Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei delichris:

Bij mij was het toen 1 minuut en dat was op 8:31 :P 

Dan heb ik een mooie MU-tip voor je, als je met de muis op 'Geplaatst ... minuten geleden' gaat staan zie je de precieze tijd waarop een post geplaatst is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei delichris:

Dan ben je te laat :P . Je werkt toch van 8:30 - 17:00 

Nee. Ik was er al 8:26. Baas was te laat. Collega die thuis zou werken niet doet deed open. Vanavond neem ik sleutel mee naar huis van voordeur, werd gisteren al aangeboden. Collega zei deur open was maar kreeg niet open 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Tim':

Dan heb ik een mooie MU-tip voor je, als je met de muis op 'Geplaatst ... minuten geleden' gaat staan zie je de precieze tijd waarop een post geplaatst is :)

Dan ga wel mijn tijd aanhouden. Ben ik eerder vrij :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei La Pulga:

Dit gaat nog wel heel lastig worden Ten Hag, ook die zal moeten bouwen.  Dit was wel één van de slechtste wedstrijden tot nu toe. Fernandes loopt er ook maar gefrustreerd bij al is dat misschien wel logisch ook.

Wat ik ook niet begrijp is dat een Pogba en een Lingard gewoon bij de selectie zitten. Die gasten willen hun contracten niet verlengen dan mag je van mij lekker wegrotten op een trainingshoekje. En geef je spelers die wel willen spelen een kans zoals een Hannibal of een andere jeugdspeler. Ik hoop dat James Garner een kans krijgt volgend seizoen. Hij speelt dit seizoen geweldig bij Notthingham Forest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Socrates:

Cancelo :-D Zo goed die man.

Hahaha belachelijk inderdaad. Kan gewoon bij een subtopper als #10 uit de voeten.

Wat ik gisteren het mooiste vond; backs van City waren steeds dreigend in de eerste helft. Tweede helft gingen Mane en Salah nog dieper spelen en opeens zag je ze veel minder in het spel en vooral Walker was uitgeblust. Verder uiteraard een heerlijke wedstrijd tot de laatste minuut. City was beter, maar ook Liverpool kreeg kansen. Blijft toch verbazen dat ze nooit teleurstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei delichris:

Dus Matic is de eerste die bekend heeft gemaakt weg te gaan in de zomer. Ik moet zeggen dat ik er blij om ben. Kan hij nu ergens anders zijn balletjes breed doen.

Wie verwacht je nog meer? Ik iig Mctominay, Pogba, Fred, Shaw, Wann Bissawaka en misschien bij goed bod Rashford of Greenwood. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kyrill:

Wie verwacht je nog meer? Ik iig Mctominay, Pogba, Fred, Shaw, Wann Bissawaka en misschien bij goed bod Rashford of Greenwood. 

Sowieso Pogba en Lingard. Ik ben bang dat Henderson ook gaat en anders wel Grant. Shaw verwacht ik niet die krijgt een nieuw contract had ik gelezen en dat geldt ook voor Sir Rashford. Hij blijft zeker. Ten Hag wilt hem niet kwijt en verder durf ik het niet te zeggen. Oja Martial mag van mij ook wel weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites