Markuss Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Dortmund, Dortmund, Dortmund... @hierboven: Ja zou zeker een goeie aankoop zijn, maar zal weinig gaan spelen met Hummels/Boateng voor je en dat is zonde. Tja, dan kan je volgens mij net zo goed iemand uit de jeugd (Gaudino?) doorschuiven in plaats van hem. Laatste ben ik wel met je eens, liggen meer kansen. Al hebben ze ook nog wel even Douglas Costa en nemen ze Coman vast over voor 22 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Ook zeer benieuwd naar Draxler's move deze winter. Veel clubs hebben al een langere tijd interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Dortmund, Dortmund, Dortmund... @hierboven: Ja zou zeker een goeie aankoop zijn, maar zal weinig gaan spelen met Hummels/Boateng voor je en dat is zonde. Tja, dan kan je volgens mij net zo goed iemand uit de jeugd (Gaudino?) doorschuiven in plaats van hem. Laatste ben ik wel met je eens, liggen meer kansen. Al hebben ze ook nog wel even Douglas Costa en nemen ze Coman vast over voor 22 miljoen. Gaudino is toch helemaal geen centrale verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Gaudino is toch helemaal geen centrale verdediger. Ja, niet helemaal duidelijk. Maar daar bedoelde ik Sebastian Rudy mee, dán kan je beter iemand uit de jeugd doorschuiven. Julian Green trouwens nar Vfb Stuttgart vertrokken, had in de voorbereiding toch een klein sprankje hoop dat hij zou aanhaken. 21 december 2016 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Schubert ontslagen bij Gladbach, Wilmots (:mrgy:) zou in beeld zijn als opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Xabi Alonso speelt echt geweldig :< Forsberg wel dom, smerige overtreding ook. Zal wel een dikke uitslag worden nu. 21 december 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Hm jammer dat FC Bayern - Leipzig slechts dertig minuten heeft geduurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Zonde inderdaad, leuk nieuw team erbij, moet Bayern weer stoer gaan doen. Totaal overdreven rode kaart ook, onterechte strafschop. Ik heb absoluut niets tegen Bayern, mooie club, maar dit soort situaties vind ik als neutrale toeschouwer dan weer wat minder plezant. Ben sowieso benieuwd wat Bayern gaat doen om te voorkomen dat RB Leipzig in de toekomst elk seizoen een geduchte concurrent wordt, maar daar zal vanuit de bestuurskamer al wel over zijn nagedacht. Een bod op Keita zal niet lang meer duren dunkt me zo. Gevolgd door Werner en Klostermann of een jaar of twee, drie. Die monopoliepositie zal worden beschermd, al moeten ze over lijken gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Ik weet niet hoe je dat een overdreven rode kaart kan noemen. http://imgur.com/wvGx2pa 21 december 2016 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 De tackle was veel te laat voor zover ik kon waarnemen, geel leek me hier op zijn plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Als een willekeurige speler van een Premier League-club dit zou doen zou je als een gestoorde gek naar MU gaan om je mening te verkondigen over, opnieuw, een gestoorde Rugby-tackle in de verkapte Rugby League. Nu vind je het opeens geen? Forsberg is te laat, heeft totaal geen intentie om de bal te spelen en trapt vol met zijn noppen op de achillespees van Lahm. Als je geel dan meer op zijn plek vindt snap je er vrij weinig van. 21 december 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Wat zei ik je over deze pot? @E2E ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Terechte rode kaart, op deze wijze kun je nooit de bal spelen. Verkoop van de beslissing is niet echt lekker, klasse assistent die gewoon lekker duidelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Was leuk om na 7/8 jaar lang behoorlijk fanatiek fan van een club te zijn eindelijk eens een wedstrijd te bezoeken. Was nooit echt mogelijk maar eindelijk gegaan en het gecombineerd met de kerstmarkten. Wedstrijd was ok met een leuke show na afloop. Na de rode kaart was het klaar en gewoon wachten tot het afgelopen Was met zo nu en dan een kans. Was wel echt stervenskoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 [twitter]812186116195545088[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) [twitter]816565601191739392[/twitter] Riechedly Bazoer heeft dinsdag voor het eerst meegetraind met zijn nieuwe club VfL Wolfsburg. Aansluitend werd de van Ajax overgenomen middenvelder gepresenteerd. De twintigjarige Oranje-international stelde dat een transfer door zijn reserverol in Amsterdam de beste keuze was. Wolfsburg maakte medio december al bekend dat het Bazoer in de winterstop voor twaalf miljoen euro zou aantrekken, maar trainer Valérien Ismaël moest nog even wachten voor hij zijn aanwinst kon verwelkomen. Dinsdag was het moment daar. 'Ik ben hier prettig ontvangen', zei Bazoer bij zijn presentatie. 'Jeffrey Bruma, Koen Casteels en assistent-trainer Ton Lokhoff spreken Nederlands. Dat heeft het voor mij natuurlijk een stuk makkelijk gemaakt.' Bazoer heeft in Wolfsburg een contract tot medio 2021 getekend. Hij beschreef zichzelf desgevraagd als een box-to-box-speler. 'Ik ben een technische speler, die veel meters maakt op het veld en op alle posities op het middenveld kan spelen. Ik ben zelfbewust genoeg om te zeggen dat ik tamelijk compleet ben. Ik ben misschien wel een beetje te vergelijken met Yaya Touré. Natuurlijk moet ik nog genoeg leren, maar ik ben ervan overtuigd dat ik Wolfsburg verder kan helpen.' Bij de nieuwe werkgever komt Bazoer in heel ander vaarwater terecht dan bij Ajax. Wolfsburg verkeert in een sportieve crisis. Trainer Dieter Hecking en manager Klaus Allofs werden ontslagen en met de huidige dertiende plaats is degradatie naar de Tweede Bundesliga een stuk dichter bij dan Champions League-voetbal. 'Het totaalpakket klopte gewoon', legt Bazoer zijn keuze uit. 'Voor mij is het belangrijk dat ik het vertrouwen van een club voel en dat heb ik hier vanaf het begin gekregen.' Ook moest Bazoer nog even ingaan op de situatie bij Ajax, waar hij onder de nieuwe coach Peter Bosz al vroeg in het seizoen zijn basisplaats kwijtraakte. 'De trainer heeft daar gewoonweg voor andere spelers gekozen. Daarom was het duidelijk dat een transfer voor alle partijen het beste was. Ik verheug me nu op de nieuwe uitdaging bij VfL Wolfsburg. Hier kan ik me nog beter ontwikkelen en daardoor ben ik over twee of drie jaar hopelijk een nog betere speler.' Bazoer gaat net als bij Ajax met rugnummer 6 spelen. Het duurt nog even voordat de voormalig speler van Elinkwijk, PSV en Ajax zijn officiële debuut in het shirt van VfL Wolfsburg gaat maken. Op 21 januari begint de tweede seizoenshelft in de Bundesliga met een thuiswedstrijd tegen Hamburger SV. Woensdag vertrekt de selectie van Die Wölfe naar Spanje voor een trainingskamp in La Manga. Op 7 januari is SC Heerenveen daar de sparringspartner in een vriendschappelijke wedstrijd. 4 januari 2017 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Hopen dat hij daar weer richting het niveau komt waar hij de potentie voor heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Nu pas een "done deal"? Liepen de Nederlandse media weer eens lekker ver op de zaken vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Nu pas een "done deal"? Liepen de Nederlandse media weer eens lekker ver op de zaken vooruit. 14 december heeft Wolfsburg de transfer al bevestigd op haar Facebook pagina, toentertijd zat hij nog bij Ajax. Daarna heeft hij vakantie genomen en zich dus gister gemeld bij Wolfsburg inclusief presentatie. [twitter]816603224660738048[/twitter] 4 januari 2017 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Nu pas een "done deal"? Liepen de Nederlandse media weer eens lekker ver op de zaken vooruit. Yunus Malli naar Wolfsburg. 12,5 miljoen. Koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Volgens de Duitse media is Sule naar Bayern, had aanbiedingen van Chelsea en Bayern maar koos voor Bayern. 20 miljoen dus een koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 [twitter]819508903671201793[/twitter] Daarnaast melden ze ook dat Rudy naar Bayern komt. Wat minder blij mee. Badstuber gaat een half jaar op huurbasis 'spelen' voor Schalke 04. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 Snap die move van Süle niet heel goed eigenlijk, bij Bayern heb je het beste centrumduo van heel Duitsland voor je en het ziet er niet naar uit dat één van die twee er in korte tijd uit gaat. Had beter voor een andere club kunnen kiezen mijn inziens. Had hem graag bij Dortmund gezien, maar die kopen dan natuurlijk weer Ömer Toprak... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Was toch wat gezeik van hoger af op J.Boateng? Misschien om hem wat onder druk te zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten