Djurovski Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 @Zawiszawanneer gaan we? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Beetje ver rijden. Liever 10u andere kant op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Wel mooi dat hij de Europese titel nog als teammanager heeft mogen meemaken met zijn boezemvriend Roberto Mancini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Wat een geweldige aanvaller was dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Napoli lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Volgens mij kan zoiets ook alleen maar in Italië. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1062969/bizarre-wending-stuntcoach-nicola-volgt-zichzelf-48-uur-na-ontslag-weer-op.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Juventus heeft 15 punten moeten inleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 Dat had van mij wel meer mogen zijn. Als je zo de boel bedonderd dan verdien je het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 Ik vind dit wel een boeiende passage uit het oordeel van de rechter > Zo werden spelers verkocht of geruild voor bedragen die niet overeenkwamen met hun marktwaarde. Voorbeeld dat hier genoemd wordt is vooral Pjanic, die voor 60m naar Barcelona ging, terwijl Arthur voor 72m naar Juventus kwam. Vind ik dan toch een vreemde conclusie, vooral omdat we in het voetbal echt bizarre bedragen zien voor spelers die dat bij lange na niet waard zijn. Verder wel terecht vanwege de vage salarisconstructies die ze hadden (zwart betalen etc), maar heb sterk het vermoeden dat andere clubs zich hier ook continu schuld aan maken. Wat te denken van een Man City of PSG dat vrijwel alles via schimmige sponsordeals doet. Heb nou niet het idee dat Juventus zich als enige daar schuldig aan maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 14 minuten geleden zei Lazy: Ik vind dit wel een boeiende passage uit het oordeel van de rechter > Zo werden spelers verkocht of geruild voor bedragen die niet overeenkwamen met hun marktwaarde. Voorbeeld dat hier genoemd wordt is vooral Pjanic, die voor 60m naar Barcelona ging, terwijl Arthur voor 72m naar Juventus kwam. Vind ik dan toch een vreemde conclusie, vooral omdat we in het voetbal echt bizarre bedragen zien voor spelers die dat bij lange na niet waard zijn. Verder wel terecht vanwege de vage salarisconstructies die ze hadden (zwart betalen etc), maar heb sterk het vermoeden dat andere clubs zich hier ook continu schuld aan maken. Wat te denken van een Man City of PSG dat vrijwel alles via schimmige sponsordeals doet. Heb nou niet het idee dat Juventus zich als enige daar schuldig aan maakt. Ging niet alleen om die transfer, maar die wordt genoemd omdat die bekend is. Ging om iets van 40 transfers waarbij Juventus betrokken was. Dat waren bijvoorbeeld jeugdspelers die geruild worden en dan met opgeblazen waardes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 1 uur geleden zei Renato: Ging niet alleen om die transfer, maar die wordt genoemd omdat die bekend is. Ging om iets van 40 transfers waarbij Juventus betrokken was. Dat waren bijvoorbeeld jeugdspelers die geruild worden en dan met opgeblazen waardes. Snap ik, gaf ook alleen dit voorbeeld omdat het in het artikel stond dat ik er over las. En dan maakt het de conclusie van dat verhaal er nog niet minder vreemd om. Als er namelijk iets schimmigs is in de voetballerij dan zijn het de transferwaardes van een speler. Dan kan men nu zeggen dat de transferwaarde bij een groot deel van die jeugdspelers opgeblazen is, maar dat kun je van honderden andere 'normale' transfers in principe ook vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Napoli 56 op 63. Redelijk indrukwekkend. Hoop zo hard dat ze dit jaar kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 44 minuten geleden zei Bogatyr: Napoli 56 op 63. Redelijk indrukwekkend. Hoop zo hard dat ze dit jaar kampioen worden. Mag het toch hopen met 13 punten voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Ja, zou wel heel gek moeten lopen. Die Osimhen is me een partij ontketend zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Er zijn al gekkere dingen gebeurd in het voetbal . Napels gaat op z'n kop staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 (bewerkt) Ik zie ook geen enkele andere ploeg die maar in de buurt van hen komt. Dus zelfs als ze een keer punten laten liggen, is er nog niks aan de hand. 6 februari 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Zlatan en zoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Lukaku die nog maar eens bewijst maarom SI hem moet updaten met "dreads big matches" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Wat zou ik graag in Napels willen zijn over aantal weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Maar de directeuren blijven wel allemaal geschorst... wat een farce. omkoping, fraude, racisme, doping,... het is allemaal bij die club de revue gepasseerd. Ze zouden beter gewoon die club opdoeken als de criminele organisatie die het is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 mei 2023 Share Geplaatst 4 mei 2023 Bij deze stand is Napoli EINDELIJK kampioen!! Bizar nu pas mogelijk in speeldag 33 gebeurt. Voorsprong is laatste weken echt flink minder geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 mei 2023 Share Geplaatst 4 mei 2023 Ja. Van 18 naar 16 punten. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 mei 2023 Share Geplaatst 4 mei 2023 42 minuten geleden zei Aaron21: Ja. Van 18 naar 16 punten. Bizar. Lul niet zo slap.... Dit is gewoon erg veel punten verlies..... Gaat niet alleen om de "voorsprong" als ze zelf niet zoveel gemorst hadden, waren ze al veel eerder kampioen!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten