Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ik vind dit wel een boeiende passage uit het oordeel van de rechter > Zo werden spelers verkocht of geruild voor bedragen die niet overeenkwamen met hun marktwaarde.

Voorbeeld dat hier genoemd wordt is vooral Pjanic, die voor 60m naar Barcelona ging, terwijl Arthur voor 72m naar Juventus kwam.

Vind ik dan toch een vreemde conclusie, vooral omdat we in het voetbal echt bizarre bedragen zien voor spelers die dat bij lange na niet waard zijn. 

Verder wel terecht vanwege de vage salarisconstructies die ze hadden (zwart betalen etc), maar heb sterk het vermoeden dat andere clubs zich hier ook continu schuld aan maken. Wat te denken van een Man City of PSG dat vrijwel alles via schimmige sponsordeals doet. Heb nou niet het idee dat Juventus zich als enige daar schuldig aan maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Lazy:

Ik vind dit wel een boeiende passage uit het oordeel van de rechter > Zo werden spelers verkocht of geruild voor bedragen die niet overeenkwamen met hun marktwaarde.

Voorbeeld dat hier genoemd wordt is vooral Pjanic, die voor 60m naar Barcelona ging, terwijl Arthur voor 72m naar Juventus kwam.

Vind ik dan toch een vreemde conclusie, vooral omdat we in het voetbal echt bizarre bedragen zien voor spelers die dat bij lange na niet waard zijn. 

Verder wel terecht vanwege de vage salarisconstructies die ze hadden (zwart betalen etc), maar heb sterk het vermoeden dat andere clubs zich hier ook continu schuld aan maken. Wat te denken van een Man City of PSG dat vrijwel alles via schimmige sponsordeals doet. Heb nou niet het idee dat Juventus zich als enige daar schuldig aan maakt.

Ging niet alleen om die transfer, maar die wordt genoemd omdat die bekend is. Ging om iets van 40 transfers waarbij Juventus betrokken was. Dat waren bijvoorbeeld jeugdspelers die geruild worden en dan met opgeblazen waardes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renato:

Ging niet alleen om die transfer, maar die wordt genoemd omdat die bekend is. Ging om iets van 40 transfers waarbij Juventus betrokken was. Dat waren bijvoorbeeld jeugdspelers die geruild worden en dan met opgeblazen waardes.

Snap ik, gaf ook alleen dit voorbeeld omdat het in het artikel stond dat ik er over las. En dan maakt het de conclusie van dat verhaal er nog niet minder vreemd om. Als er namelijk iets schimmigs is in de voetballerij dan zijn het de transferwaardes van een speler. Dan kan men nu zeggen dat de transferwaarde bij een groot deel van die jeugdspelers opgeblazen is, maar dat kun je van honderden andere 'normale' transfers in principe ook vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Aaron21:

Ja. Van 18 naar 16 punten. Bizar.

Lul niet zo slap.... 

Dit is gewoon erg veel punten verlies..... 

Gaat niet alleen om de "voorsprong" als ze zelf niet zoveel gemorst hadden, waren ze al veel eerder kampioen!!!! 

Screenshot_20230504_234639_Chrome.jpg

Screenshot_20230504_234630_Chrome.jpg

Screenshot_20230504_234621_Chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites