Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Loting:
Crystal Palace v Hartlepool United
Bournemouth v Boreham Wood
Huddersfield Town v Barnsley
Peterborough United v Queens Park Rangers
Cambridge United v Luton Town
Southampton v Coventry City
Chelsea v Plymouth Argyle
Everton v Brentford
Kidderminster Harriers v West Ham United
Manchester United/Aston Villa v Middlesbrough
Tottenham Hotspur v Brighton and Hove Albion
Liverpool v Cardiff City
Stoke City v Wigan Athletic
Nottingham Forest/Arsenal v Leicester City
Manchester City v Fulham
Wolverhampton Wanderers v Norwich City

Alle grote clubs thuis (behalve Arsenal)

1 minute ago, Satyr said:

Loting:
Crystal Palace v Hartlepool United
Bournemouth v Boreham Wood
Huddersfield Town v Barnsley
Peterborough United v Queens Park Rangers
Cambridge United v Luton Town
Southampton v Coventry City
Chelsea v Plymouth Argyle
Everton v Brentford
Kidderminster Harriers v West Ham United
Manchester United/Aston Villa v Middlesbrough
Tottenham Hotspur v Brighton and Hove Albion
Liverpool v Cardiff City
Stoke City v Wigan Athletic
Nottingham Forest/Arsenal v Leicester City
Manchester City v Fulham
Wolverhampton Wanderers v Norwich City

Alle grote clubs thuis (behalve Arsenal)

arsenal niet thuis maar naar huis 

Edited by Azpi

Komt er op Ziggo eigenlijk nog een aflevering met alle, of het grotendeel wat niet live uitgezonden is, FA Cup samenvattingen? Heb alles wat live was ook daadwerkelijk live gekeken. Is zo'n ziektewet toch nog ergens goed voor :P 

Edited by Jotew

53 minuten geleden zei Jotew:

Komt er op Ziggo eigenlijk nog een aflevering met alle, of het grotendeel wat niet live uitgezonden is, FA Cup samenvattingen? Heb alles wat live was ook daadwerkelijk live gekeken. Is zo'n ziektewet toch nog ergens goed voor :P 

Je hebt altijd Round-up. Weet niet of ze allemaal uitgezonden worden dan, maar in elk geval de belangrijkste doelpunten.

6 hours ago, Kyrill said:

Ach ja shit happens. Terecht verloren. En Newcastle verliest thuis van Cambridge thuis zelfs...

Alles is mogelijk in zo'n beker. Idd focus op CL voetbal en het twee luik met Liverpool. 

https://www.bbc.co.uk/sport/football/59931656

toevallig zeg meeste covid cases van liverpool waren false positives, komt wel goed uit heh

The Reds said a "severe outbreak" at the club meant they could not field a team against the Gunners.

However, Klopp says defender Trent Alexander-Arnold is the only player to actually test positive.

Anyone with a false positive result was still unavailable for Sunday's FA Cup third-round tie against Shrewsbury.

Edited by Azpi

20 minuten geleden zei Azpi:

https://www.bbc.co.uk/sport/football/59931656

toevallig zeg meeste covid cases van liverpool waren false positives, komt wel goed uit heh

The Reds said a "severe outbreak" at the club meant they could not field a team against the Gunners.

However, Klopp says defender Trent Alexander-Arnold is the only player to actually test positive.

Anyone with a false positive result was still unavailable for Sunday's FA Cup third-round tie against Shrewsbury.

Ik vind maar heel vreemd zaakje. Wie zegt dat die test fals waren? En wie is het meesterbrein achter die vervalsing?  Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. Zou Arsenal nu niet 2x 3-0 bij default moeten krijgen en zonder te spelen in finale staan?

7 minutes ago, Kyrill said:

Ik vind maar heel vreemd zaakje. Wie zegt dat die test fals waren? En wie is het meesterbrein achter die vervalsing?  Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. Zou Arsenal nu niet 2x 3-0 bij default moeten krijgen en zonder te spelen in finale staan?

je kunt niet zeggen dat het fraude is, want het kan gewoon een false positive zijn maar wel toevallig

Edited by Azpi

3 minuten geleden zei Azpi:

je kunt niet zeggen dat het fraude is, want het kan gewoon een false positive zijn maar wel toevallig

Er zijn bijna 200.000 positieve testen/besmettingen per dag in Engeland. Hoe weet men die paar van Liverpool vals zijn? Nog extra test erboven op gedaan?

Just now, Kyrill said:

Er zijn bijna 200.000 positieve testen/besmettingen per dag in Engeland. Hoe weet men die paar van Liverpool vals zijn? Nog extra test erboven op gedaan?

ik denk dat ze op de dag van de wedstrijd testen, toen waren ze positief, dan testen ze de dag erna of 2 dagen erna nog een keer en toen bleek dat ze negatief waren. Ik weet niet precies wat de procedure is maar je moet wel elke dag testen, maar er zijn ook verschillende testen  

33 minuten geleden zei Kyrill:

Dus jij hebt alvast besloten dat fraude vastgesteld staat? Beetje kortzichtig.. :p 

Een betaald voetbal organisatie van een grootte als die van Liverpool (of Arsenal of Chelsea of wie dan ook) gaat echt geen fraude plegen wat corona aan gaat.. Dat risico gaan ze toch helemaal niet lopen wetende dat de waarheid vroeg of laat dan toch wel boven komt ;)

Edited by Jotew

15 minuten geleden zei Jotew:

Sjonge jonge jij hebt alvast besloten dat fraude vastgesteld staat? Beetje kortzichtig..

Een betaald voetbal organisatie van een grootte als die van Liverpool (of Arsenal of Chelsea of wie dan ook) gaat echt geen fraude plegen wat corona aan gaat.. Dat risico gaan ze toch helemaal niet lopen wetende dat de waarheid vroeg of laat dan toch wel boven komt ;)

Overbodig en onnodige reactie. Als ik had besloten fraude zou zijn zou ik er geen vraagteken bij zetten of wel soms? ;);) Je valt me nu om niks onterecht en ongegrond aan.  Ik filosofeer en noem alle opties op dus nog veel meer dan  alleen "fraude" Ik had beter verwacht van notabene een admin....Ik noem verschillende opties op en zet er vraagtekens bij. Heb dus nooit gezegd fraude is dat maak jij ervan,niet ik.

Edited by Kyrill

33 minuten geleden zei Jotew:

En wie is het meesterbrein achter die vervalsing?  Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd.

@Kyrill Dan zou ik het toch eens anders gaan formuleren want je brengt het namelijk wel zo. En nee ik val je niet aan… Volgens mij hebben we daar laatst via PB nog een goed gesprek over gehad..

En aangezien ik je aanvallende reactie al wel had verwacht had ik mijn post nog aangepast en er een ‘:P’ achter gezet om aan te tonen dat je het niet al te serieus moet opvatten. Blijkbaar was ik al te laat met wijzigen :) 

Edited by Jotew