Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Dortmund mag ook wel eens gaan doorpakken zeg. Er zal wel weer geen enkele verdediger komen van niveau (goh waar hebben ze daar nog meer last van..).Met alleen Nmecha en Bensebaini gaan we de oorlog natuurlijk niet winnen. 

Zou je niet eens eraan denken andere clubs te gaan supporten Michael? ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Tim' Zag deze voorbij komen. Roept u maar! Voor mij toch wel dat oudere elftal, heerlijke namen 

Potverdorie genieten zeg deze teams. Ik kies voor de bovenste, puur omdat ik rond die tijd fan ben geworden. En omdat de beste speler aller tijden daar in de spits staat natuurlijk :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sabitzer naar Dortmund. Prima transfer wel wat mij betreft. Zeker als je bedenkt dat ook Dahoud weg is. 

Blijf er wel bij dat de achterste linie nog wel de nodige versterking kan gebruiken. Totaal geen fan van Meunier en Wolf. Ryerson is voor mij meer een back-up. En op Hummels kan je ook geen heel seizoen meer vertrouwen. Dan hou je Süle, Schlotterbeck en Coulibaly nog over. Linksachter heb je nu eigenlijk ook alleen Bensebaini. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Djurovski:

Is Kevin Möhwald wat?

Bij Werder Bremen was hij een hele degelijke middenvelder, niet een die je team veel beter maakt maar je hoeft je ook geen zorgen om hem te maken. Het probleem is wel dat hij afgelopen seizoen geen minuut onderdeel heeft uitgemaakt van de wedstrijdselectie bij Union. Geen idee waarom eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Djurovski:

Een degelijke middenvelder van. werder kan nooit slecht voor Eupen zijn

Klopt, alleen is het wel interessant waarom hij sinds april 2022 niet meer gespeeld heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

Klopt, alleen is het wel interessant waarom hij sinds april 2022 niet meer gespeeld heeft.

Wel zeer benieuwd. Moet de opvolger van Peeters zijn . Vervanger van onze Bosniër ligt al in de kreukels en is N'Dri ook nog weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites