Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Kyrill:

Heb je verder ook nog inhoudelijke reactie op het artikel zelf?;e

Om te beginnen, ja dat is volgens mij zo, maar wat dan nog? Als je dat aanhaalt mag niemand nooit meer ergens wat over zeggen :mmm: 

En ja hij heeft wel punt Hoeness, Barcelona heeft mega schuld, extra bijgeleend en koopt alleen maar spelers ervan zoals Torres oa. 

Aan andere kant Lewan wil/gaat weg, Alaba was al vertrokken, Sule en Gnabry willen/gaan ook weg. MIsschien is het wel meer dan alleen ''geld'' misschien vinden ze dat Bayern stagneert als club, niet ambitieus genoeg is in Europa bijvoorbeeld. Als speler 14 miljoen wil en jij wil hem heel graag houden, hoezo  ga je dan niet tot 12 of 12,5 ipv maar 11 miljoen per jaar?(Sule bijvoorbeeld). En kan natuurlijk ook nog zijn ze de Bundesliga met Bayern te saai vinden/geen tegenstand.

Torres is ook echt daadwerkelijk de enige waar ze een transfersom hebben neergeteld. Dat is hiervan vrijgekomen:

image.png.c0c2b24196a21752bacba253c0eae593.png

De rest is transfervrij gekomen door middel van het inleveren van salarissen. Verder ook nog 20 miljoen voor Coutinho vrijgekomen en zal dat vast niet de enige zijn die definitief vertrekt deze zomer. (Dembele gaat bijvoorbeeld al weg dus daar komt geld vrij in het salaris) 

nu praat ik in het Britse, Duitse en Spaanse voetbaltopic over Spaans voetbal. Ik ga maar weer terug aan het werk ;c 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Watch Dynamo Dresden v 1. FC Kaiserslautern (Highlights) (CH) Live Stream |  DAZN LU

Dynamo Dresden - 1. FC Kaiserslautern
Heute abend: 20.30

Vanavond de tweede finale wedstrijd in de strijd om promotie/degradatie. Zal het FCK lukken om terug te komen op het 2e niveau, of blijft deze plek voor Dynamo Dresden? We gaan het zien vanavond.

Ik vind dit soort wedstrijden altijd geweldig. De supporters, de stadions, de sfeer, de grootte van de clubs in dit geval. Kortom het belooft een kolkende sfeer te worden in het DDV-Stadion!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jotew:

Watch Dynamo Dresden v 1. FC Kaiserslautern (Highlights) (CH) Live Stream |  DAZN LU

Dynamo Dresden - 1. FC Kaiserslautern
Heute abend: 20.30

Vanavond de tweede finale wedstrijd in de strijd om promotie/degradatie. Zal het FCK lukken om terug te komen op het 2e niveau, of blijft deze plek voor Dynamo Dresden? We gaan het zien vanavond.

Ik vind dit soort wedstrijden altijd geweldig. De supporters, de stadions, de sfeer, de grootte van de clubs in dit geval. Kortom het belooft een kolkende sfeer te worden in het DDV-Stadion!

Aangezien ik een save heb met Dresden hoop ik op Dresden. Alhoewel dat Kaiserslautern pure nostalgie is. Zou wel fijn zijn mochten ze terug komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Aangezien ik een save heb met Dresden hoop ik op Dresden. Alhoewel dat Kaiserslautern pure nostalgie is. Zou wel fijn zijn mochten ze terug komen.

Kaiserslautern hoop ik terug te zien in de Bundesliga de komende jaren! Grote club die echt te ver is afgegleden, prachtig stadion met fanatieke aanhang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Let je wel even op jouw dubbelposts..

Nu letterlijk vuurwerk op het veld, wat een sfeertje man! Geen spijt van dat ik ben ingeschakeld  

Wist niet dat jij ook moderator was… rustig maar, allang samengevoegd.

vuurwerk op het veld in de hoop dat ze het nog staken, al met al heeft FCK verdiend gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jotew:

Wist niet dat jij ook moderator was… rustig maar, allang samengevoegd.

vuurwerk op het veld in de hoop dat ze het nog staken, al met al heeft FCK verdiend gewonnen.

Geintje joh. 

Nu staat letterlijk het stadion in brand, gaat nog wel eventjes duren dit.

(wist alleen niet dat alleen moderatoren de les mochten lezen, weer wat geleerd hier.) 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jotew:

Zeg dat dan joh

Tsja dit soort dingen van supporters in alle emoties vind ik toch vaak een beetje jammer, maargoed.

Wel vreemd dat de score niet word bijgewerkt ..

Sorry, was even vergeten om bij jou emoticons gebruiken. Ik zal het gelijk even noteren in mijn pagina's lange excel sheet. :D  

Ziek dat er in een aanval een dikke fakkel naar beneden wordt gegooid trouwens :D De beveiliging heeft niet echt goed gefouilleerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik heb een discussie met meneer en na een tijdje speuren heeft hij een tweetje van een week geleden weten te vinden om even wat over Werder Bremen te kunnen zeggen :-D

Terecht excuses, er was even een te fanatieke supporter op het Twitter-account ingelogd, was inderdaad niet zo'n nette tweet. Netjes dat de clubleiding dan even ingrijpt en dit plaatst. De meeste fans zien ook gewoon het liefst de Nordderby in de Bundesliga. Helaas is het HSV dit seizoen niet gelukt in de play-offs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2022 om 16:28 zei Azpi:

het zal helpen dat je niet met een enorme egoist als Salah moet spelen die je niet de bal geeft 

Lul niet man. Salah has 13 assist net afgelopen seizoen, Mane maar 2 🤔🤣😑

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Salah vs Mane is beetje een discussie die twitter de wereld heeft ingeslingerd. Dat is nooit een discussie geweest. Salah is in aanvallende statistieken mijlen beter. Ik zal het je toegeven dat Manes energie Liverpool defensief gezien veel heeft geholpen, maar we moeten afvragen hoe belangrijk dat is voor een aanvaller. Maar qua assists, goals, xA, xG etc etc is Salah onvervangbaar. Vorig jaar zowat in zijn eentje richting top4 geleid. Dit jaar lange tijd zonder twijfel beste speler van Liverpool geweest. Dat is waarom Liverpool liever de risico neemt dat ze nog een jaar hem hebben dan nu verkopen voor 50/60mil, mocht hij niet verlengen. 

Ook typisch dat deze discussie heftiger werd na Afcon en Wk kwalificatie. Hun statistieken buiten Liverpool om, boeien me geen ene moer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, PJHoutman said:

Vindt het concept "Salah is een egoïst" ook heel raar om in te brengen in een vergelijking met Mané, want die staat er juist om bekend dat hij veel te vaak kiest voor het schot ipv de pass.

sommige van deze voorbeelden zijn natuurlijk makkelijk spreken achteraf, maar ik herinner me deze wedstrijd vooral

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites