dat is toch ook maar een momentopname. We kennen de historie van Spurs, en Conte is nu iedereen in een keurslijf aan het stoppen. Verder denk ik dat voor iemand als Dybala CL-voetbal minder meespeelt. Tegelijkertijd kan het volgend jaar zomaar omgedraaid worden, zit je dan, vast bij Spurs (want we kennen ook Levy). Verder zou ik als Eriksen misschien wel bij Brentford blijven. Zie niet echt een rol voor me voor hem bij de huidige namen. Dybala daarentegen wel Weet niet of Bruno hangend links zou werken overigens. ----------- Dybala --------- Bruno - Donny - Sancho ---- Frenkie -- Fred ------ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 13 uur geleden zei Karlo: Het voelt misschien ook dat het lang duurt, door die clickbait- en sensatiezoekende titels die VI momenteel gebruikt. Mijn god, wat is het niveau van de artikelen momenteel bedroevend. Staat ook vaak weinig tot niets nieuws in. Ik snap ook wel dat ze een beetje mee moeten met de tijd.. en alleen maar artikelen als speler X tekent bij club X hoeft natuurlijk ook niet, maar dit is wel tenenkrommend. Mee eens. Fabrizio is dan wel het beste om te volgen. Zijn ook een paar andere die hetzelfde doen, maar dan in Engeland en Frankrijk ofzo. Als je Fabrizio volgt pik je sowieso alles mee iniedergeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 13 uur geleden zei Azpi: Waarom je niet naar United zou gaan? Omdat je absoluut 0 kans hebt op een prijs. + je speelt Europa League en Tottenham speelt CL en hebben een veel beter team en een betere manager. United heeft net zoveel kansen als Chelsea op prijzen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 10 uur geleden zei Sanel: Mee eens. Fabrizio is dan wel het beste om te volgen. Zijn ook een paar andere die hetzelfde doen, maar dan in Engeland en Frankrijk ofzo. Als je Fabrizio volgt pik je sowieso alles mee iniedergeval. Ja die volg ik. VI volgt hem ook, want als zijn updates staan een paar tellen later op VI als compleet nieuwsbericht, terwijl dat echt niet meteen een heel artikel waard is, vind ik. Maar goed. Om deze redenen lees ik al langer geen Voetbalzone en Voetbalprimeur meer, terwijl vooral Voetbalprimeur vroeger dikke prima was. VI vond ik altijd degelijk, maar gaat nu ineens ook hard achteruit in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 2 hours ago, delichris said: United heeft net zoveel kansen als Chelsea op prijzen dit seizoen. ja United heeft net zo veel kansen als Bournemouth op prijzen dit seizoen want we beginnen allemaal op 0. TT heeft in elke competitie die hij heeft gespeeld de finale gehaald op 1 na en dat was de CL vorig jaar waar we ongelukkig waren tegen Madrid. Sinds United's laatste prijs hebben wij alle Europese competities gewonnen: EL, CL, Super Cup en World Cup, maar jij denkt serieus dat United net zoveel kans heeft op een prijs? gebaseerd op wat? op de 6e plek van vorig seizoen? Op de transfer van Malacia? op het vertrekken van Ronaldo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten