Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Jotew:

Weer lekker de hele dag voor de buis met voetbal op TV :).

Everton toch echt geen sterk elftal hoor, sjonge. Aston Villa wel respect voor overigens! Gewoon een leuk team, goede aankopen gedaan op posities waar ze ook écht wat nodig hadden (Digne, Coutinho) en uiteraard Steve als trainer. Prachtig stadion, mooi tenue. Leuk om te zien!  

Toch zonde om Everton zo te ploeteren, terwijl ze toch flink wat geld hebben uitgegeven de voorbije jaren toch? (Meer dan menig andere PL-club)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elano:

Toch zonde om Everton zo te ploeteren, terwijl ze toch flink wat geld hebben uitgegeven de voorbije jaren toch? (Meer dan menig andere PL-club)

Tsja kijkend naar wat voor spelers er gehaald zijn door de jaren heen kan je je afvragen in hoeverre het succesvol is geweest.. Ze hebben meer te besteden maar een Aston Villa heeft mijn inziens toch écht een behoorlijk sterker team.. Daarom snap ik bijvoorbeeld zo'n Newcastle ook niet. Dan heb je 200 miljoen te besteden. De eerste die je haalt is Trippier, tsja zeg het maar. Vervolgens betaal je 30 miljoen voor een 30-jarige spits van Burnley.. Dan zijn er toch wel meer opties dan alleen dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Jotew:

Tsja kijkend naar wat voor spelers er gehaald zijn door de jaren heen kan je je afvragen in hoeverre het succesvol is geweest.. Ze hebben meer te besteden maar een Aston Villa heeft mijn inziens toch écht een behoorlijk sterker team.. Daarom snap ik bijvoorbeeld zo'n Newcastle ook niet. Dan heb je 200 miljoen te besteden. De eerste die je haalt is Trippier, tsja zeg het maar. Vervolgens betaal je 30 miljoen voor een 30-jarige spits van Burnley.. Dan zijn er toch wel meer opties dan alleen dat?

Citaat

Newcastle United wil Balotelli terug naar Engeland halenwoensdag 19 januari 2022 om 14:08
Het actieve Newcastle United heeft ook een lijntje uitgegooid naar Mario Balotelli, die namens het Turkse Adana Demirspor zeven keer heeft gescoord in achttien wedstrijden. De flamboyante spits maakte in het verleden al naam in de Premier League, als speler van Manchester City en Liverpool. (Fanatik)

Nou ze gaan ze dus echt wel goede aankopen doen hoor. :-D <- met nadruk op deze.

Nooit geweten dat Balotelli voor Liverpool heeft gespeeld trouwens.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Jotew:

volgens mij is de gedachte achter de transfer van Wood ook vooral de concurrent zwakker maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei van der Water:

volgens mij is de gedachte achter de transfer van Wood ook vooral de concurrent zwakker maken. 

I know, maar met zoveel pegels zet je toch lekker een eigen visie neer.. Maar dat is mijn mening! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minutes ago, Jotew said:

Weer lekker de hele dag voor de buis met voetbal op TV :).

Everton toch echt geen sterk elftal hoor, sjonge. Aston Villa wel respect voor overigens! Gewoon een leuk team, goede aankopen gedaan op posities waar ze ook écht wat nodig hadden (Digne, Coutinho) en uiteraard Steve als trainer. Prachtig stadion, mooi tenue. Leuk om te zien!  

Ze hebben de #1 keeper van Engeland + Richarlison, Calvert-Lewin, Gray, Allan en met Gordon ook nog een groot talent. Zo slecht is dat team niet. Verdedigend is het niet zo sterk vind ik 

ze hebben ook zoveel kansen, hadden allang op gelijke hoogte moeten staan, spelen beter 2e helft dan Aston Villa

trouwens die duncan ferguson is de enige speler die ooit de gevangenis in is gegaan voor een incident tijdens een wedstrijd haha 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Azpi:

Ze hebben de #1 keeper van Engeland + Richarlison, Calvert-Lewin, Gray, Allan en met Gordon ook nog een groot talent. Zo slecht is dat team niet. Verdedigend is het niet zo sterk vind ik 

ze hebben ook zoveel kansen, hadden allang op gelijke hoogte moeten staan, spelen beter 2e helft dan Aston Villa

Vind het allemaal wel mee vallen hoe goed het is. Enige waarover ik het eens ben is dat Gordon een goed talent is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, Jotew said:

Vind het allemaal wel mee vallen hoe goed het is. Enige waarover ik het eens ben is dat Gordon een goed talent is.

Richarlison heeft 32 caps voor Brazilië op zijn 24e. Ter vergelijking Neres heeft er maar 7. Als een team speelt Everton gewoon niet goed momenteel dus het komt er ook niet uit maar dat zijn gewoon prima spelers voor een top 10 team 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Satyr:

Leuk potje hoor, het hoeft niet altijd mooi te zijn

Inderdaad. Vanavond kijken we weer naar de Eredivisie en dan zijn we blij dat we in ieder geval dit nog hebben gezien. Overigens ook benieuwd naar Newcastle - Leeds! :)  edit: oh, dat zenden ze niet eens uit ;e

8 minuten geleden zei Azpi:

Richarlison heeft 32 caps voor Brazilië op zijn 24e. Ter vergelijking Neres heeft er maar 7. Als een team speelt Everton gewoon niet goed momenteel dus het komt er ook niet uit maar dat zijn gewoon prima spelers voor een top 10 team 

Oke, ik herhaal het nog één keer: IK VIND het geen goed elftal. Zal mij toch aan de kont roesten hoeveel interlands een Richarlison heeft. Ik kijk naar wat hij laat zien in de BPL en qua statistieken is hij gewoon niet belangrijk genoeg momenteel. Ik zeg niet dat hij niet beter kan, want dat kan hij. Townsend is passé. Doucoure is leuk voor een club bovenin in het rechter rijtje, maar dan houdt het ook wel op. Andre Gomes is na zijn horrorblessure nog niet op niveau gekomen. Calvert-Lewin vind ik nog steeds geen geweldenaar, nooit gevonden ook. En de verdediging ga ik het niet eens over hebben. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, Jotew said:

Inderdaad. Vanavond kijken we weer naar de Eredivisie en dan zijn we blij dat we in ieder geval dit nog hebben gezien. Overigens ook benieuwd naar Newcastle - Leeds! :)  edit: oh, dat zenden ze niet eens uit ;e

Oke, ik herhaal het nog één keer: IK VIND het geen goed elftal. Zal mij toch aan de kont roesten hoeveel interlands een Richarlison heeft. Ik kijk naar wat hij laat zien in de BPL en qua statistieken is hij gewoon niet belangrijk genoeg momenteel. Ik zeg niet dat hij niet beter kan, want dat kan hij. Townsend is passé. Doucoure is leuk voor een club bovenin in het rechter rijtje, maar dan houdt het ook wel op. Andre Gomes is na zijn horrorblessure nog niet op niveau gekomen. Calvert-Lewin vind ik nog steeds geen geweldenaar, nooit gevonden ook. En de verdediging ga ik het niet eens over hebben. 

omdat het team onder presteert en elke 6 maanden een nieuwe manager heeft ja. En het transfer beleid is ook een beetje vreemd (waarschijnlijk ook door al de verschillende managers). Aston Villa daarentegen heeft wel een goed beleid 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

omdat het team onder presteert en elke 6 maanden een nieuwe manager heeft ja

Oh is dat het! Naja, heb je überhaupt nog niet op een zinnig woord kunnen betrappen als het om voetbal gaat, dit toont het maar weer des te meer aan! :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minutes ago, Jotew said:

Oh is dat het! Naja, heb je überhaupt nog niet op een zinnig woord kunnen betrappen als het om voetbal gaat, dit toont het maar weer des te meer aan! :mrgy:

oh wat jammer man, echt vervelend dat 

wel grappig dat jij denkt dat Everton meer te besteden heeft dan Aston Villa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Azpi:

wel grappig dat jij denkt dat Everton meer te besteden heeft dan Aston Villa.

Tot een tijdje terug was dat ook zo, als je er op dat moment alleen niks fatsoenlijks mee doet word het lastig. Aston Villa speelde tot 2019 nog drie jaar een niveautje lager he. Toont maar des te meer aan dat Aston Villa het inderdaad beter doet, en dat Everton nauwelijks spelers heeft voor een team uit de 'top 10' als dit de resultaten zijn wat ze nu laten zien. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, Jotew said:

Tot een tijdje terug was dat ook zo, als je er op dat moment alleen niks mee doet word het lastig. Toont maar des te meer aan dat Aston Villa het inderdaad beter doet, en dat Everton nauwelijks spelers heeft voor een team uit de 'top 10'.

ze hebben laatste 10 jaar vrijwel hetzelfde uitgegeven netto aan transfers 

https://www.transfermarkt.com/premier-league/fuenfjahresvergleich/wettbewerb/GB1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Azpi:

ze hebben laatste 10 jaar vrijwel hetzelfde uitgegeven netto aan transfers 

https://www.transfermarkt.com/premier-league/fuenfjahresvergleich/wettbewerb/GB1

Uitgegeven wil niet zeggen dat je niet wat meer te besteden hebt gehad. Je probeert je gelijk te halen en haalt telkens andere dingen aan. De discussie begon ermee dat jij vind dat Everton top 10 spelers heeft, en ik vind Everton geen geweldig elftal hebben. Laten we het daar maar bij houden want het met jou eens worden zal ik nooit.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites