Tim' Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 1 minuut geleden zei delichris: Bij mij was het toen 1 minuut en dat was op 8:31 Dan heb ik een mooie MU-tip voor je, als je met de muis op 'Geplaatst ... minuten geleden' gaat staan zie je de precieze tijd waarop een post geplaatst is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 51 minuten geleden zei delichris: Dan ben je te laat . Je werkt toch van 8:30 - 17:00 Nee. Ik was er al 8:26. Baas was te laat. Collega die thuis zou werken niet doet deed open. Vanavond neem ik sleutel mee naar huis van voordeur, werd gisteren al aangeboden. Collega zei deur open was maar kreeg niet open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 14 minuten geleden zei Tim': Dan heb ik een mooie MU-tip voor je, als je met de muis op 'Geplaatst ... minuten geleden' gaat staan zie je de precieze tijd waarop een post geplaatst is Dan ga wel mijn tijd aanhouden. Ben ik eerder vrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Ten Hag rond met United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 13 uur geleden zei MNie: Ten Hag rond met United Nee nog niet. De laatste puntjes moet nog op de i worden gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Dan speel je een degelijke eerste helft en daarna wordt het weer slecht. Everton scoort een lucky goal, maar ze werken er wel keihard voor en dat mis ik gewoon het hele seizoen bij United. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Dit gaat nog wel heel lastig worden Ten Hag, ook die zal moeten bouwen. Dit was wel één van de slechtste wedstrijden tot nu toe. Fernandes loopt er ook maar gefrustreerd bij al is dat misschien wel logisch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Soton weer op weg naar een 0-9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Ik zag dit gewoon aankomen. Is weer Emery all over again.. Einde van seizoen en net als toen, nu met Arteta gaat al mis tegen BHA en Palace man man niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Kom op, dat zijn concurrenten, daar kun je van verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 3 minuten geleden zei Satyr: Kom op, dat zijn concurrenten, daar kun je van verliezen. Je post voor kwartje krijgt voor 5 euro terug. Veel plezier met je 2e kratje bier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Ik voel dat we ons nog gaan herpakken! ESR, Saka, Odegaard en Martinelli gaan de komende tijd weer als vanouds vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 17 uur geleden zei La Pulga: Dit gaat nog wel heel lastig worden Ten Hag, ook die zal moeten bouwen. Dit was wel één van de slechtste wedstrijden tot nu toe. Fernandes loopt er ook maar gefrustreerd bij al is dat misschien wel logisch ook. Wat ik ook niet begrijp is dat een Pogba en een Lingard gewoon bij de selectie zitten. Die gasten willen hun contracten niet verlengen dan mag je van mij lekker wegrotten op een trainingshoekje. En geef je spelers die wel willen spelen een kans zoals een Hannibal of een andere jeugdspeler. Ik hoop dat James Garner een kans krijgt volgend seizoen. Hij speelt dit seizoen geweldig bij Notthingham Forest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 City 6 prijzen gepakt, Liverpool 5. Bestaat er nog een top6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Dit gaat me toch een heerlijk potje worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 15 minuten geleden zei La Pulga: Dit gaat me toch een heerlijk potje worden! Zekers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Cancelo Zo goed die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Wat een schitterende samenvatting, het lijkt haast wel in scene gezet. Die man moet op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 16 uur geleden zei Socrates: Cancelo Zo goed die man. Hahaha belachelijk inderdaad. Kan gewoon bij een subtopper als #10 uit de voeten. Wat ik gisteren het mooiste vond; backs van City waren steeds dreigend in de eerste helft. Tweede helft gingen Mane en Salah nog dieper spelen en opeens zag je ze veel minder in het spel en vooral Walker was uitgeblust. Verder uiteraard een heerlijke wedstrijd tot de laatste minuut. City was beter, maar ook Liverpool kreeg kansen. Blijft toch verbazen dat ze nooit teleurstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 19 uur geleden zei Acquafresca: City 6 prijzen gepakt, Liverpool 5. Bestaat er nog een top6? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Dus Matic is de eerste die bekend heeft gemaakt weg te gaan in de zomer. Ik moet zeggen dat ik er blij om ben. Kan hij nu ergens anders zijn balletjes breed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 9 minuten geleden zei delichris: Dus Matic is de eerste die bekend heeft gemaakt weg te gaan in de zomer. Ik moet zeggen dat ik er blij om ben. Kan hij nu ergens anders zijn balletjes breed doen. Wie verwacht je nog meer? Ik iig Mctominay, Pogba, Fred, Shaw, Wann Bissawaka en misschien bij goed bod Rashford of Greenwood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 35 minuten geleden zei Kyrill: Wie verwacht je nog meer? Ik iig Mctominay, Pogba, Fred, Shaw, Wann Bissawaka en misschien bij goed bod Rashford of Greenwood. Sowieso Pogba en Lingard. Ik ben bang dat Henderson ook gaat en anders wel Grant. Shaw verwacht ik niet die krijgt een nieuw contract had ik gelezen en dat geldt ook voor Sir Rashford. Hij blijft zeker. Ten Hag wilt hem niet kwijt en verder durf ik het niet te zeggen. Oja Martial mag van mij ook wel weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Toch wel een leuke wedstrijd geworden tussen City en Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten